Сторінка 5 з 19

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 15 листопада 2017, 12:45
valerazaz
как раз напильник верный метод ,проверки качества подшыпника,из практики те что долго ходили напильник не брал,вообще
если бёрёт слегка тоже ходят но меньше,и в основном много потделок дорогих подшыпников именитых брендов

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 15 листопада 2017, 15:38
Artemon
route 66 писав:Ну напилком вимірювати якість підшипника, то зовсім "бесполєзно". Напилок навряд чи візьме навіть найдешевший підшипник, а от точність і чистоту обробки ним ти не перевіриш + якість сепаратора + твердість і точність кульок, і т.д.
Це так,але закуповують вони їх не на ринку,да і на таку техніку не жаліють коштів,бо може вилізти боком така економія :sotona:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 15 листопада 2017, 16:32
USS
Ну напилком вимірювати якість підшипника, то зовсім "бесполєзно". Напилок навряд чи візьме навіть найдешевший підшипник, а от точність і чистоту обробки ним ти не перевіриш + якість сепаратора + твердість і точність кульок, і т.д.
Точність кульок то важливо, але якщо обойми з м'якого заліза то кульки вже неварто і перевіряти. Тернути обойму зовсім не "бєсполєзно", а навідь і корисно. Був випадок, один невіглас постачальник привіз для заміни у БДТ підшипники невідомого китайського виробника, добре, що хлопака тракторист не вважав то за даремне та тернув один терпужком, а потім... просверлів обойму наскрізі дрелькою і прибив цвяхом до паркану, бо встановлювати таке лайно у агрегат геть неможна.
Хто користувався такими підшипниками?:
Screenshot_208.png
Screenshot_206.png
Вкладення Screenshot_206.png більше недоступне
маркування на них якби випалене.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 15 листопада 2017, 16:46
route 66
USS писав: Хто користувався такими підшипниками?
Я користувався, не пам'ятаю точно, але на моїх ніби видавлено було. Дома гляну на ті 6305 що купив на чезета

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 15 листопада 2017, 17:45
JUK
USS писав:
Хто користувався такими підшипниками? маркування на них якби випалене.
Читай уважнiше , на тiй сторiнцi я вже писав . ZKLiвськi пiдшипники трапляються двох видiв , такi як в тебе - маркування лазерним промiнем i тi в яких воно вибито механiчно . Випаленi якiстю хужi . Я бачив два випадки виходу з ладу одного з центральних пiдшипникiв колiнвала 638 яви ( маркування випалене ) - розсипається сєпаратор .

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 16 листопада 2017, 02:20
USS
Новоробних з витисненим маркуванням ніразу не зустрічав, чехословацькі так, були з тисненням, чехія- небачив. З сучасних виробників тиснені зустрічав тільки КОYO, всі інші- SNR, SKF, FAG,Timken, Fersa не тиснені.
Я зустрічав випадки висипання сепаратору на центральній опорі 638 навідь SKF підшипника, там взагалі чомусь один з підшипників завжди страждає більше. Ще й дивлячись, як пацики складали, бува повністю канали для мащення герметом заквацьовували.
Однак, дякую за інформацію, буду мати на увазі.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 16 листопада 2017, 07:27
route 66
20171116_071643.jpg
У мене такі ж zkl. SKF теж без тиснення

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 16 листопада 2017, 08:50
JUK
USS писав:Новоробних з витисненим маркуванням ніразу не зустрічав, чехословацькі так, були з тисненням, чехія- небачив.
Я зустрічав випадки висипання сепаратору на центральній опорі 638 навідь SKF підшипника, там взагалі чомусь один з підшипників завжди страждає більше.
Тиснення там досить слабе , помiтне тiльки якщо пошкрябати нiгтем , вiзуально можно визначити за прямим акуратним шрифтом . На першому фото промiнь , на другому вибите .

Висипання сепаратору - слiдство масляного голодання , погана якiсть пiдшипника тiльки погiршує ситуацiю . Собi я збiльшив та згладив маслозабирнi отвори та останнi рокiв вiсiм додаю масло 33 гр на лiтр бензина.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 16 листопада 2017, 16:31
USS
На першому фото промiнь , на другому вибите .
І шо? :shock: Де нас дурять? Випалені не справжні?

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 16 листопада 2017, 19:00
JUK
I то , звiдки ж я знаю де вас дурять , i що справжнє . Просто ще рокiв зо три тому помiтив що з вибитим маркуванням zkliвськi пiдшипники пiсля експлуатацiї виглядять краще . Вибитi частiше попадаються в промпiдшипнику , а випаленi по базарах . Доречi , вiзуально вибитi теж виглядять якiснiше . Це моя особиста думка , а вам панове привiд до мiркувань :smoke:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 29 січня 2018, 15:53
Dr_Hammer
Ну, тепер коротко по дефектовці:
Китайські шатуни маладцом, люфти мінімальні, підуть знайомому на 634-ту, а сам колінвал піде на виготовлення саморобних віброопор для радіально-сверлильного станка, (бо він пресований до мене невідомо скільки раз, та і цапфи там не гут)

Зображення

Маю ще непресований вал з прекрасними цапфами, правда центральну цапфу прийшлось виготовити, дякую RomanLumen, осталось тільки фаски познімати:

Зображення

Китайські вилки тоже не погано відпрацювали, але 3-4 все-таки майже "здалась", їх місце займуть нові чехословацькі.

От чого останнім часом важко стало знаходити нейтраль - тріснув стаканчик фіксатора, папєрєднікі регулювали падгібанієм:

Зображення

Кулісу буду ставити старушачу "перевернуту", бо маю таку в стані нової, доколупатись нідочого.
Є також новий "рогатий вал", тоже старушачий, але в нього шток трохи коротший, прийдеться чуть даванути пресом.

Зображення

По підшипниках:
СКФ (Italy) на центрі колінвала і на первинному КПП, лівий 305 колінвала NSK (England), того шо тільки такі мають 8 шарів, на промвалу INA тєх врємьон, а от з дворядними (правий КВ і вторвал) вийшло простіше, СКФ-900 грн., ФАГ-800 грн., я подумав шо яві не треба підшипники які переживуть саму яву :lol: і за рекомендацією Георгія Трифонова купив ZKL NewForce, каже шо ставить їх і хотьби хни, такшо поки так.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 29 січня 2018, 17:11
route 66
Я на вторвал взагалі вирішив залишити старий оригінальний. Люфта немає, крутиться легенько. Ще поїздить

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 29 січня 2018, 17:32
Dr_Hammer
Тоже так думав, такі підшипники дуже важко вбити, така кількість шарів та ще й в два ряди, але потім вирішив як всі то всі)))

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 30 січня 2018, 16:06
Dr_Hammer
Скажете "не займайся херньою"? Та знаю, але часом люблю :lol:
Вага "простіша" за ту шо перший раз позичав, але нічого:

Зображення

Короче примітивно все, ну для яви вистачить.
Спочатку таково:

Зображення

А потім отаковово:

Зображення

Палець НГШ, сепаратор і шайби абсолютно одинакові, кожен комплект 78 грам.
І не довго, година десь, без перекурів.

ПС: шатун CKR легший чехословацького на 16 грам.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 12 лютого 2018, 22:21
с явой по жизни
привіт.я з кузнецовська.теж маю яву 634-7-15.79 року.щено зареєструвався на цьому сайті.ніяк тему неможу почати.ні фото викласти.може що підкажеш

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 березня 2018, 19:53
Dr_Hammer
Сьогодні зробив чорнову підгонку каналів, в основному підгонка алюмінію до гільзи, але місцями треба і гільзу пильнути, та ше й так щоб не змінити розмір вікна:

Зображення
Зображення
Зображення

"Штани" були не дуже криві і непогано співпадали з тими циліндрами:

Зображення
Зображення

Завтра куплю дрібні абразивні насадки і доведу в чистову, залишиться підігнати циліндри до картера.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 12 березня 2018, 09:07
KWAKA
Штіфтувати будеш?

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 12 березня 2018, 21:58
Dr_Hammer
Антипионер писав:Штіфтувати будеш?
Теоретично штифтування необхідне на старухах і 634, а тут впускний колектор вирівнює по площині і гільзи в картері мають плотно сидіти (знову ж таки теоретично))), цього ще не перевіряв. Короче якщо гільзи будуть бовтатися в горловині картера, то прийдеться.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 12 березня 2018, 22:05
Slavik
Господа, а что такое штифтовать? Особенно на Старухе?

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 12 березня 2018, 22:23
Dr_Hammer
На старухах ті штифти на циліндрах з заводу є, на ЧЗ 472-их бачив.
Вони для того щоб циліндр не провертався і не змінювалась геометрія каналів.
Потім завод вирішив, шо яка там в сраці геометрія, та й перестав штифтувати)))))

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 12 березня 2018, 22:33
Slavik
Понял! А куда заглянуть на всяк случай на Старуховских цилиндрах?

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 12 березня 2018, 22:42
Dr_Hammer
На площині горловини картера, де циліндр стає, має бути отвір, а на самому циліндрі штифт.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 12 березня 2018, 22:50
Slavik
Благодарствую! Мил человек!

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 13 березня 2018, 01:08
vladuna
Не на всех Старухах стоят штифты! Так же заводские штифты видел в основном на Вишневках (Ява 634.01) некотоых моделях ЧЗ(до 472.5) и ранних старухах.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 13 березня 2018, 12:43
route 66
На моем моторе 634.8 1977 г.в. есть штифты