Сторінка 1 з 1

На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но факт..

Додано: 19 лютого 2015, 23:46
Сірко
Короче, історія така.
Про електрику і іскру.

Якось підключав я свій світлодіодний тахометр на свій мот Вулкан. Підключив плюс, мінус і сигнал з катушки. Запускаю мотор, газую і споглядаю таку картину: частина діодів (скажем штуки три) світяться, а ше частина (десь 6) світяться слабше. І все це якось так хаотичо мигає. Трохи з цим повозився, але нічого не вийшло. Для себе довелося все сперти на помєхи.... Короче лишився я недовольний.

Сьогодні я підключаю таку штуку яка називаєтья Shift Light (лампа отсєчки), я вона теж не працює. Мало бути так: розкручуєш мотор до певних обертів - загорається червона лампа. Оберти знизив - лампа гасне. От. А воно якось хаотично мигає, незрозуміло себе веде. Знов якась хрень.

А тепер глянемо на фотку ротора генератора даного апарата:
https://pp.vk.me/c622624/v622624542/1c1 ... ThDj_c.jpg

На ньому є два виступи для індуктивного датчика (той, якого часто помилково називають датчиком хола).
Шо виходить: виступів два, бо два цилінда, а датчик один. Комутатор теж один. Катушок - дві. Виходить шо на кожну з катушок на кожен оберт колінвала припадає по дві іскри: одна для переднього горшка, одна для заднього. При цьому одна холоста іскра буде для кожного з циліндрів. І це при кожному оберті колінвала.
А як відомо для 4Т моторів іскру треба лише один раз на 4 такти, тобто один раз на два повних оберти колінвала. Виходить в кожному циліндрі іскра спалахує 4 рази за 4 такти, і лише один раз, повторюю, один раз підпалює суміш. Три лишніх іскри. Уму нєпостяжимо!

Повертаючись до Shift Light і тахометра.
Причина по якій вони не працюють правильно - те, що іскра для переднього циліндру буде і в задньому, і в задньому буде для переднього. І це не через 180-180 градусів як в МТ наприклад, а 30-150 (наприкад), бо В-Твін. Отака фігня..

забув додати: два циліндри по одній свічці на кожному зних.

Якшо я десь не прав - поправте мене.

Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак

Додано: 20 лютого 2015, 05:56
oleksa
С такой логикой, тогда и в ГС 4 искры?

Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак

Додано: 20 лютого 2015, 08:12
archer
Неа, в ГС 2 датчика разведены на180 градусов и одна метка. Соответственно на 4 такта 2 искры, одна холостая вторая рабочая.

Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак

Додано: 20 лютого 2015, 09:07
oleksa
Точно!.
Может в твине коммутатор какой-то не простой?

Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак

Додано: 20 лютого 2015, 14:07
Сірко
ще в мене така думка виникла: якшо по моїй теорії іскра буде одночасно на двох катушках, то нащо тоді дві катушки? можна було б одну двохвиводну поставити. Може комутаторі дійсно не такий простий і він знає коли подати іскру на передній циліндр, а коли на задній?

Думаю це треба перевірити якимсь осцилографом. Або можна світлодіоди паралельно до катушок підключити, на низьких обертах можливо візуально можна буде щось "зафіксувати"

Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак

Додано: 20 лютого 2015, 16:21
sadam
шо то хреновая фотка ротора. Но по тому что я вижу - на роторе 3 метки :) 2 больших по 60 (?) градусов и одна маленькая в 5-7 градусов. Ну так вот, маленькая метка простой указатель первого цилиндра, по ней определяется какая катушка работает. Все остальное - почти так, 2 искры на котел в 4 такта: одна на рабочий ход и вторая на такт выпуска. Схема классика.

Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак

Додано: 20 лютого 2015, 17:15
Сірко
я не бачу там маленької мітки. де вона?

Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак

Додано: 20 лютого 2015, 17:16
Сірко
http://tws.dk-server.co.uk/item89692-0b.jpg

Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак

Додано: 20 лютого 2015, 19:05
sadam
Сірко писав:я не бачу там маленької мітки. де вона?
Ну нет, тем более проще, у тебя же твин. Первый горшок, пускай первая метка, второй горшок - вторая. Мозги отрабатывают сначала опережение на один горшок, потом на второй. Все равно 2 искры на 4 такта. Горшки работают в противофазе со сдвигом 60 градусов(или сколько там). Так что все сходится.

Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак

Додано: 20 лютого 2015, 19:09
Skomoroh
Народ, зачем вы обсуждаете некие абстрактные мотоциклы в ваккуме ?
Вполне верю, что у каких-то моделей может и быть 2 искры.

Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак

Додано: 20 лютого 2015, 20:09
sadam
Skomoroh писав:Народ, зачем вы обсуждаете некие абстрактные мотоциклы в ваккуме ?
Вполне верю, что у каких-то моделей может и быть 2 искры.
да так почти у всех. У меня тоже зажига на такте выпуска отрабатывает. И у тебя скорее всего тоже. Схему упростили на заводе.

Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак

Додано: 20 лютого 2015, 20:13
Vitaha_N
Мне все равно непонятно как "лишняя" искра может мешать работать тахометру? Показания должны удвоиться, это да

Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак

Додано: 20 лютого 2015, 20:35
Сірко
Vitaha_N писав:Мне все равно непонятно как "лишняя" искра может мешать работать тахометру? Показания должны удвоиться, это да
тахометр змінює покази після кожного імпульсу. і ці імпульси ідуть не з постійним інтервалом, а з різним. тому тахометр дуріє, бо не знає шо показати.
якшо б тахометр раував кількість імпульсів за деякий короткий час, і тоді видавав результат - тоді б проблем не було.

Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак

Додано: 20 лютого 2015, 20:44
Vitaha_N
А если бы паразитной искры не было? У V-твина же не 180 градусов сдвиг между искрообразованием, получается что все равно интервалы между искрами разные, то есть лишняя искра тут ничего не решает

Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак

Додано: 20 лютого 2015, 20:48
Сірко
рішає.
ми не говоримо про запалення суміші.

Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак

Додано: 21 лютого 2015, 06:16
Skomoroh
sadam писав:
Skomoroh писав:Народ, зачем вы обсуждаете некие абстрактные мотоциклы в ваккуме ?
Вполне верю, что у каких-то моделей может и быть 2 искры.
да так почти у всех. У меня тоже зажига на такте выпуска отрабатывает. И у тебя скорее всего тоже. Схему упростили на заводе.
я на моноцилиндре сейчас :)))

Re: На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но фак

Додано: 21 лютого 2015, 07:08
sadam
Skomoroh писав:
sadam писав:
Skomoroh писав:Народ, зачем вы обсуждаете некие абстрактные мотоциклы в ваккуме ?
Вполне верю, что у каких-то моделей может и быть 2 искры.
да так почти у всех. У меня тоже зажига на такте выпуска отрабатывает. И у тебя скорее всего тоже. Схему упростили на заводе.
я на моноцилиндре сейчас :)))
Дык разницы никакой :) У тебя же ДПР нету)
Сірко писав:тахометр змінює покази після кожного імпульсу. і ці імпульси ідуть не з постійним інтервалом, а з різним. тому тахометр дуріє, бо не знає шо показати.
якшо б тахометр раував кількість імпульсів за деякий короткий час, і тоді видавав результат - тоді б проблем не було.
Возьми осциллограф и тыкни щупами на катушку.
З.Ы. У тебя может многоискровое зажигание :)