На V-твінах Дві Іскри На Один Оберт? Удівітєльно, но факт..
Додано: 19 лютого 2015, 23:46
Короче, історія така.
Про електрику і іскру.
Якось підключав я свій світлодіодний тахометр на свій мот Вулкан. Підключив плюс, мінус і сигнал з катушки. Запускаю мотор, газую і споглядаю таку картину: частина діодів (скажем штуки три) світяться, а ше частина (десь 6) світяться слабше. І все це якось так хаотичо мигає. Трохи з цим повозився, але нічого не вийшло. Для себе довелося все сперти на помєхи.... Короче лишився я недовольний.
Сьогодні я підключаю таку штуку яка називаєтья Shift Light (лампа отсєчки), я вона теж не працює. Мало бути так: розкручуєш мотор до певних обертів - загорається червона лампа. Оберти знизив - лампа гасне. От. А воно якось хаотично мигає, незрозуміло себе веде. Знов якась хрень.
А тепер глянемо на фотку ротора генератора даного апарата:
https://pp.vk.me/c622624/v622624542/1c1 ... ThDj_c.jpg
На ньому є два виступи для індуктивного датчика (той, якого часто помилково називають датчиком хола).
Шо виходить: виступів два, бо два цилінда, а датчик один. Комутатор теж один. Катушок - дві. Виходить шо на кожну з катушок на кожен оберт колінвала припадає по дві іскри: одна для переднього горшка, одна для заднього. При цьому одна холоста іскра буде для кожного з циліндрів. І це при кожному оберті колінвала.
А як відомо для 4Т моторів іскру треба лише один раз на 4 такти, тобто один раз на два повних оберти колінвала. Виходить в кожному циліндрі іскра спалахує 4 рази за 4 такти, і лише один раз, повторюю, один раз підпалює суміш. Три лишніх іскри. Уму нєпостяжимо!
Повертаючись до Shift Light і тахометра.
Причина по якій вони не працюють правильно - те, що іскра для переднього циліндру буде і в задньому, і в задньому буде для переднього. І це не через 180-180 градусів як в МТ наприклад, а 30-150 (наприкад), бо В-Твін. Отака фігня..
забув додати: два циліндри по одній свічці на кожному зних.
Якшо я десь не прав - поправте мене.
Про електрику і іскру.
Якось підключав я свій світлодіодний тахометр на свій мот Вулкан. Підключив плюс, мінус і сигнал з катушки. Запускаю мотор, газую і споглядаю таку картину: частина діодів (скажем штуки три) світяться, а ше частина (десь 6) світяться слабше. І все це якось так хаотичо мигає. Трохи з цим повозився, але нічого не вийшло. Для себе довелося все сперти на помєхи.... Короче лишився я недовольний.
Сьогодні я підключаю таку штуку яка називаєтья Shift Light (лампа отсєчки), я вона теж не працює. Мало бути так: розкручуєш мотор до певних обертів - загорається червона лампа. Оберти знизив - лампа гасне. От. А воно якось хаотично мигає, незрозуміло себе веде. Знов якась хрень.
А тепер глянемо на фотку ротора генератора даного апарата:
https://pp.vk.me/c622624/v622624542/1c1 ... ThDj_c.jpg
На ньому є два виступи для індуктивного датчика (той, якого часто помилково називають датчиком хола).
Шо виходить: виступів два, бо два цилінда, а датчик один. Комутатор теж один. Катушок - дві. Виходить шо на кожну з катушок на кожен оберт колінвала припадає по дві іскри: одна для переднього горшка, одна для заднього. При цьому одна холоста іскра буде для кожного з циліндрів. І це при кожному оберті колінвала.
А як відомо для 4Т моторів іскру треба лише один раз на 4 такти, тобто один раз на два повних оберти колінвала. Виходить в кожному циліндрі іскра спалахує 4 рази за 4 такти, і лише один раз, повторюю, один раз підпалює суміш. Три лишніх іскри. Уму нєпостяжимо!
Повертаючись до Shift Light і тахометра.
Причина по якій вони не працюють правильно - те, що іскра для переднього циліндру буде і в задньому, і в задньому буде для переднього. І це не через 180-180 градусів як в МТ наприклад, а 30-150 (наприкад), бо В-Твін. Отака фігня..
забув додати: два циліндри по одній свічці на кожному зних.
Якшо я десь не прав - поправте мене.