Робочий проект 638-5 --> 638-0 Corrida Red
Додано: 04 травня 2014, 00:48
Случаєм був прикуплений доковий екземпляр 638-5-00 1986 р.в з упоротим двиглом, який простояв в сухому сараї багатенно років. При цьому у хазяїна був стибрений бак а сам мот покрився шаром благородного пилу, місцями з маслом. Вся історія його відома. Колхозінг присутній але не глибокий, при невеликих зусиллях можна було б відновити в оригінал.
Буде робочим варіантом для мого старшого кіндера, якому виповнилось 18 і котрий зараз навчається на курсах водія категорій А і В.
З поганого ну і одразу хорошого:
- Двигун - коротше поставимо інший, з донора, який лежить в куточку гаража. Якщо коротко - у рідного зняті циліндри і лівий поршень. НГШ має відчутний люфт зі стуком, думаю причина зупинки мота саме в цьому. В іншому все рідне і ціле (передачі клацають зчеплення працює.
- Рама ціленька за виключенням чуть піднятої задниці ну і єссно поцарапаної фарби під сідухою.
- На дисках де не де зявились точки ржі.
- Сідуха порваний рідний чохол, мочалка ціла, основа так собі.
- Проводка вся ціла, відрізаний тільки запобіжник акума.
- Вилка працює, пера не ржаві зовсім, гофри рідні але обрізані зверху і верхнє кріплення зсунуто нижче.
- аморти рідні, сухі, працюють.
- був відсутній задній підкрилок. Заднє крило, стоп, поворотники рідні.
- переднє крило нерізане, чуть покоцане ( в майбутньому все піде під перекрас)
- Фара колхоз від якоїсь інномарки, трубки передніх поворотів обрізані, самі повороти рідні.
- Центральна підножка відсутня, але є бокова
- Труби рідні,не гнуті, на лівій заварений слід від кіка, коліна цілі, на лівому є маленька вмятина.
- Бака, як я сказав не було, кришки бардачків цілі, не ржаві.
- Номерний знак цілий,але місцями під шаром рідної фарби є ржавчина - будем знімати з обліку і міняти на новий.
- Немає троса переднього тормоза, зате є трос жабки на оба тормоза порваний біля заднього важеля.
- Ключика блокування руля і сідухи не було, моя колекція ключиків єссно не відкриває, замок запалювання оригінал, як новий.
- Все вкрито шаром бруду і масла але загалом все непогано збереглося, майже все кріплення оригінальне, хомути, навіть гофри цепа, гума на заміну(задня одразу.
Фото привезені мені до покупки:
Хотілося б в оригінал, але за бажанням малого буде мабуть опеналювання в 638-0 і зміна кольору в чорний.
Да, мот з доками був придбаний з двома ящиками запів за 900 грн.
Буде робочим варіантом для мого старшого кіндера, якому виповнилось 18 і котрий зараз навчається на курсах водія категорій А і В.
З поганого ну і одразу хорошого:
- Двигун - коротше поставимо інший, з донора, який лежить в куточку гаража. Якщо коротко - у рідного зняті циліндри і лівий поршень. НГШ має відчутний люфт зі стуком, думаю причина зупинки мота саме в цьому. В іншому все рідне і ціле (передачі клацають зчеплення працює.
- Рама ціленька за виключенням чуть піднятої задниці ну і єссно поцарапаної фарби під сідухою.
- На дисках де не де зявились точки ржі.
- Сідуха порваний рідний чохол, мочалка ціла, основа так собі.
- Проводка вся ціла, відрізаний тільки запобіжник акума.
- Вилка працює, пера не ржаві зовсім, гофри рідні але обрізані зверху і верхнє кріплення зсунуто нижче.
- аморти рідні, сухі, працюють.
- був відсутній задній підкрилок. Заднє крило, стоп, поворотники рідні.
- переднє крило нерізане, чуть покоцане ( в майбутньому все піде під перекрас)
- Фара колхоз від якоїсь інномарки, трубки передніх поворотів обрізані, самі повороти рідні.
- Центральна підножка відсутня, але є бокова
- Труби рідні,не гнуті, на лівій заварений слід від кіка, коліна цілі, на лівому є маленька вмятина.
- Бака, як я сказав не було, кришки бардачків цілі, не ржаві.
- Номерний знак цілий,але місцями під шаром рідної фарби є ржавчина - будем знімати з обліку і міняти на новий.
- Немає троса переднього тормоза, зате є трос жабки на оба тормоза порваний біля заднього важеля.
- Ключика блокування руля і сідухи не було, моя колекція ключиків єссно не відкриває, замок запалювання оригінал, як новий.
- Все вкрито шаром бруду і масла але загалом все непогано збереглося, майже все кріплення оригінальне, хомути, навіть гофри цепа, гума на заміну(задня одразу.
Фото привезені мені до покупки:
Хотілося б в оригінал, але за бажанням малого буде мабуть опеналювання в 638-0 і зміна кольору в чорний.
Да, мот з доками був придбаний з двома ящиками запів за 900 грн.