Сторінка 1 з 13

Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 10 березня 2013, 13:47
Славік
Доброго дня поважні ,форумчани. Хочу розказати Вам історію ,своеї яви 638-0-01. Яку я зараз реставрую. Все почалося ,ще тоді коли я був ще зовсім,пацаном ,десь у 9-му ,класі ,і дивлячись ,на старших ,хлопців ,які мали різні мотоцикли в мене у дворі,я захотів володіти ,легендарним мотоциклом ,марки ява ,чому саме ява ,тому що, правильні лінії ,і форми ,мотоцикла ,запали мені в душу ,як думав я тоді ,що на довго,а як виявилося ,що на усе життя. Особливою пошаною ,тоді користувалась Ява 638, в простонароді "пеналка".Особливо ,мені сподобалась ява ,коли ,я побачив в живу ,нову яву 638,витягнуту з коробки ,як виблискував ,хром на сонці ,який гарний і мягкий вихлоп. Пізніше у 10-му класі,мені однокласник,знаючи ,що мені подобаються яви,подарив ,альманах ,присвячений 69-ій річниці ,марки ява, і на обложці ,була саме вона ,ява 638. Цей альманах я і до тепер ,зберігаю. Йшов час ,змінились пріоритети,все ніби притихло,але в душі жевріла ,надія ,купити ту саму яву в ідеальному стані,та нагоди ніяк не випадало ,тай мотоцикла в хорошому ,стані не попадалось.Закінчивши ,інститут,влаштувався на роботу . Затію ,купити мотоцикл в дуже гарному стані ,я якось відкинув, вирішив купити хорошу заготовку під відновлення ,як пізніше виявилось ,під реставрацію. Одного разу ,мені ,на очі ,в нашій місцевій,газеті попалось оголошення,про продажу,ява 638,з коляскою, 1986р.в .Подзвонив ,по словам продавця,стан ,хороший ,ремонт циліндрів 0-ий, домовились про зустріч. Наступного дня ,я сідаю у машину і їду ,по адресу, десь 50км,від Івано-Франківська. В реальності ,як виявилося ,поняття ,гарний стан у кожного різний, частково перефарбована, місцями поцарапана фарба, з переду колесо від каляски на 16, з рідною гумою, заді ІЖ, мотор ,заводиться,але стукае і характерно звенить. Іншими словами ,втомлений життям ,мотоцикл. Втомившись шукати,думаю ,беру. Так як коляска не ,входила тоді у мої плани ,залишив її,продавцю,розрахувався,сів на мотоцикл ,товариш ,за кермо машини,і вирушили, на зад . По дорозі звичайно у мене виникали проблеми,мотоцикл ,пару раз глохнув, але заводився,і я якось доїхав,до свого гаражу.На другий день, по тех паспорту ,найшов власника ,і зробив ,довіреність(тоді ще потрібно було). Звичайно ,не втримався щоб ,не розпитати про історію,мотоцикла. Як виявилося ,мотоцикл був куплений і поставлений на облік у далекому,1987р, в магазині спорт-товари. . Якось він сидів із друзями в кафе,і хтось із його товаришів сказав що ,у сусідній магазин завезли ,яви. Він зразу рванув туди ,так дійсно яви з колясками там були,новенькі в упаковках. Власник тоді працював,по його словам, на сході Россії,і заробляв не погані гроші, тому сплатити одразу 1100р. для нього не склало ніякої проблеми. Потім він розказував ,як перший раз підїхав на яві ,під свій будинок,як усі були в захопленні. Як в ті рідкі моменти ,коли він був дома ,ява тішила його хорошою їздою. Так як він багато часу проводив в Россії, мотоцикл простоював часто в гаражі. Пізніше десь 15р,мотоцикл постійно стояв в гаражі,про.що е помітка в тех паспорті. Уже десь у другій половині 2000-х.р. він продав гараж,і стало питання куди ,ставити яву, тут то і зявились "юні піонери",яким він і продав яву,по його словам коли, він її продавав ,вона була як нова. Піонери звичайно ,їздили ,доки не вбили мотор, навіть були спроби ремонтувати мотор, про що ,свідчать характерні ,сліди від викруток ,на картері, як пізніше виявилось в них нічого не получилось, а тоді вирішили продати. З цього моменту ,мотоцикл перейшов ,в мої бережні руки. Перший,детальний огляд ,в мене в гаражі ,виявив багато проблемних ,мість ,і детале ,які слід було замінити. Ну і я закатавши рукави,і озброївшись літературою і інтернетом ,почав свій не легкий ,шлях до ідеалу. Так як фотоапарата ,у мене появився ,лиш, на певному етапі ,розбірки ,то загальної карти ни я ,Вам показати не можу,але думаю, що не сильно ,напрягшись ,кожен з вас ,зможе уявити собі ,цю картину.Зображення,Зображення,Зображення,Зображення,Зображення. Звичайно ,з того часу , я уже ,багато проробив ,роботи ,по ходу справи, Вам буду розказувати і показувати фотографії. Дякую.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 10 березня 2013, 15:56
bike777
коли слухаю такі історії,як хтось купував нову яву і як її розпаковував,перший раз на ній виїжджав і як усі були в захваті від тої красоти то аж мурашки по тілу пробігають,так і хочеться перенестись в ті часи. і коли ти став щасливим власником тої яви? якщо я не помиляюсь це не перша ява яку ти відновлюєш?чи я щось путаю.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 10 березня 2013, 17:37
Славік
bike777 Привіт, нажаль та ява ,нова про яку я писав, то не моя була ,то мого знайомого , тай звідки у мене тоді такі ,гроші були,яж ще пацаном був, а нова ява це щось,мотор так тихо працював, що вухо треба було приставляти до циліндрів ,щоб переконатись що мотор працюе,ну і ще по стрілці тахометра. З приводу ,чи перша ява ,яку я реставрую, перша і найкраща ,моя ява,до того мав справу з різними мото , переробляв ,тюнінг,і чопери робив з дніпро і спорт,з переробкою ,всього чого можна. А ява ,в ідеалі ,то моя мрія дитинства. Деталі коли забрав з гальваніки , оцинковані . Це краса , особливо на фоні чорної рами.ЗображенняЗображенняЗображення

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 10 березня 2013, 18:01
bike777
блін а я от думав,чи я часом чогось не завтикав віддати на хромування і тут в тебе на фото побачив вал заводний,забув

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 10 березня 2013, 18:15
Славік
Привіт, вал обовязково потрібно ,бо як бачу реставровані яви ,а вал чорний , якось не камільфо, тай розмір на якусь сотку збільшився ,а ти bike777 всі деталі хромуеш ?, дрібні по заводу були оцинковані.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 10 березня 2013, 18:16
vladuna
Если можно,то в личку цены на гальванику напиши пожалуйста!

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 10 березня 2013, 18:22
bike777
я все захромував на ту яву що в темі з нуля. я знаю що по заводу воно оцинковане,але думаю хром його гіршим не зробить.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 10 березня 2013, 18:29
Віталя
Привіт!
Погано що нема фото,Якою вона була спочатку.А так,буду слідкувати за темою :)
Я теж мріяв про яву,в тата був CZ,пам*ятаю його,але він потім його продав.І от я підріс,і зявилась в мене 638 ява :chapaev:
Роблю все можливе,шоб вона була в суперовому стані.Ось уже скоро красити буду!

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 10 березня 2013, 18:35
vladuna
Виталь,знакомая ситуация.Только у меня сейчас 2 Явы 638 в семье...одну буду продавать.Ближе к лету на смену ей будет куплен ZZR.да и как то 634.7 хочеться прикупить.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 10 березня 2013, 18:38
bike777
если 634 то только 634.01,если 638,то только люкс. остальное както не то.вот 634.01 я б тоже взял,но тяжело счас найти апарат с которым стоит поработать.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 10 березня 2013, 18:51
Славік
Привіт Віталя, фотоапарата ,тоді ще не мав, зараз постараюсь процес як умога найкраще вісвітлити, в мене уже все пофарбоване ,лежить чекае своеї черги. Фото випрямлювача до відновлення:Зображенняфото після відновлення , покрасив чорною матовою фарбою Зображення

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 10 березня 2013, 18:58
Славік
bike777 писав:если 634 то только 634.01,если 638,то только люкс. остальное както не то.вот 634.01 я б тоже взял,но тяжело счас найти апарат с которым стоит поработать.
Привіт,бачиш тут кожному свое,головне ,щоб техніка в ідеалі була , а мені все життя подобалися ява 638-0-00, або 638-5-00, може стереотип з дитинства. :super:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 10 березня 2013, 19:01
bike777
прикольно-"чорний блок". а штамп ОТК це ти також відновлював?

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 10 березня 2013, 19:06
Славік
bike777 писав:прикольно-"чорний блок". а штамп ОТК це ти також відновлював?
Да з чорним блоком ,то прикол :lol: ,схеми не було ,якось треба було позначити, а штамп ОТК в обовязковоу порядку, теж я відновлював ,там крім штампа з боку ще е один натпис R8,його я ще не відновив. Дотошно ,люблю ставитись до таких дрібниць.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 10 березня 2013, 19:20
bike777
маньяк

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 11 березня 2013, 05:06
Алексей 1993
з штампом це круто а двигун звенить то це до грошей при такому підході до чималих

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 11 березня 2013, 07:19
Славік
Алексей 1993 писав:з штампом це круто а двигун звенить то це до грошей при такому підході до чималих
Привіт, дякую ,за оцінку мого підходу до роботи, а з двигуном ,іронію оцінив . Ще декілька фото , реле зарядки ,до відновлення :ЗображенняЗображення, і після відновлення :ЗображенняЗображення, І реле роботи генератора :Зображення

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 11 березня 2013, 12:48
vladuna
РЕАЛЬНЫЙ МАНЬЯК :100:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 11 березня 2013, 13:21
assistant
Тут принцип больше таков что лучше рабочее но некрасивое, а если еще и красивое то ваше бомба, я когдато рр отпидорил поцинковал и потом выкинул нах.. столько гемора, а оно отказало за 2 минуты после запуска

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 11 березня 2013, 18:43
Славік
assistant писав:Тут принцип больше таков что лучше рабочее но некрасивое, а если еще и красивое то ваше бомба, я когдато рр отпидорил поцинковал и потом выкинул нах.. столько гемора, а оно отказало за 2 минуты после запуска
Надіюсь ,такого не станеться,я всю начинку з середини виймав. Ще фото ,корпус повітряного фільтру відполірував, до того був вбитий життям ,з глибокими царапинами :ЗображенняЗображення.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 11 березня 2013, 18:56
kolchak
Ще фото ,корпус повітряного фільтру відполірував, до того був вбитий життям ,з глибокими царапинами

Чем и как полировал?

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 11 березня 2013, 19:16
assistant
Славык писав:
assistant писав:Тут принцип больше таков что лучше рабочее но некрасивое, а если еще и красивое то ваше бомба, я когдато рр отпидорил поцинковал и потом выкинул нах.. столько гемора, а оно отказало за 2 минуты после запуска
Надіюсь ,такого не станеться,я всю начинку з середини виймав. Ще фото ,корпус повітряного фільтру відполірував, до того був вбитий життям ,з глибокими царапинами :[ Изображение ][ Изображение ].
Нет конечно, это только со мной может такое случится, ну прет вот по жизни и все. А вобще подход нормальный, все должно быть как в аптеке четко

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 11 березня 2013, 19:17
Славік
kolchak писав:Ще фото ,корпус повітряного фільтру відполірував, до того був вбитий життям ,з глибокими царапинами

Чем и как полировал?
Привіт, я полірував по старінке, починав з 320 № ,щоб вивести глибокі царапини, на суху , а далі починаючи з 400№ , 600, 800, 1000, 1500, 2000, 2500, під водою, і в залежності від того,під холодною ,чи під теплою, водою поліруеш, можна добитися різного результату.Особливий акцент ,ставив починаючи з 1000№, в самому кінці коли поліруеш 2500№ , треба старатись добитись такого відчуття ніби шкурка по льоді рухаеться,після цього ,можна переходити до головного етапу полірування це .....зубна паста , фінішна поліровка пастою зубною, пасту можна вибирати в залежності від грубості абразиву ,мілкіший чи грубший , так би мовити дешевший замінник дорогих поліролей. Мені в цій справі подобаеться паста фірми блендамед. Ще фото заднього стопа , полірованого за тоюж митодою :ЗображенняЗображенняЗображення

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 11 березня 2013, 19:23
jawa1990sia
Блин маньяк). Уважуха правильный подход.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 11 березня 2013, 19:34
Віталя
Треба присвоїти Славіку звання "Маньяк" :100:
:Za: