Re: Рама люкс из 638-5
Додано: 24 грудня 2012, 02:42
я знаю так,до середини 88року випускали пенал з трубами и рамою,як у 638.5,далі пішла так звана люксовка,по іншому розташовані кріплення труб,інші труби,труби з виямками під аморти,довгі коліна,і якщо я не помиляюсь,а я можу помилятись інший кут аморів. но з 90року це вже 200% аморти під кутом,у мене багато було яв іменно з 90-91 року,то у всіх під кутом і труби у всіх з виямками,якщо без виямок,то це від 634,вони там по по довжині такі самі і по розміщенню крвплення,тільки виямок нема.можна перевірити по флейті,у люксовки флейта на 3 прокладки,у всіх інших 638 і 634 на дві.також на люксовочних трубах зі сторони кріплень вибитий номер.також можу сказати що кріплення амортів що під кутом,однакові що праве,що ліве,у правому кріпленні є виріз під замок сідушки,також ці кріплення дуже легко деформуються,гнуться як правило в ліву сторону,потрібно їх усилювати вварюваннм у середину металевої полоски.з простих кріплень без особливих зусиль можна акуратно зробити кріплення для амортів під кутом,я ттак завжди роблю,так як труби по заводу вже ідуть догори і з прямим амортом зовсім не дивляться.