Сторінка 1 з 2

Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 10 вересня 2012, 06:44
Сірко
Отак сталося, шо хотів Елімінатора 250V (та й далі хочу і збираю гроші на нього), але зимувати буду з Мотардо 250 від Альфамото.

250 кубів, 4Т, 24 коні, 20 нютонів-метрів, 21/18 колеса, 4 клапани, водяне охолодження, хід передньої підвіски 28 см, стартер, кік стартер, 120 кг, ставиться на облік в МРЕО.
Накатав за перший день 55 км. Сьогодні на одометрі вже 180. Так і хочеться на ньому закозлити, але більше 5000 об. давати не можна зараз.
Високий зараза, але файний) Трохи опустив траверси і тим занизив мот на 2-2.5 см. Для мого росту то суттєво.
Катаюся там де і завжди (переважно по місту), але тепер додав ще й Голосіївськй ліс (Київ). Обкатаю і можна буде відкручувати на повну, бо 5000 об. трохи мало.
Після дорожника - ЗНАЧНО більша вібрація, бо одностволка і рядник 4-х циліндровий то є сильна різниця. Але звук вихлопа мені дуже подобається.
А вібрація то таке, нічо страшного.
Стою на світлофорах як балярина, але це не напряжно. Набагато гірше коли рушаєш або починаєш розвертатися, мот вже починає нахилятися, а щеплення ти ще не пустив. Тоді почанаєш падати і треба втримати і мот і частину себе і ногу, яка давить на мот... Люди напевно дивно дивляться, але я на то не зважаю.
Крос - він сука жосткий! Він напевно розрахований на стрибки. Ендуро значно м,ягкіше. Мені так здається. ФЗХ мав досить жосткі задні аморти, але в нього сідушка була м,ягша ніж на кросі. В загальному якшо їхати асфальтом, то крос мені здається жосткішим. Але на ньому можна ями не обминати. Навіть якшо попав в яму, хоч і тобі жостко, але ти знаєш шо мотоциклу нічого поганого не станеться, і серце не починає краятися. Підвіску ніколи не пробиває як пробивало задню вилку на ФЗХ, навіть якшо пропустив якусь велику яму.

Помітив шо я починаю хуліганити - тротуари, бордюри...

Почав вивчати ліс біля якого я живу вже 7-й рік. Знайшов спеціальні саморобні трампліни (чи то для мотів, чи то для вєліків..), випадково заїхав на якусь базу, потім довелось тікати з неї від двох собак)))) і ше й слідкувати шоб на тахометрі обороти не перевищували обкаточні. Бачив кінних поліцейських. Добре шо мене не чіпали)) Якби не GPS в телефоні, то й досі бродив би Голосіївським лісом.

Китає є китай.
В перший день в перших 15 км перестав заряджатися акум, приборка світилася, але цифр не було, поворотів-стопів нема, дальнього/ближнього теж. Тільки заводився (і то накатом, бо стартер не крутив, а кіком мені важко). Вилічилось піджиманням контактів в штекері. Але перед цим знімався пластик. Це в перший день. В другий день відкрутився болт який тримає банку глушника. Доїхав в гараж - зняв ще більше пластику, закрутив болт, поставив пластик назад.
День третій. Не працюють поворти ззаду. Пропадає/з,Являєтся контакт десь в районі рульової колонки. Не смертельно звичайно, але не приємно. Подивився в загальному- причини ще не знайшов. Проводка на гарантії, тому через пару днів поїду в магазин/сервіс - хай справляють

Зображення

Зображення

Зображення


Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення


На фото ендурік-китай-125. Називається Eriskay Mangust 125 https://moto.kiev.ua/trid/sold/1307790521810
Зображення
Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Приборка. Швидкість, тахометр двохфифровий (показує сотні оборотів, іншими словами "х100"), загальний одометр, добовий одометр, годинник, милі/кілометри. Ще можна налаштовувати кількість магнітів, 2Т або 4Т і довжину колеса. Пробував, але як залізти в то меню - фіг його знає. Потреби нема, швидкість ніби добре показує.
Зображення

Зображення

Фара відбивається в щитку, трохи сліпить вночі. Казали шо фару треба міняти, якщо я хочу шоб вона світила, а не світилася.
Зображення

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 10 вересня 2012, 07:15
nikolas
Поздравляю с покупкой!

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 10 вересня 2012, 09:28
Андрейка 634-5-1980
Вітаю!

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 10 вересня 2012, 10:32
sadam
Поздравляю с покупкой!
ПО высоте: может можно подшаманить с рычагами прогресии? На фотках плохо видно...

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 10 вересня 2012, 10:36
Сірко
дякую)
та наче не можна.
там можна пружину на моноаморті трохи попустити, буде більше присідати = нижчий мот якшо на ньому сидіти.
добратися туди важко. або як варіант довга викрутка + молоток, легенькі постукування..

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 10 вересня 2012, 10:45
Rock-N-Roll
вітаю! хай вірно служить тобі. і незабудь купити елімінатора!)

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 10 вересня 2012, 10:47
sadam
Если гайка алюминевая то ответкой и молотком.. поедешь за новым аммортом)))

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 10 вересня 2012, 14:32
Человек
Сурово выглядит ! Поздравляю с покупкой.
Не забывай писать о вашей совместной судьбе, интересно как он поведет себя в эксплуатации.
Датчик скорости размещен в плохом месте, испортится после первой же поездки в еб*ня, ты ведь туда поедешь как только закончится период обкатки ? :)

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 10 вересня 2012, 14:40
Сірко
дякую.
звичайно поїду.
а де датчик в японських кросачах розміщується?

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 10 вересня 2012, 14:57
VOVAN
Вітаю! Дійсно красивий. :super:

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 10 вересня 2012, 15:17
archer
Полазил по сайтику этого мотомагазина, что-то не увидел ценника. Если не сложно черкани в ЛС.

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 10 вересня 2012, 15:31
Well
в кроссачах спидометра нету))))

поздравляю с обновкой)

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 10 вересня 2012, 16:05
zek009
Прикольный агрегат, пускай служит верой и правдой.
Цену если можно озвучь в студии.

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 10 вересня 2012, 18:27
BuzVlad
Гарний апарат, але більш підійде для місцевості в котрій я живу, а в нас є де розгулятися!

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 10 вересня 2012, 19:54
Сірко
$2370

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 11 вересня 2012, 16:32
Лях
Вітаю з покупкою! :super:

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 13 вересня 2012, 15:11
lelik
Мене от цікавить, як даний апарат себе проявляє при їзді з пасажиром? - комфортно 2-м номером, чи не дуже :uzhos:
І як що до комфортного крейсера на асфальті... :chapaev:

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 13 вересня 2012, 16:34
Well
апарат то поедет, вопрос через сколько пассажир сам на ходу сойдет... я думаю км 100 протянет.

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 13 вересня 2012, 19:59
Syava
Прикольний кросач, бачив його вживу. Циліндр не має ребер охолодження, стоять масляні радиатори. Цікаво наскільки вони захищені при падінні і самі крила пластику наче широкі із-за них. Перевіряти спеціально не треба )).

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 14 вересня 2012, 09:57
Сірко
liach, дякую)
lelik писав:Мене от цікавить, як даний апарат себе проявляє при їзді з пасажиром? - комфортно 2-м номером, чи не дуже :uzhos:
І як що до комфортного крейсера на асфальті... :chapaev:
мені з пасажиром легше - я починаю нормально діставати ногами до асфальту)))
катався з пасажиром в лісі. їде чотко, рульом кручу сміливо. єдине шо не поїдеш стоячи якшо є пасажир.
навіть була ситуація коли розвертався на дорозі, асфальту не хватило і довелось в розвороті заїжджати на тротуар (не високий, не низький). розвернувся нормально)

про крейсер нічого не скажу - максимально шо вижимав - 63км/год. - обкатка, більше не кручу.

Syava, охолодження водяне) при падінні захищені тільки за рахунок руля, більше їх нічого не захищає.

Проїхав на даний момент 400 км. Є деякі невеликі трабли, але нічого критичного. Після перших 300 км почав веселіше їхати - притерся.
Задня і передня підвіска стала м,ягшою, теж напевно трошки притерлася. Звикаю до сідушки.
Доречі, на кросачах пускати обидві руки не можна - він зразу починає валитися в якусь із сторін. (пробував це на двох мотах)
Сьогодні їду робити ТО-1

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 14 вересня 2012, 18:27
антибык
У камрада на таком резина терла об корпус глушителя при езде с пассажиром. И буквально неделю назад, после очередного гарантийного ТО с регулировкой ГРМ, двиг застучал как швейная машинка и умер. Тип в шоке, пытается сбить с диллера новый двиг. Такие дела.

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 19 вересня 2012, 08:48
volkov-a-g
Мот четкий, пока не начнешь использовать его по назначению, потом он посыпется,
Самое узкое место - Прогрессия (через 5т Км - оторвало уши от маятника, подшипников хватает на 2Т км),
ступици тоже не тот алюминий что должен быть, и вилка потекла через 8Т,
единственное что радует - цифровая приборка и резвый моторчик
так что никамильфо.

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 19 вересня 2012, 09:30
Сірко
ну так буду доробляти-вдосконалювати по мірі необхідності.
а моторчик зонгшен, а зонгшен то фірма. в них навіть своя команда є в мото-gp

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 19 вересня 2012, 10:18
volkov-a-g
лучше продай и возьми японца 250, проверено! неподводит в любых режимах!

Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)

Додано: 19 вересня 2012, 11:05
Сірко
якби так було краще, а б так зробив з самого початку.