634-й конструктор
Додано: 23 квітня 2012, 13:03
Довго не наважувався писати про свого поки, що не бойового коня, але начитавшись про правильні яви на форумі, вирішив розбавити атмосферу чимось неправильним
Отже, шановне панство, вмощуємось зручніше і готуєм гнилі помідори.
А для початку з чого все почалось...Було це здається в році 2001, як в мене запитали, чи не хочу я собі МОПЕД...Вагався я довго, секунд десять, і десь через тиждень приштовхав червону РИГА-22(чого вона сама не поїхала вже і не памятаю), трохи її перебрали з татом(точніше він сам, а я тільки ходив поряд). Покатався я на такому чуді до кінця сезону і розпочав 2002 мотосезон. Тут до мене прийшла думка, що я росту а мопедка ні
Наступним кроком був МИНСК, який ледве доїхав 10км додому. Макака була нереально крута: зелений побитий бак який закривався пробкою з дерева
, чудова сидуха (паралон примотаний скотчем до рами) і незрівнянний дзвін мотора...Екземпляр не дуже, але з бюджетом в 200грн кращого не було, та й вчитись на чомусь треба. Мінск був доведений до ладу (мені так здається) перефарбований, перебрав двигун і без проблем відкатав майже 2 сезона. Кінець осені 2003, мінск з гордістю відкатав сезон і став на спячку в гараж. Десь в цей момент папа шукав б/у запчастини з якоїсь совкової техніки, і впринципі знайшов і запчастини і ЯВУ. Так як і в історії з мопедкою, мені запропонували пересісти на яву, тільки треба було знайти клієнта на мінск. І він таки знайшовся, початок січня 2004 я відвіз мінск новому господарю, і через кілька днів мені привезли яву
Що сказати про стан яви на той момент? Звичайна ява 634-7. Простояла вона років 15-20 в гаражі під якимось мотлохом, трохи поржавіла, трохи після падіння на праву сторону в результаті відбита права кришка, погнуте переднє крило, погнутий руль та праве кріплення фари, на одометрі трохи більше 19 тисяч. Довго з нею я не церемонився - одразу все розібрав, так як до сезону не так вже й довго залишилось
Що ж було зроблено до початку 2004 сезону. Перекрасилось ВСЕ, на вилку переточені втулки, промито і залито нове мастило (двигун, вилка та амортизатори), замінені підшипники, в двигун не лазив. Чому ж ява не правильна? Все просто: рама червона, бак і бардачки темно сині, крила сірі, доварені амортизатори і задерті труби, а на що можна було очікувати від мене в 15 років
Сезон відкатав на ура - підкачував колеса і заливав бензин.
Сезон 2005: я отримую права і закінчую школу, здавалося б треба залишити техніку в спокої і готуватись до вступу в універ, але ж ні я переводю яву на 12в. До 12в генератора папа пропонує поставити дві фари, спочатку не хотів але коли приміряв - сподобалось. До речі фари (як фари? протитуманки) МАДЕ ІН ЧЕХОСЛОВАКІЯ.
Ось так виглядала моя ява весною 2006, вибачайте за якість кращої нема
Далі буде ще гірше - не перемикайте канал

Отже, шановне панство, вмощуємось зручніше і готуєм гнилі помідори.
А для початку з чого все почалось...Було це здається в році 2001, як в мене запитали, чи не хочу я собі МОПЕД...Вагався я довго, секунд десять, і десь через тиждень приштовхав червону РИГА-22(чого вона сама не поїхала вже і не памятаю), трохи її перебрали з татом(точніше він сам, а я тільки ходив поряд). Покатався я на такому чуді до кінця сезону і розпочав 2002 мотосезон. Тут до мене прийшла думка, що я росту а мопедка ні

Наступним кроком був МИНСК, який ледве доїхав 10км додому. Макака була нереально крута: зелений побитий бак який закривався пробкою з дерева


Що сказати про стан яви на той момент? Звичайна ява 634-7. Простояла вона років 15-20 в гаражі під якимось мотлохом, трохи поржавіла, трохи після падіння на праву сторону в результаті відбита права кришка, погнуте переднє крило, погнутий руль та праве кріплення фари, на одометрі трохи більше 19 тисяч. Довго з нею я не церемонився - одразу все розібрав, так як до сезону не так вже й довго залишилось

Що ж було зроблено до початку 2004 сезону. Перекрасилось ВСЕ, на вилку переточені втулки, промито і залито нове мастило (двигун, вилка та амортизатори), замінені підшипники, в двигун не лазив. Чому ж ява не правильна? Все просто: рама червона, бак і бардачки темно сині, крила сірі, доварені амортизатори і задерті труби, а на що можна було очікувати від мене в 15 років

Сезон відкатав на ура - підкачував колеса і заливав бензин.
Сезон 2005: я отримую права і закінчую школу, здавалося б треба залишити техніку в спокої і готуватись до вступу в універ, але ж ні я переводю яву на 12в. До 12в генератора папа пропонує поставити дві фари, спочатку не хотів але коли приміряв - сподобалось. До речі фари (як фари? протитуманки) МАДЕ ІН ЧЕХОСЛОВАКІЯ.
Ось так виглядала моя ява весною 2006, вибачайте за якість кращої нема

Далі буде ще гірше - не перемикайте канал