Сторінка 38 з 44

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 09 листопада 2016, 21:54
Ан.Дрей
valerazaz писав:вообщем дело каждого делайте как щитаете нужным
Согласен.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 28 листопада 2016, 10:02
igorstem
нагадую: палець Ф29,0 мм - поршневий з Паджеро, обойма - точиться із вн.обойми підш.№207., сепаратор найкращий = рідний дюралевий (латунний), ролики Ф4мм х 6мм - аналогічні "старушачим" = є в деяких підшипникових фірмах. Китайські сепаратори (червоненькі) - ходять НЕдовго, як і в ЯВАх!

Скажіть будь-ласка, а з якого саме Паджеро палець?

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 28 листопада 2016, 14:39
KWAKA
двигун 4D56, 2,5 л

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 28 листопада 2016, 14:44
route 66
Мне кажется проще найти хороший ремкомплект или готовые шатуны, чем пальцы от какого-то паджеро.
В крайнем случае заказать чтобы сделали. Это сейчас не сложно, есть люди которые занимаются этим серьезно

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 28 листопада 2016, 16:14
OlegHunter
route 66 писав:Мне кажется проще найти хороший ремкомплект или готовые шатуны, чем пальцы от какого-то паджеро.
В крайнем случае заказать чтобы сделали. Это сейчас не сложно, есть люди которые занимаются этим серьезно
----Напоминаю - вышеприведенная моя рекомендация с Паджеровским пальцем Ф29 + обоймой подш.№207 - относятся к Планетовскому к/валу. Найти хороший ремкомплект на ИЖ = НЕреально, как и на ЯВУ.
....А = "заказать чтобы сделали" - так вот я сам взял и сделал! Но только втулку в шатун. Палец же = необходимо: 1) приобрести заготовку из стали 12ХН3(А); 2) выточить заготовку с припуском; 3) в спец-печи произвести науглераживание поверхностного слоя; 4) закалить; пункт 3+4 = цементация; 5) прошлифовать в размер... Возможно в Киеве и есть люди занимающиеся этим "серьёзно", НО: или не будут возиться с НЕсерьёзным ИЖем, или - возьмут ну ОЧЕНЬ серьёзные деньги! А моя ИЖ-П/56 с ГОТОВЫМ Паджеровским пальцем отмотала уже девятый сезон:
ЗображенняЗображення
- Как видно: немножко помогала ей наша с сыном любимица - ЯВА-250...

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 29 листопада 2016, 09:56
igorstem
Дякую, буду шукати, оскільки прочитавши всю гілку, схильний до того, що з Паджеровським пальцем надійніше

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 29 листопада 2016, 13:53
route 66
Не ради рекламы, а для примера. На мотокросс.юа есть человек, занимающийся подобной деятельностью
http://www.motocross.ua/forum/viewtopic ... c&start=75

Отзывы отличные. Сам я, правда, ничего не заказывал, но встречал не на одном форуме что люди пользуются его услугами.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 30 листопада 2016, 11:53
igorstem
Чи можна на К/В Планети ставити підшипники не N2205, а NU2205? Різниця в тому, що ролики розміщені не на внутрішній обоймі, а в зовнішній. Чим це може загрожувати?

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 30 листопада 2016, 12:29
student1609
igorstem писав:Чи можна на К/В Планети ставити підшипники не N2205, а NU2205? Різниця в тому, що ролики розміщені не на внутрішній обоймі, а в зовнішній. Чим це може загрожувати?
я думаю, ничем

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 30 листопада 2016, 13:51
USS
Чи можна на К/В Планети ставити підшипники не N2205, а NU2205? Різниця в тому, що ролики розміщені не на внутрішній обоймі, а в зовнішній. Чим це може загрожувати?
Я сам розглядав такий варіант, загрожувати може тільки тим ,що потім внутрішню обойму підшипника буде проблематично , при нормальній посадці з натягом на цапфу, зняти. Але якби я робив двигун планети для себе то брав би саме такі підшипники, якісного імпортного виробництва.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 30 листопада 2016, 14:18
igorstem
Підшипник ZVL Словакія. Китайський натфель не бере взагалі, ходних слідів на підшипнику не залишається.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 30 листопада 2016, 20:46
міша
Китайський напильник такаж херня як і китайький підшипник.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 01 грудня 2016, 09:55
igorstem
Підшипники Російського та Українського виробництва китайський натфель бере прекрасно.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 01 березня 2017, 15:33
Slavik
Подскажите. Какая резьба на левой цапфе старуховского коленвала? Почему то за лизалась родная гайка, купил по совету М18Х1.5, но она тоже не пошла. По цапфе не бил.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 01 березня 2017, 18:39
USS
Подскажите.
Зображення1026.jpg
така ж, як і на всіх інших явівських валах-- 18x1,5. Або гайка не та, або потягнута на валу різьба.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 01 березня 2017, 19:17
Slavik
Понял, поеду за плашкой. попробую прогнать.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 26 травня 2017, 11:26
OlegHunter
- Очередные "шедевры" к вашему вниманию (подшипник = приварен!, цапфа = расклёпана!!):ЗображенняЗображення :uzhos:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 26 травня 2017, 12:13
Анатолий
Рука колхоза

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 26 травня 2017, 16:07
Slavik
Анатолий писав:Рука колхоза
Рука дыбила. :sotona:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 26 травня 2017, 21:13
USS
- Очередные "шедевры" к вашему вниманию (подшипник = приварен!, цапфа = расклёпана!!):
Буває.
Мені траплялося, що прослаблену посадку підшипника у картері "компенсували" наваркою сварочним напівавтоматом бульб на наружній обоймі підшипника. Що стало після забивання таких підшипників у картер не треба пояснівати?
На мою оцінку таких дій :shothead: , мужик цілком конкретно заявив- А шо, на тракторі у когоспі так же робили... :balalaika:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 26 травня 2017, 21:43
Slavik
USS писав: наваркою сварочним напівавтоматом бульб на наружній обоймі підшипника.
У меня на 638 двухрядный был такой, но отшлифован в размер, посадочное в картере не повредил. Так с ним и продал. Но это было сделано старым хозяином. :sotona:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 27 травня 2017, 01:30
USS
отшлифован в размер, посадочное в картере не повредил
Та, яке там шліфовка, шлак не оббивали, затовкли по живому у посадочних такі канави, що тіки викидати картер :sotona:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 01 червня 2017, 08:57
student1609
USS писав:
отшлифован в размер, посадочное в картере не повредил
Та, яке там шліфовка, шлак не оббивали, затовкли по живому у посадочних такі канави, що тіки викидати картер :sotona:
вот это жесть :shock:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 22 серпня 2017, 13:02
luftvaffe
Уважаемые, можно ли вместо обычного подшипника 3205 установить подшипник с канавкой NR, не потянет ли эта канавка металл в посадочном месте картера?

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 22 серпня 2017, 14:49
валико
Проблем не должно возникнуть при правильном монтаже и главное при демонтаже ( обязательно нагреть картер до нужной температуры ). И разумеется подшипник от нормального производителя - в канавке не должно быть заусениц, которые при демонтаже стянут металл с посадочного.