Сторінка 32 з 44

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 28 червня 2016, 08:20
rinert
Я не промерял, но общее впечатление о работе сложилось положительное, может повезло, но я говорю лично о себе. Сталкивался с человеком один раз и ничего плохого не могу сказать, все работает без нареканий и лишних шумов.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 28 червня 2016, 10:12
USS
Про поршневу їхньої проточки я писав вище, проточена як для трактора, тобто циліндр по діаметру що знизу, що зверху однаковий поршень пролітає наскрізь, тобто прослаблена. Вже це обговорювалося.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 28 червня 2016, 13:30
міша
Форумчани , та взагалі то тема звучить по іншому ніж спори про роботу майстрів. Можливо краще створити окрему тему про роботу майстрів в Україні , на подобі інтеренет- магазинів і т.д. Булоб більш імформативно і для багатьох пізнавально.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 30 червня 2016, 00:40
ДиМа
Поддерживаю! Будет очень полезно. Но явистов скоро почти не останется :((((

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 30 червня 2016, 01:26
student1609
ДиМа писав:Поддерживаю! Будет очень полезно. Но явистов скоро почти не останется :((((
возможно. но с другой стороны, чем дальше в европу, тем больше мы в жопе. японцы далеко не всем по карману. сори за офтоп.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 30 червня 2016, 11:03
route 66
student1609 писав:
ДиМа писав:Поддерживаю! Будет очень полезно. Но явистов скоро почти не останется :((((
возможно. но с другой стороны, чем дальше в европу, тем больше мы в жопе. японцы далеко не всем по карману. сори за офтоп.
Та явы тоже не дешевое удовольствие если на то пошло, но все таки не много дешевле японца

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 01 липня 2016, 16:35
міша
Адмін , із Вас хтось почистив тему ?

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 01 липня 2016, 16:38
Avior

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 01 липня 2016, 17:00
Roller
Прошу поради...
Приблизно рік тому забрав з перепресовки колінвал 638 , зараз кинувся збирати двигун , та виявив малопомітну неприємність - правий шатун кривий ! Поход до майстра ,що перепресовував колінвал успіхом не виявився - такіх подробиць він не пам`ятає вже ( хоча зобов`язаний був ще тоді перевірити шатуни на згиб ) ,тобто щось доказувати йому марно,та крім цього ще узяв з мене гроші типу за консультацію ! Але ж він запропонував звернутись до нього ,коли картер буде зібрано , та промовився яким чином він буде рихтувати шатун ,а саме - вставивши бородок у отвір ВГШ ні чим не підперши низ,та просто гнути на двигуні, а потім дивитись по поршню ( до якої стінки він прилягатиме і так далі...)
Ось у мене зклався сумнів що це вірно ,бо при такому важілі опора йде на ролики НГШ !
Розумію що найвірніше рішенння ,це "розірвати" щоки,зняти шатун та рихтувати на плиті ,або взагалі замінити його АЛЕ ; це знов чімалі витрати на прес та центровку ,а ще зайвий раз "зтирати" посадочне під палець НГШ (ресурс та кількість наступніх ремонтів) :(
Хто що може порадити ? Дякую !

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 01 липня 2016, 19:27
archer
Порада наступна: при прийомі товару потрібно було перевірити всі нюанси, зараз вже нікому нічого не доведеш. По темі: шукай не пресований колінвал і віддавай на ремонт, рівняння шатуна це різьба по калу.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 01 липня 2016, 22:44
USS
Прошу поради...
Приблизно рік тому забрав з перепресовки колінвал 638 , зараз кинувся збирати двигун , та виявив малопомітну неприємність - правий шатун кривий ! Поход до майстра ,що перепресовував колінвал успіхом не виявився - такіх подробиць він не пам`ятає вже ( хоча зобов`язаний був ще тоді перевірити шатуни на згиб ) ,тобто щось доказувати йому марно,та крім цього ще узяв з мене гроші типу за консультацію ! Але ж він запропонував звернутись до нього ,коли картер буде зібрано , та промовився яким чином він буде рихтувати шатун ,а саме - вставивши бородок у отвір ВГШ ні чим не підперши низ,та просто гнути на двигуні, а потім дивитись по поршню ( до якої стінки він прилягатиме і так далі...)
Ось у мене зклався сумнів що це вірно ,бо при такому важілі опора йде на ролики НГШ !
Розумію що найвірніше рішенння ,це "розірвати" щоки,зняти шатун та рихтувати на плиті ,або взагалі замінити його АЛЕ ; це знов чімалі витрати на прес та центровку ,а ще зайвий раз "зтирати" посадочне під палець НГШ (ресурс та кількість наступніх ремонтів) :(
Хто що може порадити ? Дякую !
Шатун, якщо він рідний не китай, тайвань, рихтується дуже просто навідь на зібраному картері, особливо на 638, на 634й важче через особливості будови картера, якщо бажаєш подробиць пиши у ЛС поясню, нів'якому разі у ВГШ нічого не встромляй.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 01 липня 2016, 23:54
Roller
archer писав:Порада наступна: при прийомі товару потрібно було перевірити всі нюанси,....

Просто уся надія була на майстра , у якого дослід з ремонту колінвалів 25 років ! Але ж він інколи працює під :beer1: ,навіть цього не приховуючі...
USS писав:
Шатун, якщо він рідний не китай, тайвань,
Колінвал був ще рідний-не пресований .... а шатун загнули мабуть як розбирали двигун на запчастини,бо шатун вигнутий назовню,та ще й ліву цапфу влупили так,що вона заклинила шатун... у любому випадку дуже не приємна ситуація ,бо знов затрати :cry:
Але ж що цікаво після ремонту,що биття на одній цапфі 0 а та протилежній 0,02 мм ! ( Сам з
знімав колінвал з центрів щоб забрати ,та на власні очі бачив покази індікаторів .

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 02 липня 2016, 00:18
Roller
Ось що знайшов від Іржі Дочкала ,уривок статті з книжки ... Выравнивание шатуна называют «правкой». Эта операция требует опыта, потому что шатун следует погнуть в требуемую сторону только чуть-чуть, а его подшипник не должен, конечно, нагружаться ни малейшим давлением !
Тобто порада майстра що до важіля у отвір ВГШ , та гнуття шатуну по місцю це усе ! :balalaika:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 02 липня 2016, 01:35
USS
Просто уся надія була на майстра , у якого дослід з ремонту колінвалів 25 років ! Але ж він інколи працює під :beer1: ,навіть цього не приховуючі...
Ну, буває, може той чоловік, що перепресовував вал не звернув на шатун уваги, рідні шатуни правляться по місцю нормально.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 02 липня 2016, 09:56
route 66
USS писав:
Просто уся надія була на майстра , у якого дослід з ремонту колінвалів 25 років ! Але ж він інколи працює під :beer1: ,навіть цього не приховуючі...
Ну, буває, може той чоловік, що перепресовував вал не звернув на шатун уваги, рідні шатуни правляться по місцю нормально.
Поділись методикою, може кому згодиться

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 02 липня 2016, 11:58
student1609
Roller писав:Прошу поради...
Приблизно рік тому забрав з перепресовки колінвал 638 , зараз кинувся збирати двигун , та виявив малопомітну неприємність - правий шатун кривий ! Поход до майстра ,що перепресовував колінвал успіхом не виявився - такіх подробиць він не пам`ятає вже ( хоча зобов`язаний був ще тоді перевірити шатуни на згиб ) ,тобто щось доказувати йому марно,та крім цього ще узяв з мене гроші типу за консультацію ! Але ж він запропонував звернутись до нього ,коли картер буде зібрано , та промовився яким чином він буде рихтувати шатун ,а саме - вставивши бородок у отвір ВГШ ні чим не підперши низ,та просто гнути на двигуні, а потім дивитись по поршню ( до якої стінки він прилягатиме і так далі...)
Ось у мене зклався сумнів що це вірно ,бо при такому важілі опора йде на ролики НГШ !
Розумію що найвірніше рішенння ,це "розірвати" щоки,зняти шатун та рихтувати на плиті ,або взагалі замінити його АЛЕ ; це знов чімалі витрати на прес та центровку ,а ще зайвий раз "зтирати" посадочне під палець НГШ (ресурс та кількість наступніх ремонтів) :(
Хто що може порадити ? Дякую !
то хороший мастер ;)
берещь друга в помощь, запасаешься терпением, и делаете следующее: друг слегка забивает между блином подходящую отвертку, и держит. а ты, через длинную проставку бьешь тяжелым молотком чуть ниже вгш. далее надеваешь цилиндр, и смотришь по поршню. регулярно так колхожу, потому что лушего варианта не нашел. и проверка шатуна перед сборкой кв не всегда помогает :cry:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 02 липня 2016, 11:59
student1609
archer писав:Порада наступна: при прийомі товару потрібно було перевірити всі нюанси, зараз вже нікому нічого не доведеш. По темі: шукай не пресований колінвал і віддавай на ремонт, рівняння шатуна це різьба по калу.
в корне не верно.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 02 липня 2016, 14:42
USS
берещь друга в помощь, запасаешься терпением, и делаете следующее: друг слегка забивает между блином подходящую отвертку, и держит. а ты, через длинную проставку бьешь тяжелым молотком чуть ниже вгш. далее надеваешь цилиндр, и смотришь по поршню. регулярно так колхожу, потому что лушего варианта не нашел. и проверка шатуна перед сборкой кв не всегда помогает :cry:
Вірно, не завжди навідь рівний шатун у картері з циліндром, у зборі,дає вільний хід поршню, це пов'язано з деякими факторами наприклад на шатунах з мідною втулкою під палець після заміни втулки у домашніх умовах в основному буває неможливо розвернути втулку строго паралельно до пальця НГШ, стосується авто та мото техніки. Був нещодавно випадок "ведмежої" послуги від харківських майстрів Сорокіна, перед відправкою на перепресовку вала з 638ї були підібрані пальці та голки ВГШ щоб на старих втулках без люфтів було, вони ж без додаткової домовленості , ніхто їх про таке не просив, прошліфували втулки. Кинувся складати, а палець з підібраними голками вже бовтається, був змушений по новій купляти інші пальці та сидіти підбирати голки іншого діаметра, та до тогож прошліфовані втулки виявилися косо, поршні у циліндрах стали з перекосом- обидва! Буває під палець, у не зовсім якісних поршнях, отвори косо зроблені, ябо коли проточують поршневу якісь "толіки" невідомо на яких верстатах косо проточений циліндр виходе, треба правити за рахонок підгинання шатуна. Коли вже зайшла за це мова, хоч і не по темі запів, то розкажу як роблю я. Маю дві елементарних приспособи, а саме металеві пластини довжиною десь сантиметрів 30 шириною біля 25мм і товшиною десь 8мм, ну по типу монтировки, у них недалеко від краю зроблені прорізи щоб щільненько надівалися на шатун, одна ставиться якомога нижче на шатун інша вище, нижнью притримується щоб не було занадто сильних навантажень на підшипник НГШ а верхньою підгинається шатун разом з поршнем,щоб не знімати раз-позраз, у потрібному для вільного руху поршня у циліндрі напрямку. Нічого молотком не стукається і у ВГШ не встромляється.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 02 липня 2016, 15:57
Roller
""""""""""""Нічого молотком не стукається і у ВГШ не встромляється."""
Саме так,цілком підтримую ! А молоток взагалі не повинен й поряд лежати біля зібраного колінвала...

А я вже міркую над товстим кронштеіном-крабом з різьбою у центрі зі для здоровенним гвинтом ,яким і буде задвалюватись середена шатуна. ( опори будуть біля нижньої та верхньої голівок шатуна ) Ось такий варіант обмірковую...

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 03 липня 2016, 11:16
student1609
USS писав:
берещь друга в помощь, запасаешься терпением, и делаете следующее: друг слегка забивает между блином подходящую отвертку, и держит. а ты, через длинную проставку бьешь тяжелым молотком чуть ниже вгш. далее надеваешь цилиндр, и смотришь по поршню. регулярно так колхожу, потому что лушего варианта не нашел. и проверка шатуна перед сборкой кв не всегда помогает :cry:
Вірно, не завжди навідь рівний шатун у картері з циліндром, у зборі,дає вільний хід поршню, це пов'язано з деякими факторами наприклад на шатунах з мідною втулкою під палець після заміни втулки у домашніх умовах в основному буває неможливо розвернути втулку строго паралельно до пальця НГШ, стосується авто та мото техніки. Був нещодавно випадок "ведмежої" послуги від харківських майстрів Сорокіна, перед відправкою на перепресовку вала з 638ї були підібрані пальці та голки ВГШ щоб на старих втулках без люфтів було, вони ж без додаткової домовленості , ніхто їх про таке не просив, прошліфували втулки. Кинувся складати, а палець з підібраними голками вже бовтається, був змушений по новій купляти інші пальці та сидіти підбирати голки іншого діаметра, та до тогож прошліфовані втулки виявилися косо, поршні у циліндрах стали з перекосом- обидва! Буває під палець, у не зовсім якісних поршнях, отвори косо зроблені, ябо коли проточують поршневу якісь "толіки" невідомо на яких верстатах косо проточений циліндр виходе, треба правити за рахонок підгинання шатуна. Коли вже зайшла за це мова, хоч і не по темі запів, то розкажу як роблю я. Маю дві елементарних приспособи, а саме металеві пластини довжиною десь сантиметрів 30 шириною біля 25мм і товшиною десь 8мм, ну по типу монтировки, у них недалеко від краю зроблені прорізи щоб щільненько надівалися на шатун, одна ставиться якомога нижче на шатун інша вище, нижнью притримується щоб не було занадто сильних навантажень на підшипник НГШ а верхньою підгинається шатун разом з поршнем,щоб не знімати раз-позраз, у потрібному для вільного руху поршня у циліндрі напрямку. Нічого молотком не стукається і у ВГШ не встромляється.
а можно фото этих чудо-пластин? принцип понял, но что то не допонял :niasilil:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 03 липня 2016, 11:46
міша
Можливо комусь буде цікаво по підшипниках.Прикупив для колінвала ось такі підшипники , фірми FAG із тепловим зазором С3 .Надіюсь що непрогадав.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 03 липня 2016, 12:00
student1609
міша писав:Можливо комусь буде цікаво по підшипниках.Прикупив для колінвала ось такі підшипники , фірми FAG із тепловим зазором С3 .Надіюсь що непрогадав.
если не подделка, то не прогадал.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 03 липня 2016, 12:07
міша
Купив підшипники в себе . Але по маркувані , упаковці один в один :
http://vpk-podshipnik.com.ua/product/6206-2rsr-fag

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 03 липня 2016, 15:11
Ан.Дрей
так FAG в последнее время все корейские

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 03 липня 2016, 17:16
USS
Не всі, тиждень тому купляв пару 6201 FAG вироблені у Португалії