Сторінка 4 з 4
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Додано: 05 листопада 2024, 12:46
kozyr
Доречі був сьогодні в гаражі і зробив фото з приводу різної відстані до двигуна.

На одному із фото біленьким обведено моє вдосконалення карба від 638ї для пуску двигуна при низькій температурі повітря. Працює на ура.
Ну і на фото видно, що карб від 638ї з емтовським перехідником +- на 5мм. трохи далі від двигуна ніж рідний відносно кожуха карба.
А ти кажеш, що в тебе якийсь інший перехід.
Так що чекаю фото, як у тебе вийшло, може і собі перероблю!!!

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Додано: 06 листопада 2024, 19:26
Dr_Hammer
kozyr писав: 05 листопада 2024, 12:46А ти кажеш, що в тебе якийсь інший перехід.
Ну, мабуть головне те, шо ми цю переробку робили на "чекушку" (559), а там зовсім інший кожух карба, і от воно з перехідником для пвк так попало, може не ідеально по центру, але якщо на око, то прекрасно, і декоративна кришка накручується, тримає кожух...
Сфоткаю при нагоді.
kozyr писав: 05 листопада 2024, 12:46На одному із фото біленьким обведено моє вдосконалення карба від 638ї для пуску двигуна при низькій температурі повітря.
За весь час експлуатації такого карба не виникало потреби у втоплювачу поплавка, коли холодало, піднімав голку і перед включенням запалення пару раз качав кіком, працювало на ура))
Хоча може в старіших явах і треба, там впускний тракт довгий, і проходить через картер...
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Додано: 07 листопада 2024, 13:34
kozyr
Мабуть, але без підвищення рівня палива на карбі від 638ї заводиться дуже дуже тяжко при 0 градусів. Ради експерименту ставив рідний карб. Набрав палива до виливання, +- п'ять качків кіком, запалення і двигун працює при цій же температурі.
З цим карбом таке чомусь ( ну в мене) не проходить. Тому я придбав перехідник між карбом та фільтром з заслонкою ( хоча я її застосовую вже коли десь -5 ) і придумав як зробити утоплювач. І тепер дрочити кік не треба!!!
Хоча я вже давно в холодну пору року не катаю, але ж тут справа принципу!!!

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Додано: 25 лютого 2025, 19:36
jura1675
Років 15 їздю з цим карбом, це для гурманів. Так їде веселіше але награвся добре, зараз перегорів, заводиться, їде - і Слава Богу. Буде можливість пофотаю свій варіант колпака та інсталяціії
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Додано: 08 березня 2025, 15:41
Aleks1978
А штатний 6в карб у мене в +10 не дає можливості яву завести.
