Сторінка 4 з 6

Re: JAWкA 634:)

Додано: 06 серпня 2013, 23:41
Romantikos
як генератор працює з додатковою фарою?

Re: JAWкA 634:)

Додано: 07 серпня 2013, 13:58
Владислав
VOVAN писав:хороші фото :super: і вітровик симпатичний
Дякую :100:

Re: JAWкA 634:)

Додано: 07 серпня 2013, 14:06
Владислав
РЕпа писав:КатаХфоты, в районе стоп сигнала заменить нужно, и брызговик восьмой не по теме. За чехол сидения думаю слышал.
Мотоцикл отличный! Увидил часть души в нем! :super:
Спасибо, приятно :) Всё это заменится по мере возможности.

Re: JAWкA 634:)

Додано: 07 серпня 2013, 14:35
Владислав
Romantikos писав:як генератор працює з додатковою фарою?
Генератор вже стоїть від Іжа: http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?f=11&t=2869
Працює відмінно, на номінальну напругу 14 В без увімкненого світла виходить при 1100 об/хв, з увімкненою фарою головного світла (35/35 Вт) при 1800 об/хв, а з увімкненою додатково протитуманною фарою (55 Вт) при 2200 об/хв.

Re: JAWкA 634:)

Додано: 07 серпня 2013, 14:44
Владислав
Romantikos писав:як генератор працює з додатковою фарою?
Генератор вже стоїть від Іжа: http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?f=11&t=2869
Працює відмінно, на номінальну напругу 14 В без увімкненого світла виходить при 1100 об/хв, з увімкненою фарою головного світла (35/35 Вт) при 1800 об/хв, а з увімкненою додатково протитуманною фарою (55 Вт) при 2200 об/хв.

Re: JAWкA 634:)

Додано: 07 серпня 2013, 19:07
Romantikos
а чим тобі вазовський генератор не сподобався і електронна двоканальна система запалювання з одним оптичним датчиком?

Re: JAWкA 634:)

Додано: 07 серпня 2013, 23:34
Владислав
Romantikos писав:а чим тобі вазовський генератор не сподобався і електронна двоканальна система запалювання з одним оптичним датчиком?
Ні генератор ні запалювання нормально не працювали. Автомобільний генератор повинен працювати на обертах в 2-3 рази більших, ніж оберти колінвала, а на мотоциклі він виходив на номінальну напругу аж при 3000 об/хв, а про рух зі світлом при середніх обертах 2-2,5 тис об/хв взагалі мови не могло бути, тому що аккумулятор розряджався після 5 км дистанції. На рахунок системи запалювання: я не знаю чому ти її називаєш "двоканальною" - працює вона як одноканальна, з іскрою на двох свічках одночасно, але для цього було задіяно 2 комутатори, що призводило до перевитрат енергії, якої і так було недостатньо. Маса ротора генератора була в 2 рази більшою, ніж маса стандартного мотоциклетного ротора.

Re: JAWкA 634:)

Додано: 08 серпня 2013, 15:10
Romantikos
в кого і де купував Яву?

Re: JAWкA 634:)

Додано: 08 серпня 2013, 19:20
Владислав
Romantikos писав:в кого і де купував Яву?
В тебе ж і купував. Артеменко Роман, Київська область, Макарівський район, с. Грузьке, якщо не помиляюсь.

Re: JAWкA 634:)

Додано: 08 серпня 2013, 21:40
Romantikos
Владислав писав:
Romantikos писав:в кого і де купував Яву?
В тебе ж і купував. Артеменко Роман, Київська область, Макарівський район, с. Грузьке, якщо не помиляюсь.
цікаво просто чи вона перепродувалась ще чи ні,ато щось те що розповідаєш трохи не зходилось з дійсністю)
там стояла двоканальна система з одним оптодатчиком і електронним переключателем та чотирьохвивідна котушка запалення з пежо)прекрасно працювала система і 13Вбуло при 1100 обертах(і оберти і напруга перевірялися мотортестером-це точніше чим штатний тахометр і індикатор зарядки).На рахунок того,що у ВАЗ оберти генератора значно більші то правильно,але потрібно було взяти до уваги те що він перемотаний тоншим проводом,що дає змогу видавати потужність на менших обертах.

Re: JAWкA 634:)

Додано: 09 серпня 2013, 00:36
Владислав
Romantikos писав:цікаво просто чи вона перепродувалась ще чи ні,ато щось те що розповідаєш трохи не зходилось з дійсністю)
там стояла двоканальна система з одним оптодатчиком і електронним переключателем та чотирьохвивідна котушка запалення з пежо)прекрасно працювала система і 13Вбуло при 1100 обертах(і оберти і напруга перевірялися мотортестером-це точніше чим штатний тахометр і індикатор зарядки).На рахунок того,що у ВАЗ оберти генератора значно більші то правильно,але потрібно було взяти до уваги те що він перемотаний тоншим проводом,що дає змогу видавати потужність на менших обертах.
Я не бачу сенсу в двоканальній системі, яка працювала як одноканальна, з чотирививідною автомобільною котушкою, яка мала коротке замикання і займала все місце під баком, була знята з автомобіля через свої несправності і поставлена на мотоцикл. Система з датчиком Холла набагато простіша і надійніша. На рахунок генератора: яким би проводом він не був перемотаний він на мотоциклі нормально працювати не буде. Після покупки мотоцикла вся проводка була замінена до останнього провода.

Re: JAWкA 634:)

Додано: 09 серпня 2013, 09:58
Romantikos
ну,як говорять-хозяин барин ;)
Трохи фото з її минулого життя:

Re: JAWкA 634:)

Додано: 10 серпня 2013, 17:43
Владислав
Romantikos писав:ну,як говорять-хозяин барин ;)
Трохи фото з її минулого життя:
Фото з її теперішнього життя 8-)

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Саморобні кріплення бака:

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Відремонтована кришка:

Зображення

Зображення

Re: JAWкA 634:)

Додано: 11 серпня 2013, 14:20
Romantikos
новий власник-нові ідеї)))Приємної експлуатаціїї:)
в якому районі на ній катаєшся?

п.с.
"южний" багажнічок їй в самий раз був би)Спитай в Авіора,я йому продав коли він на 638 катався,можливо валяється)

Re: JAWкA 634:)

Додано: 11 серпня 2013, 19:11
Владислав
Romantikos писав:новий власник-нові ідеї)))Приємної експлуатаціїї:)
в якому районі на ній катаєшся?

п.с.
"южний" багажнічок їй в самий раз був би)Спитай в Авіора,я йому продав коли він на 638 катався,можливо валяється)

Re: JAWкA 634:)

Додано: 11 серпня 2013, 19:11
Владислав
Romantikos писав:новий власник-нові ідеї)))Приємної експлуатаціїї:)
в якому районі на ній катаєшся?

п.с.
"южний" багажнічок їй в самий раз був би)Спитай в Авіора,я йому продав коли він на 638 катався,можливо валяється)

Re: JAWкA 634:)

Додано: 12 серпня 2013, 00:02
Владислав
Romantikos писав:новий власник-нові ідеї)))Приємної експлуатаціїї:)
в якому районі на ній катаєшся?

п.с.
"южний" багажнічок їй в самий раз був би)Спитай в Авіора,я йому продав коли він на 638 катався,можливо валяється)
Дякую) Катаюсь поки що на дачі, так як є тільки категорія "В", на "А" залишилось здати екзамен в ДАІ, але там зараз черги через заміну старих прав, тому чекаю до осені. А багажник мені мій подобається)
Ось відео:

Re: JAWкA 634:)

Додано: 14 серпня 2013, 15:40
Владислав
Вот такой я её взял 2 года назад. Жаль, что осталось только 2 фотографии и нельзя увидеть полную картину. Остальные фото упокоились вместе со старым компьютером :(

Зображення

Зображення

Re: JAWкA 634:)

Додано: 14 серпня 2013, 15:58
Frink
Владислав писав:
Romantikos писав:в кого і де купував Яву?
В тебе ж і купував. Артеменко Роман, Київська область, Макарівський район, с. Грузьке, якщо не помиляюсь.
Я в этом селе себе Чизу покупал))) :100: :100: :100:

Re: JAWкA 634:)

Додано: 14 серпня 2013, 16:04
Владислав
Frink писав:Я в этом селе себе Чизу покупал))) :100: :100: :100:
Мир тесен :100:

Re: JAWкA 634:)

Додано: 14 серпня 2013, 16:10
Frink
таки да ))
если не секрет, сколько за свой денег отдал?))

Re: JAWкA 634:)

Додано: 14 серпня 2013, 16:11
Владислав
Frink писав:таки да ))
если не секрет, сколько за свой денег отдал?))
Ответил в лс.

Re: JAWкA 634:)

Додано: 15 серпня 2013, 11:26
Romantikos
Frink писав:
Владислав писав:
Romantikos писав:в кого і де купував Яву?
В тебе ж і купував. Артеменко Роман, Київська область, Макарівський район, с. Грузьке, якщо не помиляюсь.
Я в этом селе себе Чизу покупал))) :100: :100: :100:
а в кого купляв пам*ятаэш?часом не в хлопця років 30,Діма.

Re: JAWкA 634:)

Додано: 24 вересня 2013, 19:41
Владислав
Сегодня забрал права с категорией "А" :beer2:

Зображення

Re: JAWкA 634:)

Додано: 25 вересня 2013, 10:21
ja350wa
Поздравляю :beer1: Сколько сейчас денег обходится данная процедура? Ты ведь открывал категорию, права на "В" уже были?