Ну обновлю тему .
Почну з карбюратора
Дістав мене рідний карб був по повній ! Або мот заводиться з першого разу , або переливає... що тільки не робив і не міняв.. Як залиє: перехиляєш на лівий бік, ручку газу на повну і копати, десь там за 15- 20 разом починає лапати і диркати . Така процедура явно не по мені була
А тут в сусіда міньск (піонерський) казав, що погано заводиться, Купив собі новий карбюратор за 150 грн! А старий йому не потрібний, я придивися - Пако! Думаю, візьму- попробую! (виміняв його на свічку

)Знайшов тему Пса
http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?f=9&t=3679
Почистив, промив , зробив флажок(клинив) . Поклав - заводитися не хотів, з толкача завівся! Заглушив . Копнув - завелася, ще раз і ще раз) Довольний ай ла ла )))) патрубок рідний розвернув другим боком став як має бути . Чуток ізолентою бензстійкою обмотав і норма)
Покатався чуток на сток жикльорах , потім розсверлив, відрегулював - ЗБС . Більше проблем зі стартом не було . На холодну з піднятим флажком з 4-5 разу . Підхоплює що з низів, що з верхів. Рве , що буксує зчеплення(нове "атлант"брав зі оффсайту спс Антону

) . Єдиний мінус - великий розхід за моїми замірами (на око, і по одометру) десь в районі 5-6 л а то і більше.

не кінцевий вигляд (камінням не кидатися

)
Ну і все.
Електрика
Запасся отаким набором(бюджетним)

і почав знімати генератор
І тут отаке..
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=G--n6uX ... dgPK3x1LYQ[/youtube]
Невтішно з одного боку ,а з другого - давно пора робити мотор
Зробив болт - сйомнік для якоря

Взявся за цапфу рукою , а а вона мало того верх - низ так ще й вбоки ходить...
Підпиляв картер,пластину-приміряв генератор стає класно , але - якір задалеко!(тел сів фото немає) Потрібно садити його поблище до мотору! Віддам токарю розточувати конус.

Ну і тут перехід на 12в закінчився.
Цілий день впереді - колю мотор!
пішла розборка

проблем ні яких не було , все розбиралося легко , при наявності відповідних інструментів
Ну і чуток фоток , було в картері багато болота... чи то масло чи герметік- хз чорна бяка.Багато було в колінвалі і в ЦО .
Отаке от?!

Чорна бяка

Підшипникам КВ - ПЗДЦ мало того шат, так щей клинять! Всі рідні ЗКЛ чсср.
По КВ тут питання
Чому всі 3 бліни чорні а 1 білий? Міняний? Терся?
По шатунам - болтаються по сторонам, по щокам бє лівий і має шати верх низ.
Вот і все. Сьогодні ходив взнавати ціни по підшипниках(в контору направлену Вітьою) . Самі оптимальні зкл 47 грн за 6305 , скф - 110
Ну - хз , перепресовка КВ в районі 800-900 грн(через того ж Вітю

) робить до тисячних , мб 6305 візьму подороще .
Ну вот і все .