Сторінка 24 з 36
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 27 березня 2019, 05:08
Geser
Хотілося б більшої інформативності на педалі.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 27 березня 2019, 09:35
USS
Хотілося б більшої інформативності на педалі.
Це як? Щоб педаль тобі розповідала свіжі новини та анекдоти? Гальмуватиме звичайно, трохи менше зусилля треба буде прикладати на педаль з двухкулачковим гальмом.Все одно без переднього, одним заднім, дуже ефективно не загальмуєш. Я поставив бо був у наявності новий комплект передніх колодок та у гарному стані щит від переднього гальма 634ї. На даний час мене робота гальма влаштовує.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 27 березня 2019, 11:32
Карандаш
В мене десь валяються передні колодки і барабан від 634. По формі він має стати з мінімальними переробками.
Можу подарувати для експериментів, все одно нікуди не поставлю)
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 27 березня 2019, 12:03
route 66
USS писав: 27 березня 2019, 09:35
Це як?
Це так, коли гальмо чітко реагує на натиск педалі і дає змогу зрозуміти коли заблокується колесо.
ІМХО треба виключити з системи привід тросом. Тяга або гідропривід будуть давати більшу інформативність.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 27 березня 2019, 13:04
KWAKA
В мене стояло два кулачки і тяга. Мабуть для яви краще не придумати, за виключенням дискових гальм.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 27 березня 2019, 15:01
Geser
До тяги поки не планую повертатися. Спробую, як воно з двома кулачками.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 27 березня 2019, 16:43
USS
Спробуй. Принаймні гірше не буде.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 28 березня 2019, 10:22
Vvv
USS писав: 27 березня 2019, 16:43
Спробуй. Принаймні гірше не буде.
Попробовать можно , но нужно быть внимательным , а именно , передний двух кулачковый барабан , вроде как , имеет меньший размер выноса , там где , устанавливается , планка тормозного барабана , которая , имеет упор на маятнике , за который она

цепляется , на самом краешке , как по мне , немного стрёмновато , да и ещё плюс , смещение заднего колеса , пока что и сам , до конца не разобрался , но с таким случаем , уже столкнулся , когда разберусь до конце , постараюсь отписатся
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 28 березня 2019, 12:29
USS
Попробовать можно , но нужно быть внимательным , а именно , передний двух кулачковый барабан , вроде как , имеет меньший размер выноса , там где , устанавливается , планка тормозного барабана , которая , имеет упор на маятнике , за который она

цепляется , на самом краешке , как по мне , немного стрёмновато , да и ещё плюс , смещение заднего колеса , пока что и сам , до конца не разобрался , но с таким случаем , уже столкнулся , когда разберусь до конце , постараюсь отписатся

Вибачаюсь, але "Ви гавкаєте не на той кущ."

Усе там однакове. Висота приливу в обох випадках 14мм, звичайно крім випадків повної роздовбаності. Колесо нікуди зміститися не може, при наявності правильної втулки у ньому (задня 14мм, передня 8мм). Там треба вкоротити кожух троса на пару сантиметрів та встановити додаткову втулку під натяжну гайку, адже упор троса трохи навиворіт стає. І головне, треба ніжно розсверлити той упор троса на щиті, щоб туди встановися кожух троса, бо він позаду товстіший ніж передній (свердло 9мм).

Складаю до купи мотик і за бажанням власника також встановив на задок двохкулачковий.


Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 28 березня 2019, 12:40
Vvv
USS писав: 28 березня 2019, 12:29
Попробовать можно , но нужно быть внимательным , а именно , передний двух кулачковый барабан , вроде как , имеет меньший размер выноса , там где , устанавливается , планка тормозного барабана , которая , имеет упор на маятнике , за который она

цепляется , на самом краешке , как по мне , немного стрёмновато , да и ещё плюс , смещение заднего колеса , пока что и сам , до конца не разобрался , но с таким случаем , уже столкнулся , когда разберусь до конце , постараюсь отписатся

Вибачаюсь, але "Ви гавкаєте не на той кущ."

Усе там однакове. Висота приливу в обох випадках 14мм, звичайно крім випадків повної роздовбаності. Колесо нікуди зміститися не може, при наявності правильної втулки у ньому (задня 14мм, передня 8мм). Там треба вкоротити кожух троса на пару сантиметрів та встановити додаткову втулку під натяжну гайку, адже упор троса трохи навиворіт стає. І головне, треба ніжно розсверлити той упор троса на щиті, щоб туди встановися кожух троса, бо він позаду товстіший ніж передній (свердло 9мм).

Складаю до купи мотик і за бажанням власника також встановив на задок двохкулачковий.

Мы скорее всего говорим , совершенно о разных вещах , нужно всё установить , и посмотреть , как встала планка фиксации барабана , на штырь фиксатора маятника ? вот в чём вопрос

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 28 березня 2019, 17:43
USS
Мы скорее всего говорим , совершенно о разных вещах , нужно всё установить , и посмотреть , как встала планка фиксации барабана , на штырь фиксатора маятника ? вот в чём вопрос

Ту бі, ар нат ту бі?

Та все там з планкою добре. Зробити фото?
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 28 березня 2019, 17:51
USS
Доречі, ту планку, інколи буває змушений рихтувати. Незрозуміло, що з ними роблять, але і таку залізяку деформують. Підкладка зазвичай відвалюється і я її ігнорую та встановлью планку без неї. І так нормально ходить.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 28 березня 2019, 17:57
Geser
USS писав: 28 березня 2019, 17:51
Доречі, ту планку, інколи буває змушений рихтувати. Незрозуміло, що з ними роблять, але і таку залізяку деформують. Підкладка зазвичай відвалюється і я її ігнорую та встановлью планку без неї. І так нормально ходить.
Що за підкладка?
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 28 березня 2019, 23:07
USS
Що за підкладка?
Там де отвір під вісь зсередини приварено додаткову пластинку у пару міліметрів товщиною,яка з часом має властивість відпадати.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 29 березня 2019, 06:03
Dr_Hammer
Geser писав: 27 березня 2019, 15:01До тяги поки не планую повертатися. Спробую, як воно з двома кулачками.
Можу підігнати вкорочений трос під таку "доработку"), до установки маятника ЧЗ, стояв передній двокулачковий з 634.
Ше треба буде розсверлити упор троса (прилив на самій кришці), бо ж передній кожух троса тонший.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 06 квітня 2019, 18:00
Geser
Дякую
Карандашу за супорт. Трохи підшаманив і приміряв. Отвір під трос має бути більшим 9 мм. І з тросом, як не крути, треба гратися. Десь 70 мм під ніж.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 06 квітня 2019, 19:48
USS
Десь 70 мм під ніж.
Ніхто ж не обіцяв, що буде все дуже просто. Перевір, важелі на гальмах повинні бути якнайближче до паралельності.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 07 квітня 2019, 12:13
Geser
Dr_Hammer писав: 29 березня 2019, 06:03
Geser писав: 27 березня 2019, 15:01До тяги поки не планую повертатися. Спробую, як воно з двома кулачками.
Можу підігнати вкорочений трос під таку "доработку"), до установки маятника ЧЗ, стояв передній двокулачковий з 634.
Ше треба буде розсверлити упор троса (прилив на самій кришці), бо ж передній кожух троса тонший.
Боюсь, щоб вартість доставки не перевищила вартість троса в Києві.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 08 квітня 2019, 02:56
Dr_Hammer
Geser писав: 07 квітня 2019, 12:13Боюсь, щоб вартість доставки не перевищила вартість троса в Києві.
В Києві продаються вкорочені троси на яву?
класно вам

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 13 травня 2019, 06:46
Geser
Порадьте шину на задок для наших напрямків.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 13 травня 2019, 07:30
Avior
Митас С18 ? =)))
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 13 травня 2019, 12:20
archerix
У меня стоит спереди и сзади Е-03, вроде неплохо и по асфальту, и по лесным тропинкам. Но она, насколько понимаю, жидкой грязи не любит

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 13 травня 2019, 12:42
route 66
А бюджет какой?
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 13 травня 2019, 12:48
Geser
Ну, найдорожчі варіанти не розглядатиму. Нинішня М45 була в районі 50€.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 13 травня 2019, 12:55
MAXDZ
Mitas H серии (15 назад, 14 вперед) чисто для асфальта, едет норм, чуть пыль или трава, грунт и все, ехать можно, но не быстро, только для хороших асфальтовых дорог. А так даже на яве при трогании с обочины на пыли буксует.
Это мой опыт.
Ну и цены сейчас 2000+ грн за бублик не але, не стоит оно того.