Сторінка 23 з 36

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 11 березня 2019, 07:36
Geser
Я боюся перегріву. На штатному радіатор набагато солідніший.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 11 березня 2019, 09:03
archerix
По-моему, самое трудное - это как-то закрепить эту аццкую конструкцию из двух фиговин и радиатора. Помнится, долго ходил вокруг мота с этой штуковиной, но так и не придумал, где пристроить. Плюнул и стал чинить родной девайс :)

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 11 березня 2019, 09:05
USS
Я боюся перегріву. На штатному радіатор набагато солідніший.
Вірна думка. Треба підшукати більший радіатор і зерез термопасту прикрутити до нього той міст. Такі мости ставляють на плати сварочних інверторів, так їх навідь випаювати без встановленого радіатора неможна, бо перегрів і гаплик. До тогож, при перегріві у процесі роботи, він буде погано працювати, а гріються мости таки добряче, не дарма штатний зроблений на радіаторах і встановлюється поблище до входу у повітряний фільтр, всеж якийсь обдув.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 11 березня 2019, 09:54
route 66
Geser писав: 11 березня 2019, 07:36 Я боюся перегріву. На штатному радіатор набагато солідніший.
У мене такі мости, тіки два двохфазні (одна фаза вільна). На Юпітєрі прикручені просто до металевого бардачка без радіатора. А на Яві... я вже і не пам'ятаю куди я їх засунув :shothead:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 11 березня 2019, 15:34
Geser
Хтось відчув переваги після заміни моста?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 11 березня 2019, 17:09
C_ Joker
Преимущества могут появиться, если задействовать нулевую точку звёзды обмоток статора, говорят даёт немного большую мощность! По сути нулевую точку нужно подсоединить к ещё одному плечу выпрямителя.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 березня 2019, 06:23
Александр77
C_ Joker писав: 11 березня 2019, 17:09 Преимущества могут появиться, если задействовать нулевую точку звёзды обмоток статора, говорят даёт немного большую мощность! По сути нулевую точку нужно подсоединить к ещё одному плечу выпрямителя.
? а ну-ка поподробнее, если можно с рисунком

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 березня 2019, 06:44
Geser
Наскільки я зрозумів, треба почепити те, що показано пунктиром, на вивід 86 (місце з'єднання l1, l2 i l3) генератора.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 березня 2019, 12:16
C_ Joker
Ну это схема типа сварочного выпрямителя, а вот тут именно с генератором http://forum.jawaold.su/viewtopic.php?p ... fa37#77617

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 березня 2019, 18:40
Geser
Цікаво, чому про це не чутно було, коли було модно ставити два мости і була вільна гілка?Один дротик всього доточити.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 березня 2019, 19:45
C_ Joker
Ну как бы в стандартной схеме, 86 вывод генератора(центр звёзды) задействован в реле лампы зарядки, в схеме что привел я, контрольная лампа работает немного по другому принципу! Вот по этому, ИМХО, и не было слышно.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 березня 2019, 19:48
Geser
Що, не працюватиме, якщо шлейфом підключити?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 березня 2019, 20:07
C_ Joker
Я имел в виду, что если задействовать вывод центра звёзды, то не будет работать, наверное, стандартное реле лампы зарядки.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 березня 2019, 20:16
USS
Ну это схема типа сварочного выпрямителя, а вот тут именно с генератором
Щось та схема нагадує заморочене іжівське БПВ 14-10. Стандартне реле лампи зарядки просто тупо вимикає лампу при проходженні через нього напруги з працюючого генератора, його можна приєднати до будь якої фази результат буде однаковий, звичайно коли та фаза працюватиме.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 18 березня 2019, 14:45
Geser
Щось ніхто не коментує багажника... :smoke:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 18 березня 2019, 14:57
route 66
А де він? Може в мене не видно фото?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 18 березня 2019, 16:55
Geser
Зображення

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 18 березня 2019, 20:25
Geser
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 19 березня 2019, 05:12
JUK
Geser писав: 18 березня 2019, 14:45 Щось ніхто не коментує багажника... :smoke:
Слава , гарний стiл для похiдної паляни . Огiрочки порiзати , сальце , по чарчинi шнапсу налити ...
А якщо надзвукову швидкiсть розвивати , то буде працювати як антiкрило чи закрилок :smoke: :niasilil:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 19 березня 2019, 07:27
KWAKA
Треба було закласти можливість міняти кут багажника, бо чарки поїдуть, а ковбаса покотиться.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 19 березня 2019, 07:33
Geser
Антипионер писав: 19 березня 2019, 07:27 Треба було закласти можливість міняти кут багажника, бо чарки поїдуть, а ковбаса покотиться.
Там міняється. Це ж Monorack.
Зображення

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 19 березня 2019, 08:10
KWAKA
Дуже корисна річ :super:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 19 березня 2019, 11:29
Geser
Якщо випиляти площадку для баула 300х600 мм, то і 6 персон можна всадовити.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 26 березня 2019, 20:09
Geser
Є сенс ставити на задок гальмо з двома кулаками?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 26 березня 2019, 22:15
USS
Хтозна. Я поставив. Тіко з тросом треба побавитися. Задки ява ніколи не їздитиме тож най буде.