Спробуй оливу для автоматичних скринь ATF IID необов'язкового охерєнно модного виробника, якщо пружини непросівші то має виправити ситуацію.Антипионер писав:Ви помітили, що теми про обслуговування почали з'являтись тільки про японців? От жеш ломуче гівно!![]()
В мене диски щеплення також в допусках, пружини посилені, але курва пробуксовує коли прогріється. Не знаю що й робити.
DR650RSE
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 07:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
З атфкою чогось експериментувати не хочеться, так як коробка, зчеплення і кривошип в купі працює. Якщо було б окремо - то да.
- Chezara
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1039
- З нами з: 15 серпня 2012, 04:42
- Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
- Звідки: Бровары
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Ти правильно підмітив, тільки справа в тому, що це є "обслуговування" а не ремонт.Антипионер писав:Ви помітили, що теми про обслуговування почали з'являтись тільки про японців? От жеш ломуче гівно! и.
В мене в цьому році обслуговування закінчиться на відмиванні минулорічного лайна і змащуванням ланцюга.
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Як варіант, але скоріше всього треба пробувати 10W50.Avior писав:Не произовдителя. А температурный режим масла, допустим 10в30

P.S. Якщо помиляюсь виправте)
Вірю в закони динаміки
- XedoX
- уважаемый
- Повідомлень: 519
- З нами з: 28 січня 2012, 19:34
- Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Я очень доволен был от 10W-60 - от замены до замены всего 1-2мм масла по щупу ушло и двигатель как-то тише работал. При 10W-40 до пол-литра подливать приходится..
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Підніму трохи тему, а то відчуття що мотоциклами займаються тільки одиниці з форуму.
В міжсезоння трохи апгрейднув ДРина.
Після карпат зрозумів що ендурити з низьким рульом взагалі не варіант, тому на просторах олх був придбаний інший руль renthal fatbar 609 (якщо я правильно розібрався то сама висока модель). На мотокросс форумі до нього знайшов адаптери Zeta UX3 (ще +20мм). А також захист Zeta Armor Bend.
Отак все виглядає на мотоциклі






Далі все таки взявся за прямоток. Гроші тратити було шкода, тому пішов тернистою дорогою Антипіонера і вирішив зробити сам. Трохи фото процеса.








Близько 500 отворів


Ну і результат. На відео звук ще без бд-кіллера
В міжсезоння трохи апгрейднув ДРина.
Після карпат зрозумів що ендурити з низьким рульом взагалі не варіант, тому на просторах олх був придбаний інший руль renthal fatbar 609 (якщо я правильно розібрався то сама висока модель). На мотокросс форумі до нього знайшов адаптери Zeta UX3 (ще +20мм). А також захист Zeta Armor Bend.
Отак все виглядає на мотоциклі






Далі все таки взявся за прямоток. Гроші тратити було шкода, тому пішов тернистою дорогою Антипіонера і вирішив зробити сам. Трохи фото процеса.








Близько 500 отворів



Ну і результат. На відео звук ще без бд-кіллера
Вірю в закони динаміки
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Вже думав над цим. Якщо попадеться кусок тонкостінної алюмінієвої труби підходящого діаметру, то трохи відведу потік від повороту.
Вірю в закони динаміки
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Оденешь сумки боковые и прощай поворотник )))
Проверено дорогой на годовую рокировку 2013
Проверено дорогой на годовую рокировку 2013
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
В мене там поворотнік новий стоїть, без вентиляції. Побачим як довго цього року протримається.
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Продовжимо тему бесполєзної трати грошей тюнінгу.
Побачив У Велла ричаги Pazoma і прям загорівся, не знаю чого але захотів собі такі самі. На ДР таких я не знайшов, але ДРЗ це майже ДР тільки менший (я про двигун
). Знайшов на ебей такі ричаги по приємні ціні і вже хотів брати, але з"явилися сумніви чи стануть, вже потім на рокеровкі приміряв і зрозумів що нічого не вийде... Але прийшла зима і дурні думки в голову, в результаті замовив з одного китайського сайту ноу нейм ричаги в характеристиках яких був написаний той самий сплав що і в брендових виробників (дуже хотілося б в це вірити, але ціна в 17$ трохи насторожує). Трохи аргону і ручної роботи дали результат




Якщо зламаються то так вже і буде, ціна не космічна.
Далі прийшла черга діодних ходових вогнів (чи як їх там називають), подарували мені їх ще на новий рік, але ніяк не міг придумати куди поставити. Заховав їх в пластику, заморочився трохи з кронштейнами, але результат мені сподобався. Світять дуже яскраво, тому треба грамотно відрегулювати, щоб не сильно сліпити зустрічний транспорт.










Підключив все через кнопку і реле, вмикається тільки з габаритами або світлом


Ну і так як з"явилося трохи вільного місця від лівого глушника, то вирішив засунути тубус для інструментів. В стандартне місце під сидінням тільки свічний ключ і поміщається




Побачив У Велла ричаги Pazoma і прям загорівся, не знаю чого але захотів собі такі самі. На ДР таких я не знайшов, але ДРЗ це майже ДР тільки менший (я про двигун







Якщо зламаються то так вже і буде, ціна не космічна.
Далі прийшла черга діодних ходових вогнів (чи як їх там називають), подарували мені їх ще на новий рік, але ніяк не міг придумати куди поставити. Заховав їх в пластику, заморочився трохи з кронштейнами, але результат мені сподобався. Світять дуже яскраво, тому треба грамотно відрегулювати, щоб не сильно сліпити зустрічний транспорт.










Підключив все через кнопку і реле, вмикається тільки з габаритами або світлом


Ну і так як з"явилося трохи вільного місця від лівого глушника, то вирішив засунути тубус для інструментів. В стандартне місце під сидінням тільки свічний ключ і поміщається





Вірю в закони динаміки
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
На днях розвалився в мене слайдер цепки. Не сказав би що це було несподівано, його треба було ще минулого року поміняти, але я все відтягував. Добре що він десь вилетів, а не замотало в цепку.
Як тимчасове рішення взяв кусок ременя і притягнув хомутом до маятника.



Конструкція чесно кажучи так собі, але їздити треба було. Новий ОЕМ коштує дорого, та і чекати місяць чи більше.
Тому прийшов час колхозу
Замовляти з Алі теж не варіант, довго чекати і не зрозуміло що приїде. В результаті поїхав до офіціалів Геон, там був придбаний слайдер з Дакара 250 і шайби кріплення до нього. На вигляд досить не погана якість, і дуже приваблива ціна.


Примірка показала, що на маятнику сидить ідеально, довелося тільки зробити 2 нових отвори і поставити гайки-заклепки. На вигляд все має працювати




Як тимчасове рішення взяв кусок ременя і притягнув хомутом до маятника.




Конструкція чесно кажучи так собі, але їздити треба було. Новий ОЕМ коштує дорого, та і чекати місяць чи більше.
Тому прийшов час колхозу



Примірка показала, що на маятнику сидить ідеально, довелося тільки зробити 2 нових отвори і поставити гайки-заклепки. На вигляд все має працювати







Вірю в закони динаміки
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Омолодження дрина продовжується...
ПІд кінець сезона почала пробуксовувати сцепа, все таки дрин не зовсім новий)
Варіантів було не багато,треба міняти, причому комплексно! Купив комплект дисків ЕВС і 4 ОЕМ пружинки. До пружинок ЕВС є багато питань, тому все таки оригінал.
Розібрав двигун, картина була досить прогнозована: стальні диски сині, а фрикційні чорні. Пробіг з буксуючою сцепою був більше 1500, і в кінці мотоцикл не хотів розганятися більше 90км/год.


До такого стану дисків я був готовий. Почав відмивати всі деталі і тут побачив те до чого я взагалі не був готовий






Вирвані направляйки пружин на опорному диску...Перше що прийшло в голову, це добре що не розлетілося в ходу, а вже потім гугли, ебеї, аллегри і таке подібне в пошуках деталі.
В результаті саму приємну ціну запропонували офіціали) 3 тижня очікування і кайф від розпаковки нових запчастин.




Ну а далі все просто: мануал, динамометричний ключ, нове масло/фільтр і тестовий пуск
Тест-драйв не робив, так як було досить холодно і плюс до всього розібрав задню підвіску для профілактики
ПІд кінець сезона почала пробуксовувати сцепа, все таки дрин не зовсім новий)
Варіантів було не багато,треба міняти, причому комплексно! Купив комплект дисків ЕВС і 4 ОЕМ пружинки. До пружинок ЕВС є багато питань, тому все таки оригінал.
Розібрав двигун, картина була досить прогнозована: стальні диски сині, а фрикційні чорні. Пробіг з буксуючою сцепою був більше 1500, і в кінці мотоцикл не хотів розганятися більше 90км/год.


До такого стану дисків я був готовий. Почав відмивати всі деталі і тут побачив те до чого я взагалі не був готовий







Вирвані направляйки пружин на опорному диску...Перше що прийшло в голову, це добре що не розлетілося в ходу, а вже потім гугли, ебеї, аллегри і таке подібне в пошуках деталі.
В результаті саму приємну ціну запропонували офіціали) 3 тижня очікування і кайф від розпаковки нових запчастин.




Ну а далі все просто: мануал, динамометричний ключ, нове масло/фільтр і тестовий пуск

Тест-драйв не робив, так як було досить холодно і плюс до всього розібрав задню підвіску для профілактики
Вірю в закони динаміки
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Здається залишилось так як було. Все буде понятно коли проведу тестдрайв, але спочатку зібрати підвіску і поміняти цеп/зірки.
Вірю в закони динаміки
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Очучения на рычаге больше влияет смазанный трос и рычаг.. остальное имхо мало будет заметно..
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3372
- З нами з: 31 серпня 2011, 17:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Всё чотенько! 

http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3372
- З нами з: 31 серпня 2011, 17:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
А по подробней,...какая цена?Карандаш писав: 05 червня 2019, 07:02 В результаті поїхав до офіціалів Геон, там був придбаний слайдер з Дакара 250 і шайби кріплення до нього. На вигляд досить не погана якість, і дуже приваблива ціна.

В скором будущем хотел заменить

Спасибо!

http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Щось близько 200грн, точно вже не пам'ятаю. Але зараз його немає в наявності, може пізніше завезуть.
От ссилка якщо що
http://geonparts.com.ua/catalog/zadniy_mayatnik/
От ссилка якщо що
http://geonparts.com.ua/catalog/zadniy_mayatnik/
Вірю в закони динаміки
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3372
- З нами з: 31 серпня 2011, 17:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Благодарю!
При ремонте разобрал этот узел до последней иголки(подвес в смысле)Всё ок!Цепь нарезал свою дорогу,выглядит всё отлично, в ближайшем будущем хочу повесить на гвоздь, в гараже этот ништяк, про запас скажем так.
Узнавал буквально не так давно, цену на эту резинку, около 700 гр. озвучивал нет.

При ремонте разобрал этот узел до последней иголки(подвес в смысле)Всё ок!Цепь нарезал свою дорогу,выглядит всё отлично, в ближайшем будущем хочу повесить на гвоздь, в гараже этот ништяк, про запас скажем так.

Узнавал буквально не так давно, цену на эту резинку, около 700 гр. озвучивал нет.

http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 08:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Пост про міжсезонне ТО.
Крім сцепи в кінці сезону, почала здавати позиції цепка. При чому це було так швидко, що зірки не встигали за цепкою і просто виламувало зуби


Але то дрібниці, прикупив священий золотий ДІД(дякуючиАнтипіонеру КВАКІ) і стальні зірки JT. Спочатку хотів трохи поміняти передаточне зі стандартних 16/42, наприклад на 16/44, але задні зірки на дрина чомусь ідуть тільки в таких розмірах: 42, 46, 47, 48, 49, 50.
16/46 трохи перебор, тому залишив стандарт.
Раз вже задок трохи розібраний, то вирішив провести ТО прогресії. До прогресії питань не виникло, а от на втулках маятника, були раковини від голок. Тимчасово вирішив це виготовленням нових втулок з ВАЗовського пальця, зовнішній діаметр якраз 22мм. На майбутнє хочу пошукати голчасті підшипники як в прогресії, з додатковим сальником, типу такого


На роботі трохи оновили фарбу на маятнику, бо був досить покоцаний, ну і як же без стильномодномолодьожних наклейок


Потім заміна свічок. Нагар виявився сіро коричневим, і це з жиклером 160 замість 140 (правда жиклери з Алі, тому є сумніви шодо їх розмірів). Зняв карб щоб трохи підняти голку, бо жеклери вже закінчились) і користуючись моментом замінив клапан поплавка




До речі, в чатику трохи обсирали прокладки карба китайські...отак моя виглядає через рік після встановлення, плюс за цей рік кілька разів знімав піддон для експериментів з жиклерами


І щоб закінчити з карбом, згадав за фільр який стоїть у впускній трубці і який до мене мабудь і не чистили






На цьому ТО закінчено, мопед готовий до сезону, але шило в с@аці ніяк не заспоїться...
Крім сцепи в кінці сезону, почала здавати позиції цепка. При чому це було так швидко, що зірки не встигали за цепкою і просто виламувало зуби


Але то дрібниці, прикупив священий золотий ДІД(дякуючи
16/46 трохи перебор, тому залишив стандарт.
Раз вже задок трохи розібраний, то вирішив провести ТО прогресії. До прогресії питань не виникло, а от на втулках маятника, були раковини від голок. Тимчасово вирішив це виготовленням нових втулок з ВАЗовського пальця, зовнішній діаметр якраз 22мм. На майбутнє хочу пошукати голчасті підшипники як в прогресії, з додатковим сальником, типу такого


На роботі трохи оновили фарбу на маятнику, бо був досить покоцаний, ну і як же без стильномодномолодьожних наклейок



Потім заміна свічок. Нагар виявився сіро коричневим, і це з жиклером 160 замість 140 (правда жиклери з Алі, тому є сумніви шодо їх розмірів). Зняв карб щоб трохи підняти голку, бо жеклери вже закінчились) і користуючись моментом замінив клапан поплавка




До речі, в чатику трохи обсирали прокладки карба китайські...отак моя виглядає через рік після встановлення, плюс за цей рік кілька разів знімав піддон для експериментів з жиклерами


І щоб закінчити з карбом, згадав за фільр який стоїть у впускній трубці і який до мене мабудь і не чистили






На цьому ТО закінчено, мопед готовий до сезону, але шило в с@аці ніяк не заспоїться...
Вірю в закони динаміки
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
И куда же жопа повела дальше??
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів