Сторінка 3 з 19

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 26 червня 2016, 22:20
СергейСаныч
Я эту штуку сам вырезал сам из толстого куска материала похожего на брызговик от явы. По-моему это была боковушка из внутренней стороны коляски. К стати классный моц!

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 26 червня 2016, 23:05
USS
Dr_hammer, якщо принципово то десь була така штука з 634ї, що вона дає? на 638й їх вже не встановлювали.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 26 червня 2016, 23:19
СергейСаныч
USS писав:Dr_hammer, якщо принципово то десь була така штука з 634ї, що вона дає? на 638й їх вже не встановлювали.
Та ну как это? Без этой штуки дыра получается и вода затекает.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 26 червня 2016, 23:27
Dr_Hammer
USS писав:Dr_hammer, якщо принципово то десь була така штука з 634ї, що вона дає? на 638й їх вже не встановлювали.
На 638.5 ще встановлювали, бо з такими баками - при швидкій їзді в дощ вода летить в акумуляторний ящик, з "пенальним" баком вона і не потрібна.

Якщо маєш в нормальному стані, то давай домовимось в ПП!

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 27 червня 2016, 12:40
USS
Добре, пошукаю.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 14 липня 2016, 06:29
Dr_Hammer
Сергій Станіславович, деталь отримав, дуже вдячний!!!

пс: ще не поставив))

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 31 січня 2017, 19:47
Сериййй
Класна Ява

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 31 січня 2017, 22:41
Dr_Hammer
О, доречі про Яву!)
Збираюсь встановити зчеплення від 634 з пружинами від якогось агрегата двигуна АЛ-21Ф-3))), установка нового півавтомата дала ефект не надовго, часом сильно ричить при рушанні, саіпаль савсєм, не охота розбиратись, доводити, бо зубчатка там вже на ладан дихає, а 634-те зчеплення підкупає простотою, надійністю і наявністю).

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 31 січня 2017, 23:14
Андрейка 634-5-1980
У тебе там шо, самальоти на городі стоять?!))) Звідки стільки з/ч від двигунів?)))

ПС: "проушина малой ведущей створки реактивного сопла" двигуна РД-33 чекає свого часу, та скоро буде інстальована на Яву. Ще раз дякую!)))

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 18 червня 2017, 13:54
Dr_Hammer
Знайшов час і натхнення позбавитись бовтанки ричагів на рулі, в магазині купив підшипники HK 0607 (6х10х7 мм), по 11 грн./шт., виробник "СХ":

Зображення

В якості осей підійшли авіаційні болти з літаків шо на городі стоять)))
Виточив з нержавійки перехідні втулки в кронштейни, бо отвори верхніх полок кронштейнів мають діаметр 7.5 мм, та і болти задовгі.

Зображення

Зображення

Один ричаг прийшлось завтулити :

Зображення

Через перехідну втулку, як кондуктор, розвернув нижню частину кронштейна на 6 мм, результат порадував.

Зображення

Зображення

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 19 червня 2017, 06:11
KWAKA
Хтось дивиться ДМ

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 19 червня 2017, 08:19
Dr_Hammer
Антипионер писав:Хтось дивиться ДМ
Поставити підшипники мені захотілось, коли почитав тему Николы)))
А ДМ тут ні до чого, це не його методи, він би зразу робив ступінчаті осі з 40Х, калив, шліфував, а кронштейни розпердолював би на розточному станку :lol:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 19 червня 2017, 09:01
KWAKA
Я не про технологію, а деякі словесні обороти)

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 19 червня 2017, 12:37
USS
Хтось дивиться ДМ
ДМ-це Дядько Максим?
Через перехідну втулку, як кондуктор, розвернув нижню частину кронштейна на 6 мм, результат порадував.
Від якої техніки такі кронштейни?

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 19 червня 2017, 19:44
Dr_Hammer
Антипионер писав:... деякі словесні обороти)
Які наприклад?

USS писав:Від якої техніки такі кронштейни?
Від ЧЗ-472.5, просто там вже був "мутінг".

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 23 червня 2017, 09:09
Dr_Hammer
Коротше забрав я в сусіда явські дуги, які він знищив безпощадною установкою на Мінск, повідрізав непотріб:

Зображення

поставив на "примірочну" раму:

Зображення

два куска труби з газопроводу, пиво і друговий трубогиб:

Зображення

ясно шо дуги мають бути слабші за раму, але й не такі "пластичні" як заводські:

Зображення

далі кромки, прихватки, обварка:

Зображення
Зображення
Зображення

Осталось поставити пару електрозаклепок для закріплення штиря в трубі, зачистити і пофарбувати.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 23 червня 2017, 10:22
KWAKA
А просто засверлитись і проварити ні? Чи це і називається електрозаклепка?

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 23 червня 2017, 10:41
Dr_Hammer
Засверлитись і проварити - це і називається електрозаклепка)))

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 10 вересня 2017, 09:06
Dr_Hammer
Випадково знайшовся сальник клапана від якогось скутера, відразу згадалась часта проблема явістів і захотілось шось пошуріку зварганити)
Обрізки дюралі, капролону, мегадрелька ТВ-4 і вийшло таке:

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Не ставив, бо і штатний пакет не тече, можу задарити за пиво, в кого шток зчеплення сцить))).

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 10 вересня 2017, 10:23
Андрейка 634-5-1980
Йомайо, треба колись і собі такє зробить))))

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 10 вересня 2017, 11:08
Dr_Hammer
Андрейка 634-5-1980 писав:треба колись і собі такє зробить))))
Вислати тобі?
В мене в ньому потреби нема.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 10 вересня 2017, 11:35
Андрейка 634-5-1980
Та, поки шо і я не маю потреби, щас затіяв ремонт двигуна (як це б смішно не звучало).
А тоді вже і руки до цього дійдуть.

А сцить в мене і під шток, і з під втулки пром. валу, вже в картері провертається - і тішу себе, шо нова втулка мені допоможе)))Короче колотиму мотора)

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 вересня 2017, 21:22
Dr_Hammer
Коротше кажучи затрахав мене 638-ий карб, живе собі сука своїм життям і працює "по погоді", перебрав я там все шо тільки можна і навіть притірка голкового клапана помагає не на дуже довго. Зрештою клапан такого типу в принципі не може забезпечити повну герметичність.
Думав якось голку від "Солекса" переточити, але маю карб К-65Т ше "тєх врємьон", а там є дуже еластична поліуретанова шайба. Заточив зломаний відрізний різець, ширина ріжучої кромки 0,6-0,7 мм, врізався на 1,5 мм, а гніздо клапана просверлив сверлом 2,3 мм.

Всьо! Наступив повний і бєзоговорочний блєск, холостий хід став чистий і рівний, їхати мотик став як і положено яві)))

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 12 вересня 2017, 17:23
route 66
Dr_Hammer писав:Випадково знайшовся сальник клапана від якогось скутера, відразу згадалась часта проблема явістів і захотілось шось побиріку зварганити)
Обрізки дюралі, капролону, мегадрелька ТВ-4 і вийшло таке:
Гарний девайс вийшов. Якщо ще "не востребовано", то взяв би на свій чезет. Мотор до якого збираю по частинам з усіх усюд)

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 13 вересня 2017, 01:21
Dr_Hammer
route 66 писав:Якщо ще "не востребовано", то взяв би на свій чезет
Нажаль вже востребовано), але для твого ЧЗ зроблю ще один такий девайс, з поваги до мотоциклів ЧЗ і людей які їх відновлюють)))
Напишу в ПП.