Jawa 350 634-5 Черкаси
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Робота маленькими кроками йде. Оскільки грошей поки зовсім нема, то роблю все, де можна обійтись і без них - руками


Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 16:26 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!!!
- aragua
- рокер
- Повідомлень: 348
- З нами з: 13 лютого 2013, 10:51
- Мотоцикл: Jawa-250 1963,, CZ-250 1963, ЧЗ -175 1962.
- Звідки: киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Ось продам дельтаплана - буде нормальний бюджет для Явки -будем закуплятись
[/quote]
Что за дельтаплан?

Что за дельтаплан?
- XedoX
- уважаемый
- Повідомлень: 519
- З нами з: 28 січня 2012, 19:34
- Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
aragua Мопед Delta
http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?f=52&t=3428
http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?f=52&t=3428
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Сьогодні прийшов в гараж, запустив мотоцикл, думав прокататись 20 хвилин, виїхав, закрив гараж, відїхав 300 метрів, і фуганула злива, що мало не здалось
Стало скучно, поміняв повітряний фільтр і патрубок від короба фільтра до карбюратора. Здивувало те, що стояв довгий фільтр від 638, а вмене ж був короткий... Дивно, чи можливо я щось наплутав і навпаки?
Ще знайшов в корпусі повітряного фільтра веселу заначку
Коротше злива закінчиась, все зтекло. Вирішив заїхать до товариша (Тьома). Він відміний автоелектрик, думав хай проводку подивиться своїм професійним оком. Я на кікстартер налягать - запускається лише 1 циліндр.
Їхать не став, пожалів. Котив хвилин 10
. Благо гараж товариша зовсім близько. Покрутили, подивились. поміняли свічку - і вуаля. Виявилось, що зіпсувалась свічка (Бріск), керамічна основа якось відділилась від металевої і люфтила. Потім товариш ще виявив кілька косяків по проводці у вигляді зкруток майстерно прихованих ізоляцією.
І взагалі, проводка вже стара і належно було б переробить все...

Фільтрець і сюрприз.

На фото Тьома.

Стало скучно, поміняв повітряний фільтр і патрубок від короба фільтра до карбюратора. Здивувало те, що стояв довгий фільтр від 638, а вмене ж був короткий... Дивно, чи можливо я щось наплутав і навпаки?


Коротше злива закінчиась, все зтекло. Вирішив заїхать до товариша (Тьома). Він відміний автоелектрик, думав хай проводку подивиться своїм професійним оком. Я на кікстартер налягать - запускається лише 1 циліндр.




Фільтрець і сюрприз.

На фото Тьома.
Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 16:29 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!!!
- C.O.B.R.A.
- ньюб
- Повідомлень: 5
- З нами з: 02 квітня 2013, 12:17
- Мотоцикл: Unkown
- Звідки: Cherkassy
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
С каких это пор я стал ТОЛЬКО автоэлектриком?TonyBiker писав:Він відміний автоелектрик


PS: Приветствую всех
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
А ще автомеханік
, сварщик
, гаражний сторож місцевий
Але данна тема не про тебе, свою зроби! 
Ось нещодавно купив такий от ніштячок. Карбюратор від 638 з ремкомплектом. Розбагатієм
на нормальний переходнік - поставим






Ось нещодавно купив такий от ніштячок. Карбюратор від 638 з ремкомплектом. Розбагатієм




Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 16:32 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 2 разів.
Слава Україні!!!
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 20:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
може і мені такий вмодохати ? Як там з кріпленням багато мороки з переходніком?
Наскільки знаю цей більше лиє , буде рвати сильно) ну і росхід )
Наскільки знаю цей більше лиє , буде рвати сильно) ну і росхід )

- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Переходнік можна взагалі за 20грн купить, але якість... 
638 взагалі прогресивніший, відносно 634 конструкцією.Та і дифузор більший на 638.

638 взагалі прогресивніший, відносно 634 конструкцією.Та і дифузор більший на 638.
Слава Україні!!!
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 20:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Як поставиш скажеш чи краще), а то цей хрон поки не залиєш повністю - незаведеться ! Підсосу нема 


- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Вмене ще такого небуло, щоб не завівся. Завжди з 3го кіка десь на холодну. Хоча було 1 раз, забув краник відкрить



Слава Україні!!!
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 20:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
хаха)TonyBiker писав:Вмене ще такого небуло, щоб не завівся. Завжди з 3го кіка десь на холодну. Хоча було 1 раз, забув краник відкрить![]()
Та впринципі тоже , але зараз щось почав вимахуватися , обороти не тримає і холостий взагалі пропав))

- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Скоріш за все тобі варто налаштовувать карбюратор. Якщо ти його регулював зимою - то зараз потепліло і треба переналаштовувать.
А ми тим часом трошки катаємся,
грошей фактично нема, запчастин нема, нічого нема. Криза.

А ми тим часом трошки катаємся,



Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 16:33 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!!!
- C.O.B.R.A.
- ньюб
- Повідомлень: 5
- З нами з: 02 квітня 2013, 12:17
- Мотоцикл: Unkown
- Звідки: Cherkassy
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Вчера заглянул на огонёк к владельцу этого велосипеда. Заявил он мне что аккумулятор сел сам по себе, аргументируя, что еле-еле светит лампа ближнего/дальнего света. Потом перевключив несколько раз, лампа стала светит нормально, а посему, аккумулятор отпадает. Потом лампа вновь стала светиться еле-еле. Давай копать что за нах. Вскрыв фару, увидел что провода в ужасном состоянии. В особенности провод питания ближнего света имел повреждение изоляции, чучуть коснётся того-же рефлектора, это замыкание. А просмотрев схему питания мотоцикла, увидел, что предохранителя там нет попросту. Схему мотоцикла я не видел, но тем не менее, предохранитель там должен быть, скорее всего его какой-то далбаёб (Прошу прощения за мой французкий) попросту снял и все проблемы. Провод массы попросту был закручен на рефлекторе узелком, в общем проводка
и моё мнение про электрика, который делал ту проводку:
Ибо видно что кто-то дорабатывал или переделывал её самопалом.
Принесли аккумулятор от этого мотоцикла ко мне в гаржаж, проверил его, и увидел, что напряжение на нём 11.2V А посему, аккумулятор был оставлен наночь на зарядке.
Сразу отвечу тем, кто сейчас скажет, что мол аккумулятор нельзя оставлять на ночь на зарядке. Вообще, то да, если бональная зарядка, в схеме которой элеметарно трансформатор, диодный мост, конденсаторный фильтр и на аккумулятор, тогда да, не спорю, конечо так нельзя оставлять на нчь, а моё зарядное, автоматизированое, следит за током заряда и напряжением. Чем выше напряжение, тем ниже ток, и наоборот. Я выставил напряжение, которое хочу видеть на клемах АКБ, а ЗУ, автоматом его заряжает, как толкьо напряжение дойдёт до нужной отметки, ток понижается до 0 и переходит в режим поддержки АКБ, в таком состоянии, АКБ может стоять подключенным годами, и напряжение на нём не упадёт, так как ЗУ попросту поддерживает его, если напряжение на АКБ упало скажем на 0.2V ЗУ подаёт маленький ток (скажем 50-300мА) для того, что бы нагнать упущеное.
ВВ общем, планируется полностью сборка всей электроники. Возможно с усовершенствованиями и т.д. то уже по желанию владельца )
Кстати, кто поделися электрической схемой на этот мотоцикл?





Принесли аккумулятор от этого мотоцикла ко мне в гаржаж, проверил его, и увидел, что напряжение на нём 11.2V А посему, аккумулятор был оставлен наночь на зарядке.
Сразу отвечу тем, кто сейчас скажет, что мол аккумулятор нельзя оставлять на ночь на зарядке. Вообще, то да, если бональная зарядка, в схеме которой элеметарно трансформатор, диодный мост, конденсаторный фильтр и на аккумулятор, тогда да, не спорю, конечо так нельзя оставлять на нчь, а моё зарядное, автоматизированое, следит за током заряда и напряжением. Чем выше напряжение, тем ниже ток, и наоборот. Я выставил напряжение, которое хочу видеть на клемах АКБ, а ЗУ, автоматом его заряжает, как толкьо напряжение дойдёт до нужной отметки, ток понижается до 0 и переходит в режим поддержки АКБ, в таком состоянии, АКБ может стоять подключенным годами, и напряжение на нём не упадёт, так как ЗУ попросту поддерживает его, если напряжение на АКБ упало скажем на 0.2V ЗУ подаёт маленький ток (скажем 50-300мА) для того, что бы нагнать упущеное.
ВВ общем, планируется полностью сборка всей электроники. Возможно с усовершенствованиями и т.д. то уже по желанию владельца )
Кстати, кто поделися электрической схемой на этот мотоцикл?
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Доброго всім вечора.
Нарешті зайшов на свій "юзер" на YouTube. Хочу показать роботу моєї Явки. Дуже і дуже далеко до бажаного результату. Але все ж, щоб було уявлення, як воно вмене зараз працює. Відповідно і щоб було з чим порівнювать після запланованих робіт.
http://www.youtube.com/watch?v=t5Brq3Rt ... e=youtu.be

Нарешті зайшов на свій "юзер" на YouTube. Хочу показать роботу моєї Явки. Дуже і дуже далеко до бажаного результату. Але все ж, щоб було уявлення, як воно вмене зараз працює. Відповідно і щоб було з чим порівнювать після запланованих робіт.

http://www.youtube.com/watch?v=t5Brq3Rt ... e=youtu.be
Слава Україні!!!
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Доброго вечора шановне товариство.
Випала можливість поспілкуватись з хорошими хлопцями із Білої Церкви, що займаються професійним виготовленням резонаторів (не банок базарних а дійсно РОЗРАХОВАНИХ) для 2т двигунів. Подивився на продукцію, почитав відгуки, все дуже на високому рівні, мені сподобалось. Хто що думає з цього приводу, про подібний тюнінг?
Власне я, справжні налаштовані резонатори, колхозом не вважаю. Для мене це більше як модернізація для покращення ходових якостей мотоцикла, рівно таксамо як і дискові гальма чи для прикладу кращі лампочки в фару.
Ось фото, що найбільше приглянулись, вони більше класичні наче.

Поки брать не буду, ізза матеріального становища, так, думки на майбутнє...



Ось фото, що найбільше приглянулись, вони більше класичні наче.

Поки брать не буду, ізза матеріального становища, так, думки на майбутнє...

Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 16:33 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!!!
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Та ще поки ні. Вони фактично в ідеалі, це дуже рідкісна річ на сьогоднішній день. 

Слава Україні!!!
-
- мелко рокер
- Повідомлень: 32
- З нами з: 01 березня 2012, 12:26
- Мотоцикл: JaWa634
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Є питання; що саме ви хочете домогдися від свого мотоцикла? Якщо хлопці самі розробили розрахунки і провірили глушник, то вони повинні сказати які саме характеристики повинен мати двигун, з їхнім глушником, а саме на яких обертах двигун буде мати крутний момент і максимальну потужність.На який стиль їзди розрахований цей глушник; на низкі середні обороти, чи середні високі і в любому довільному порядку. Люба зміна параметрів від початку до кінця резонатору, а їх 5 секцій можливі випадки коли 4, дае зміну в роботі двигуна, навіть товщина металу, в ідеалі вона не мае перевищувати 0.7мм.TonyBiker писав:Доброго вечора шановне товариство.Випала можливість поспілкуватись з хорошими хлопцями із Білої Церкви, що займаються професійним виготовленням резонаторів (не банок базарних а дійсно РОЗРАХОВАНИХ) для 2т двигунів. Подивився на продукцію, почитав відгуки, все дуже на високому рівні, мені сподобалось. Хто що думає з цього приводу, про подібний тюнінг?
Власне я, справжні налаштовані резонатори, колхозом не вважаю. Для мене це більше як модернізація для покращення ходових якостей мотоцикла, рівно таксамо як і дискові гальма чи для прикладу кращі лампочки в фару.
![]()
Ось фото, що найбільше приглянулись, вони більше класичні наче.
Поки брать не буду, ізза матеріального становища, так, думки на майбутнє...
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Налаштовують по бажанню замовника. Це найчастіше 5000-5500 об/хв. Товщина металу така і є, 0.8-1мм. Я ж особисто хочу буть впененіший при затяжних обгонах, і взагалі при ривках в місті. Звісно, що я не гонщик там якийсь, що постійно гасає. Просто потужності мало небуває.
Та і взагалі, мені подобаються толкові допрацювання мотоциклу, що дійсно покращують якість їзди. 


Слава Україні!!!
- Кубик
- рокер
- Повідомлень: 162
- З нами з: 05 лютого 2013, 13:45
- Мотоцикл: Jawa 634 из мешка, Иж-56
- Звідки: Фастов, Киевская обл
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Тоny, можна и мне цену в приват? Ато Белая Церковь под боком, будут деньги и себе закажу.
На железных собаках прочь от чумных городов
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів