Мій Cezet 350
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4205
- З нами з: 15 вересня 2009, 17:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій Cezet 350
кожух лишним не будет. гайцы остановили когдато и застенчево намекнули,што кожух будет достойным украшением моего мота.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- tss86
- мож че и выростит
- Повідомлень: 76
- З нами з: 13 грудня 2011, 08:35
- Мотоцикл: Cezet 350
- Звідки: м. Калуш Івано-Франківська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій Cezet 350
всім привіт, хлопці потрібна допомога, на днях катався своїм чезетом все було ок , а потім щось сталось з коропкою , погано переключаються передачі вниз, вгору все ок, сьогодні розібрав думав, що тріснула пружина в кулісі, але ні дві цілі.Що може бути все вроді нормально, а замітив, що одна пружина на 2-3мм коротша від другої , може бути причина в цьому?
- Ан.Дрей
- рокер
- Повідомлень: 152
- З нами з: 28 квітня 2014, 18:08
- Мотоцикл: JAWA 350/638-103
- Звідки: Зареченск
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій Cezet 350
Спружини повині бути одинакові, як по висоті так и по силі пружності , а не пробував поміняти спружини місцями ?
- Ан.Дрей
- рокер
- Повідомлень: 152
- З нами з: 28 квітня 2014, 18:08
- Мотоцикл: JAWA 350/638-103
- Звідки: Зареченск
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій Cezet 350
завтра неділя , вихідний , потрібно відпочивати а не працювати .tss86 писав:ні не пробував, чекаю варіантів, якщо не буде ніяких, то завтра попробую
- tss86
- мож че и выростит
- Повідомлень: 76
- З нами з: 13 грудня 2011, 08:35
- Мотоцикл: Cezet 350
- Звідки: м. Калуш Івано-Франківська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій Cezet 350
вчора дивився до пружин на кулісі, нормальні не тріснуті, візуально оглянув всі шестерні наскільки можна було це зробити, так як мотор не колов, шестерні нормальні зібрав все назад і проблема лишилась , але звернув увагу, що погано переключаються передачі між 1юі 2ю передачами, може бути вилочка, чи що там ще......?
- tss86
- мож че и выростит
- Повідомлень: 76
- З нами з: 13 грудня 2011, 08:35
- Мотоцикл: Cezet 350
- Звідки: м. Калуш Івано-Франківська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій Cezet 350
які собачки, візуально все що можна було побачити обдивився, ще замітив один момент, передачі більш-менш переключаються коли мот ще в русі, а от коли наприклад зупинився на світлофорі і хочеш переключитись не переключаються, мушу підштовхувати мот і так переключати
-
- los Relajados
- Повідомлень: 649
- З нами з: 04 травня 2010, 17:09
- Мотоцикл: CZ 472.6
- Звідки: Каменское(Днепродзержинск), Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій Cezet 350
Попробуй сцепление по книге отрегулировать!Может его чуток ведет, и из-за этого на месте трудно включить передачу, синхронизаторов ведь нет, а когда мот катиться, то шестерни вращаються, и легче вести их в зацепление!
- tss86
- мож че и выростит
- Повідомлень: 76
- З нами з: 13 грудня 2011, 08:35
- Мотоцикл: Cezet 350
- Звідки: м. Калуш Івано-Франківська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій Cezet 350
добрий вечір форумчани, вибачайте, що пишу в не тій гілці, але не маю часу сидіти в компі, перше питання: скільки Вольт має заряджений 6В акум? питання виникає ось звідки. Переробив старе запалювання на БСЗ, поставив метелик, комутатор і катушку від Ока. Все клас заводиться і працює, але якщо акум має 6,3В то нема іскри,якщо підключаю зарядне і акум має 6,6В заводиться зпівтика!!!НЕ знаю що робити, акум вроді норм, Дивлюсь ставлять генератор і запалювання від скутера, ЩО ПОРАДИТЕ?????
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 20:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій Cezet 350
Справа в тому, що
це обладнення розраховане на 12V, точнiше треба дивитись по кожному елементу окремо у якому дiапазонi напруги вiн може працювати.Переробив старе запалювання на БСЗ, поставив метелик, комутатор і катушку від Ока
- tss86
- мож че и выростит
- Повідомлень: 76
- З нами з: 13 грудня 2011, 08:35
- Мотоцикл: Cezet 350
- Звідки: м. Калуш Івано-Франківська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій Cezet 350
Катушка працює від 6в і більше 12В якщо не помиляюсь, мені цікаво скільки Вольт має новий заряджений Акумулятор, якщо 6,5 то все гуд
- tss86
- мож че и выростит
- Повідомлень: 76
- З нами з: 13 грудня 2011, 08:35
- Мотоцикл: Cezet 350
- Звідки: м. Калуш Івано-Франківська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій Cezet 350
Минулого літа пару раз катався,мені сподобалось. якщо мотоцикл завів то проблем нема, все працює дуже добре, проблема тільки при заводці
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 11:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій Cezet 350
Если стоит датчик Холла, то попробуй замени на оптику, она от 5в работает. Заместо Оковской бобины поставь, родные 6в.
Востаннє редагувалось 02 березня 2017, 19:55 користувачем Slavik, всього редагувалось 1 раз.
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 11:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій Cezet 350
Вот, это я тебе не скажу. Выкинул нахрен 6 вольтовое зажигание и поставил 12в от ИЖа.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій Cezet 350
6.3В то нормальна напруга для такого акума, а не заводиться тому,що для ДХ потрібно 12В для повноцінної роботи. Ставляй оптику, оптодатчик працює від 3В. Запитаєш чому ДХ працюе коли запустиш двигун?- тому,що напруга при добрій роботі генератора тримається у районі 7В і виходе ,що критична межа для роботиДХ у твої 6,6В перейдена і він спрацьовує. Ставляй оптику.якщо акум має 6,3В то нема іскри,якщо підключаю зарядне і акум має 6,6В заводиться зпівтика!!!
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів