Сторінка 20 з 36
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 27 червня 2018, 21:44
JUK
triZet писав: ↑27 червня 2018, 16:20
Тут через пару месяцев конец сезона, а ты всё коллектора полируеш.
Яких пару , що ви таке вельмишановний пане кажите ? Мiнiмум чотири
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 27 червня 2018, 21:48
Slavik
JUK писав: ↑27 червня 2018, 21:44
Мiнiмум чотири
Ой, как быстро они пролетят.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 27 червня 2018, 22:13
Geser
Насрати на сезон. Мене більше удар по кишені напрягає.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 28 червня 2018, 00:17
KWAKA
Ява-то для успішних.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 28 червня 2018, 00:26
Slavik
Антипионер писав: ↑28 червня 2018, 00:17
Ява-то для успішних.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 28 червня 2018, 07:44
Geser
Кожному голодранцю по Фет Бою.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 29 червня 2018, 12:07
Geser
Старт на річну-2017. Добре, що не тоді поламався
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 29 червня 2018, 20:36
Geser
Ковані поршні
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 29 червня 2018, 21:23
Vvv
Американские , производитель кока колла?
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 29 червня 2018, 21:35
MAXDZ
А может ну его нафиг капиталить, переделать в такое?
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 29 червня 2018, 21:47
Geser
Соса сола.
Я не настільки крутий, щоб 2Т в 4Т переробити.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 03 липня 2018, 08:49
Geser
Якщо в правій половині картера просвердлити отвір 3 мм там, де вал перемикання швидкостей проходить, щоб масло стікало,норм буде?
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 03 липня 2018, 17:47
assistant
Geser писав: ↑03 липня 2018, 08:49
Якщо в правій половині картера просвердлити отвір 3 мм там, де вал перемикання швидкостей проходить, щоб масло стікало,норм буде?
А нах...я..?
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 03 липня 2018, 17:56
MAXDZ
assistant писав: ↑03 липня 2018, 17:47
Geser писав: ↑03 липня 2018, 08:49
Якщо в правій половині картера просвердлити отвір 3 мм там, де вал перемикання швидкостей проходить, щоб масло стікало,норм буде?
А нах...я..?
- А давайте кипимо хфанери, та побудуемо лiтачки, та полетимо
- Куди?
- А к едренiфенi )
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 03 липня 2018, 18:35
Geser
assistant писав: ↑03 липня 2018, 17:47
А нах...я..?
Щоб масло справа не сопливило, а стікало назад.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 03 липня 2018, 18:36
Geser
MAXDZ писав: ↑03 липня 2018, 17:56
- А давайте кипимо хфанери, та побудуемо лiтачки, та полетимо
- Куди?
- А к едренiфенi )
Українська розкладка глючить
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 03 липня 2018, 19:06
MAXDZ
лень перетыкать
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 04 липня 2018, 22:44
Geser
За словами токаря ліва голова була сильно крива. Надіюся, не доведеться тепер 98-й лити.
Де чорна цятка думав отвір робити, але стремає, чи не буде туди навпаки залітати.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 05 липня 2018, 00:32
Dr_Hammer
А чого він не повторив той же зйом металу на уклоні камери? Плохо!
Він сказав скільки зняв?
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 05 липня 2018, 00:48
Geser
Я просив мінімум. Хз. Чим грозить?
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 05 липня 2018, 01:06
C_ Joker
Geser,если не особо большая выработка в отверстии поводкового вала, в правой половинке, то проточи на валу канавку и поставь резиновое кольцо, если совсем плохо, то можно еще одно, в раёне центрирующей втулки кулисы, должно помочь!
З.Ы. вал выбивается относительно легко при помощи молотка и подходящей наставки!
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 05 липня 2018, 01:09
Geser
Отвір завтулили і лишили місце під кільце. Подумалось про додаткові заходи. Але вже передумалось, оскільки відгуків нуль, а піонером бути бажанння немає.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 05 липня 2018, 02:00
Dr_Hammer
Geser писав: ↑05 липня 2018, 00:48Я просив мінімум. Хз. Чим грозить?
Ну якшо дофіга зняв, то "полоса прилягання" до гільзи стає занадто широкою і поршень може стати "більшим" за ширину уклона, (
забув як він називається, ніби сквіш-камера чи хз) і може діставати до головки.
Полюбому він десь десятки чотири зтесав, то вже міг би і уклон повторити, заодно підправилась та покоцана головка. Але він тут не винен - ти ж йому не сказав))
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 05 липня 2018, 07:57
Geser
Візуально по циліндричній частині не більше пари десяток.
Ні в кого сигнала не завалялося? Куплю. Можна 6 вольт.
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 05 липня 2018, 10:02
Dr_Hammer
В мене два старушачих є, можу підігнати, складеш одного)