Яких пару , що ви таке вельмишановний пане кажите ? Мiнiмум чотири
Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Насрати на сезон. Мене більше удар по кишені напрягає.
Слава Україні!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Старт на річну-2017. Добре, що не тоді поламався
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Ковані поршні
Востаннє редагувалось 05 серпня 2018, 09:31 користувачем Geser, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Соса сола.
Я не настільки крутий, щоб 2Т в 4Т переробити.
Я не настільки крутий, щоб 2Т в 4Т переробити.
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Якщо в правій половині картера просвердлити отвір 3 мм там, де вал перемикання швидкостей проходить, щоб масло стікало,норм буде?
Слава Україні!
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 99 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
А нах...я..?
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
- А давайте кипимо хфанери, та побудуемо лiтачки, та полетимо
- Куди?
- А к едренiфенi )
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
За словами токаря ліва голова була сильно крива. Надіюся, не доведеться тепер 98-й лити.
Де чорна цятка думав отвір робити, але стремає, чи не буде туди навпаки залітати.
Де чорна цятка думав отвір робити, але стремає, чи не буде туди навпаки залітати.
Востаннє редагувалось 05 серпня 2018, 09:31 користувачем Geser, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
А чого він не повторив той же зйом металу на уклоні камери? Плохо!
Він сказав скільки зняв?
Він сказав скільки зняв?
Jedem das Seine!
-
- los Relajados
- Повідомлень: 646
- З нами з: 04 травня 2010, 20:09
- Мотоцикл: CZ 472.6
- Звідки: Каменское(Днепродзержинск), Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 31 раз
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Geser,если не особо большая выработка в отверстии поводкового вала, в правой половинке, то проточи на валу канавку и поставь резиновое кольцо, если совсем плохо, то можно еще одно, в раёне центрирующей втулки кулисы, должно помочь!
З.Ы. вал выбивается относительно легко при помощи молотка и подходящей наставки!
З.Ы. вал выбивается относительно легко при помощи молотка и подходящей наставки!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Отвір завтулили і лишили місце під кільце. Подумалось про додаткові заходи. Але вже передумалось, оскільки відгуків нуль, а піонером бути бажанння немає.
Слава Україні!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Ну якшо дофіга зняв, то "полоса прилягання" до гільзи стає занадто широкою і поршень може стати "більшим" за ширину уклона, (забув як він називається, ніби сквіш-камера чи хз) і може діставати до головки.
Полюбому він десь десятки чотири зтесав, то вже міг би і уклон повторити, заодно підправилась та покоцана головка. Але він тут не винен - ти ж йому не сказав))
Jedem das Seine!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Візуально по циліндричній частині не більше пари десяток.
Ні в кого сигнала не завалялося? Куплю. Можна 6 вольт.
Ні в кого сигнала не завалялося? Куплю. Можна 6 вольт.
Слава Україні!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
В мене два старушачих є, можу підігнати, складеш одного)
Jedem das Seine!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів