Сторінка 16 з 36

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 20 січня 2017, 19:41
Avior
видно

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 22 січня 2017, 16:33
Никòла
Geser писав:Коли жаба перемогла
То Пан сам склепав?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 22 січня 2017, 17:58
Geser
Никòла писав: То Пан сам склепав?
Хіба хотів? Мусив!

Кому потрібні нові дешеві явовські гріпси - віддам задарма. Купував заради вставки на газ.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 24 січня 2017, 16:23
route 66
Geser писав:Коли жаба перемогла

Зображення
Поділись розмірами. Яка довжина, ширина лєнти? Якої товщини метал?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 24 січня 2017, 18:53
Geser
Робив на свій страх і ризик під діаметр 45 мм і 53 мм. Ширина 7 мм. Товщина 0,5 мм.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 02 листопада 2017, 09:09
Geser
Куди віднести циліндри на розточку? І який зараз зазор під оригінальні поршні актуальний?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 19 травня 2018, 12:39
Geser
Тут у мене трохи поршнева поламалася.
Питання, в яких ситуаціях стопори пальців можуть губити вуса, випадати, видавлюватися і які стопори максимально надійно тримають? Про правильну установку в курсі. Штампований стопор варіант?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 19 травня 2018, 17:56
Vvv
Вот увидел обявление https://prom.ua/p573973579-rastochka-tsilindra-izh.html

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 19 травня 2018, 19:24
USS
Тут у мене трохи поршнева поламалася.
Питання, в яких ситуаціях стопори пальців можуть губити вуса, випадати, видавлюватися і які стопори максимально надійно тримають? Про правильну установку в курсі. Штампований стопор варіант?

Тримають надійно стокові стопорні кільця, нові.
Плоский стопор не варіант, гіркий досвід ОлегХантер.
Виламуватися вуса можуть у процесі довгої експлуатації, коли пальцем підтирає колечко і вусик відпадає. Також колечки можуть повилітати, навідь нові, коли у поршні проточені неправильні канавки для стопорів мілкі та занадто широкі, або при встановленні пошкодили самі колечки, дуже стиснули і вони недостатньо розтискаються у канавках, ну то вже людський фактор.
Колечки фуфлові- затонкі та не пружинні.
Також на поршневому пальцю обов'язково повинна бути добра фаска на торцях за рахунок якої палець трохи входить у стопорне кільце та не дає йому вийти з канавки якби розтискаючи його.
Висновок- стопорні кільця пальця повинні бути виключно круглого перерізу і палець повинен мати фаски на торцях. У поршнях для яви канавки зроблені саме під такі кільця. Плоскі кільця використовують у деяких двигунах, але там відповідно зроблені прямокутного перерізу канавки у поршні.
Для надійності, при монтажу колечок, можна повідкушувати зодовгі кінці вусиків колечок залишити міліметра два, щоб було за що зачепити при демонтажу, або повністю їх видалити, тіко в поршні троба протиляти канавку дла того, щоб потім піддіти колечко при потребі розібрати поршневу.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 19 травня 2018, 20:09
Aleks1978
ля,я колечки з вело спиць робив замість рідних випавших. ох тоді мені поршень з ціліндром порвало.порвало рідними.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 19 травня 2018, 20:23
JUK
Geser писав: 19 травня 2018, 12:39 Тут у мене трохи поршнева поламалася.
Питання, в яких ситуаціях стопори пальців можуть губити вуса, випадати, видавлюватися
Якщо вiдкинути брак , то в ситуацiях коли розбитi отвори в бобишках поршня , палець довгий час крутиться в них як гiмно в ополонцi , стирає вус кiльця , якщо вiн виступає всередину , далi при неглибоких канавках в бобишках видавлює i cам стопор з подальшими наслiдками . Я при установцi заглиблюю в ручну канавки , та трохи вигибаю навпаки круглогубцями саме стопорне кiльце .

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 20 травня 2018, 19:26
Geser
Зробив ще раз ревізію.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 20 травня 2018, 19:40
Dr_Hammer
Може то в мене помутнєніє в очах після "філософії" з колінвалом, але я не можу розібрати що на фото)))

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 20 травня 2018, 19:52
Geser
Натяжник

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 20 травня 2018, 19:58
Dr_Hammer
А в кришці чорне, то такий осад? :shock:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 20 травня 2018, 19:59
Geser
Схоже на те. Пора міняти масло.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 04 червня 2018, 09:12
Geser
+

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 04 червня 2018, 09:14
Geser
+

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 04 червня 2018, 09:22
Geser
2017

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 04 червня 2018, 11:23
route 66
Коментарі будуть?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 04 червня 2018, 19:02
Geser
Просто фото.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 07 червня 2018, 00:01
Geser
По-ходу обломками кілець рострощило - заклинило сепаратор НГШ :( Але це ще не точно. Треба половинити.
Заодно треба думати за ремонт овала на втулці рогатого валу.
Жесть!

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 07 червня 2018, 09:07
route 66
І сам вал бажано б новий встановити)
viewtopic.php?f=53&t=5655

Мені праву половину тупо розсверлили на свердлільному і запресували бронзову втулку (ціна питання 60 грн.). А на виході залишили канавку для кільця гумового ущільнення. Вийшло не погано. Головне, що люфт пропав зовсім+вузол став більш зносостійким і, надіюсь, масло не буде капать (хоча здається що ущільнення треба ставити між половинами)

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 07 червня 2018, 09:35
KWAKA
Це не жесть, для яви це нормальний агрегатний стан.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 07 червня 2018, 09:44
JUK
Geser писав: 07 червня 2018, 00:01 По-ходу обломками кілець рострощило - заклинило сепаратор НГШ :( Але це ще не точно. Треба половинити.
Жесть!
Нiхуя собi . :smoke2: Що сталося ? Ти надзвукову швидкiсть розвивав ? Ну а за сепаратор дуже не засмучуйся , там просто шматочки впали в кривошипну камеру та банально заклинили щоку .