Re: ЧеЗет 250 455.05
Додано: 05 червня 2017, 18:44
Чехи совсем ...vitaliy_634.5 писав:. Только не пойму , палец в бобышки идет "от руки".
Стопорные кольца купи в любом отделе метизов. Бери пару диаметром 19 мм.
Чехи совсем ...vitaliy_634.5 писав:. Только не пойму , палец в бобышки идет "от руки".
Есть у меня поршень от Yamaha YB100 фирмы SEE, так вот там палец так же без какого либа натяга в бобышки заходитvitaliy_634.5 писав:Все Ок. Только не пойму , палец в бобышки идет "от руки". Так должно быть?
Производственники стремятся, чтобы неподвижная посадка поршневого пальца в поршне (с большим натягом) была постепенно заменена подвижной, вплоть до посадки движения. Объясняется это стремлением облегчить, упростить демонтаж и установку поршня. При непрерывном повышении точности изготовления и класса шероховатости поверхности цилиндра и отверстия в поршне это становится возможным. Поэтому при демонтаже или монтаже поршневого пальца мотоциклов ЯВА-350/634 самой последней серии встречаются случаи, когда не требуется выпрессовка S44, так как палец можно вставить в поршень сильным нажимом руки. Такой случай-явление, в общем, нормальное, и оно не должно нас удивлять.
- - Предупреждение: - я уже "поймался" на таких стопорных кольцах:Чехи совсем ...
Стопорные кольца купи в любом отделе метизов. Бери пару диаметром 19 мм.
Лучше проволочные заводские?OlegHunter писав: - - Предупреждение: - я уже "поймался" на таких стопорных кольцах:
Ставляй з комплекту. Стопорні кільця повинні бути виключно круглого перерізу. Якщо вони не влаштовують тебе по товщині, тобто вільно бовтаються у канавках, знайди підхожу за розміром та товщиною витків пружину та виготов з неї стопора, проволока на пружинах спеціальна тож ходитимуть не гірше рідних.Лучше проволочные заводские?
Не особо подобається така ідея.Небольшая доработка 559-го:
Еге?сточить днище поршня надо не много , чтобы до головки не доставал.
У чім користь?Объем камеры сгорания, если уменьшится, а он уменьшится, только на пользу.
Майже весь бензин, що продають на заправках сумнівної якості.Искать 80-й бензин по заправкам , который непонятного качества уже пережитки прошлого.
Нащо коли у тебе є рідний?Но практика покажет "сможет " или "не сможет" 559-й работать в цилиндре 455-го ЧЗ.
-----Напомню: - у меня с 1992-го года в аналогичном цилиндре работает поршень от "PANNONIA" Ф68мм - т.е: вообще = венгерский!Но практика покажет "сможет " или "не сможет" 559-й работать в цилиндре 455-го ЧЗ.
Нащо коли у тебе є рідний?
А, якщо не шкода витраченого часу та сил то спробуй. Може утреш носа чехословацьким конструкторам.
Для того , щоб такий як я , надумавши зробити такий двигун (ЧЗ 455.05) замість того щоб викинути на чермет , знав з чим доведеться мати справу. Я б особисто був дуже вдячний, якби тут або де-інде була інформація як в умовах дефіциту запчастин на цю модель можна застосувати деталі від ....Хонда ,Мінск чи ще від чогось. Розміри (параметри) поршнів , шатунів та інше... Інформації в даному напрямку немає. Тож як анекдоті "є два путя". Буду боротись!route 66 писав:Питається нафіга? Якщо є рідний 455 поршень
Ти виклади спочатку розміри чезетовського вала (палець нгш довжина, діаметр також розміри шатуна), а потім людям буде видно від чого підійде.Для того , щоб такий як я , надумавши зробити такий двигун (ЧЗ 455.05) замість того щоб викинути на чермет , знав з чим доведеться мати справу. Я б особисто був дуже вдячний, якби тут або де-інде була інформація як в умовах дефіциту запчастин на цю модель можна застосувати деталі від ....Хонда ,Мінск чи ще від чогось. Розміри (параметри) поршнів , шатунів та інше... Інформації в даному напрямку немає.
А, Ви шановний, вважаєте ,що якісний ремонт повинен бути дешевим? Та, просто вал на яву, широко розповсюджений не дешевше вийде, коли робити з якісних комплектуючих.Новый 76 EUR плюс доставка...
так "ти" чи "ви" визначтеся не менш шановний!!! Розміри деталей за мною , звичайно.USS писав:Ти виклади спочатку розміри чезетовського вала (палець нгш довжина, діаметр також розміри шатуна), а потім людям буде видно від чого підійде.Для того , щоб такий як я , надумавши зробити такий двигун (ЧЗ 455.05) замість того щоб викинути на чермет , знав з чим доведеться мати справу. Я б особисто був дуже вдячний, якби тут або де-інде була інформація як в умовах дефіциту запчастин на цю модель можна застосувати деталі від ....Хонда ,Мінск чи ще від чогось. Розміри (параметри) поршнів , шатунів та інше... Інформації в даному напрямку немає.А, Ви шановний, вважаєте ,що якісний ремонт повинен бути дешевим? Та, просто вал на яву, широко розповсюджений не дешевше вийде, коли робити з якісних комплектуючих.Новый 76 EUR плюс доставка...
http://www.cezetmania.info/modely/index.html?item=180 Хід поршня 72 мм. Шатун з 634-ки підходить по довжині і центрам. При умові , що корінний палець шатуна , буде адаптований під отвори в маховиках (блинах). Ну і втулку ВГШ потрібно виточити по розмірах. Стандартна не піде.USS писав:На крос чезах також у нгш не було втулки. Мож з 250ки підійде?
Виходе найлегше адаптувати 634й шатун, тіко по масі, на скільки він важчий?
Хід поршня який у чз 250\455?
У 559 хід 75мм, три міліметри різниці якось треба буде устаканювати, дивитись як відкриватимуться вікна перепуску, впуску та вихлопу може прокладки товщі під головку та під циліндр.Хід поршня 72 мм.