Сторінка 2 з 2
Re: Проблема с кпп
Додано: 10 травня 2016, 06:02
USS
З фото зрозумів тільки те що в кпп бруд, правий закритий з одного боку підшипник NTN останній раз брав по 240гр
, голки там 2мм з хрестовин не підуть, можна укоротити з поршневих, б\у обойм у мене є кілька штук. Аналогічна ситуація з китай голками:
Вилки краще чех і новий шток.
Re: Проблема с кпп
Додано: 10 травня 2016, 07:22
Jataw
С КРАЗа иголки 2мм в диаметре и 15.6 в длину...именно с крестовины.Стоят сейчас в вшг-укоротить и поставить в кпп не проблема.
Re: Проблема с кпп
Додано: 10 травня 2016, 08:40
MAXDZ
Знакомая картинка с подшипником

при этом все продавцы пяткой в грудь бьют и кричат "Чехия", "Япония", "Германия"
Re: Проблема с кпп
Додано: 10 травня 2016, 09:51
USS
Германія зникла кілька років тому, все китай, є польша але за якість не знаю, брав кілька раз NTN з проблем тільки висока ціна на них, відкритий на лівий бік у двічі дешевший
, тільки коли замовлятимете то уточняйте щоб наружній діаметр був 22мм, бо є під розмір 15X12 з 21мм по наружі.
Re: Проблема с кпп
Додано: 10 травня 2016, 10:52
Slavik
А вот с подшипником оказалась проблема, на базаре нет таких, есть только безродные по 1.5$. Где найти хороший подшипник?
На ОЛХ нашол подшипники ZVL, якобы Словакия. Кто ставил себе, что скажите?
Re: Проблема с кпп
Додано: 10 травня 2016, 18:54
USS
ZVL не бачив, не мацав, інформації про них не маю.
Re: Проблема с кпп
Додано: 10 травня 2016, 19:23
РЕпа
При отсутствии доступа к нормальным зап частям ( посылторговским), считаю целесообразней пересесть на более живую технику(китай пром на пример, япония, если повезёт) не изобретая веломашину заново

И не иметь мозга, ни себе , ни людям, ни в свою очередь технике.
Ремесленников , попрошу не пыжиться.

Re: Проблема с кпп
Додано: 10 травня 2016, 19:31
Slavik
Я бы пересел на эндурик, но грошэй нэма))))
Re: Проблема с кпп
Додано: 10 травня 2016, 20:05
РЕпа
Я б тож.

Попадаются ещё моцы середины 90-х в замечательном состоянии( поискать правда нужно)

В твоём случае, та ты по деньгам ходишь, грамотно реализуй свои сокровища и наберётся на посредственный эндурь, уверяю! Но не советую каждую заработанную копейку внедрять в недвижимость! Поверь, прохавал!

Re: Проблема с кпп
Додано: 10 травня 2016, 20:12
Slavik
РЕпа писав:грамотно реализуй свои сокровища и наберётся на посредственный эндурь
Да вот к этому я и иду)))
Re: Проблема с кпп
Додано: 11 травня 2016, 01:51
Jataw
не можешь найти подшипники-делай втулки.
Re: Проблема с кпп
Додано: 11 травня 2016, 07:26
route 66
triZet писав:А вот с подшипником оказалась проблема, на базаре нет таких, есть только безродные по 1.5$. Где найти хороший подшипник?
На ОЛХ нашол подшипники ZVL, якобы Словакия. Кто ставил себе, что скажите?
У меня во всех узлах на яве такие стоят. Или ZKL или ZVL. Подшипники как подшипники. На вид вполне неплохие изделия. Пробег не большой, так что о ресурсе пока не скажу.
NTN, Koyo, SKF... по идее должны быть лучше, но там и цена на много выше
Re: Проблема с кпп
Додано: 11 травня 2016, 17:09
Slavik
Jataw писав:делай втулки.
Зачем их делать? Полный базар))))
Re: Проблема с кпп
Додано: 11 травня 2016, 18:05
Jataw
triZet писав:Зачем их делать? Полный базар))))
так в чём проблема тогда?до сих пор в подшипниках?
Re: Проблема с кпп
Додано: 11 травня 2016, 19:49
Slavik
Jataw писав: в подшипниках?
Не, во времени. Работаю на работе однако.
Чем отличается КПП 634 от 638??? Читал, что вторичный вал разный, ещё есть какие отличия?
Re: Проблема с кпп
Додано: 15 травня 2016, 10:49
USS
Ось дивись всі різниці повідмічав:
Re: Проблема с кпп
Додано: 15 травня 2016, 14:38
Slavik
Этот вал пошкрябан иголками((( В утиль его или ещё походит?
Что делать с этой покоцаной плоскастью?
Re: Проблема с кпп
Додано: 15 травня 2016, 18:18
RomanЫch
USS. Объяснил лучше любой литературы.Спасибо.

Re: Проблема с кпп
Додано: 15 травня 2016, 22:58
USS
RomanЫch, нема за що.
triZet, якщо проблематично чи нема за що купити інший то вставляєш вал у станок або у електродриль, накрайняк, береш десь 400й наждачний папір, накладаєш на щось тверде та плоске, та хоч на плоский терпуг, акуратно зашліфовуєш,без фанатизму, шоб небуло бугрів впадини нехай залишаються, воно ходитиме. З покоцаною площиною вчиняеш так само підрівнюєш, щось плоске, наждачка чи шабером. Встановлюєш підшипник, якщо не дуже роздовбане гніздо і є натяг, дуже це коли він випадає сам по собі, підбераєш голки відповідного діаметра щоб у обоймі були встановлені без зазорів між ними, що вал буде не дуже щільно у підшипнику то не страшно. Коли перевірятимеш люфт валу, то можлово, знадобиться встановити на вал, справа, стальнну шайбу відповідної товщини, ну то вже буде видно потім. Бажано підварити аргоном роздовбаний отвір під шток з того боку де пошкоджений, небагато, та потім привести отвір у належний стан.


На фото аналогічна ситуація, у тебе наче гніздо підшипника ще жеве, а там було дуже роздовбане еліпсом, змушений був замовляти відповідні втулки. Куліса і вилка так виглядають?
Re: Проблема с кпп
Додано: 16 травня 2016, 06:29
Slavik
USS писав:Куліса і вилка так виглядають?
Да, именно так)))
Седло под подшипник нормальное, еле выбил старые остатки. В воскресение должны запы приехать, начну сборку.
Re: Проблема с кпп
Додано: 16 травня 2016, 13:32
USS
Бажаю успіхів, звертайся коли будеш налаштовувати кулісу.
Re: Проблема с кпп
Додано: 16 травня 2016, 15:26
Slavik
USS писав:Бажаю успіхів, звертайся коли будеш налаштовувати кулісу.
Благодарю! Да, по регулировке будут вопросы.