Сторінка 2 з 2

Re: Уменшение веса коленвала

Додано: 13 березня 2012, 16:00
Hager
Форсировка двигателя - это только куча гемора на свою голову + затраты.
Но есть несколько моментов которые даже нужно делать:
1. Нормальный карб и регулировка системы подачи смеси.
2. Переделка под ФУОЗ
3. Выхлопная система
4. Качественно собран мотор + детали и подготовка.
5. Выхлопная система
6. Бензин и масло.

После таких не хитрых манипуляций у вас в руках маленькая ракета))))) :chapaev: :chapaev: :chapaev:

Re: Уменшение веса коленвала

Додано: 13 березня 2012, 16:12
Лях
Hager писав:3. Выхлопная система

5. Выхлопная система
Це ти про ліву і праву труби?...

Re: Уменшение веса коленвала

Додано: 13 березня 2012, 16:15
Лях
Hager писав:1. Нормальный карб...

...+ детали...
Нормальні карби і деталі були 20 років тому, що є зараз знають всі!

Re: Уменшение веса коленвала

Додано: 13 березня 2012, 16:29
Віталя
liach писав: Нормальні карби і деталі були 20 років тому, що є зараз знають всі!
:100: :beer1:

Re: Уменшение веса коленвала

Додано: 13 березня 2012, 16:45
kiselandrew
liach, може микуні?
А про глушники ти мене розвеселив))

Re: Уменшение веса коленвала

Додано: 13 березня 2012, 16:54
Лях
Так, Мікуні. :super:

Re: Уменшение веса коленвала

Додано: 13 березня 2012, 17:39
Andriy21
liach писав:кращий мотор - 250/559
Як власник п’яти 559х моторів маю зауважити, що не такий він уже й гарний. Чи це тілько в моїх двигунів минулі власники були до*** :banghead: , але у двох із трьох розібраних посадочні місця під корінні підшипники колінвалу розбиті (в одному взагалі розгромлені :uzhos: ), підшипники легко засовуються від руки в холодний картер. Ще гарна особливість моторів до 66го чи 67го року - колінвал з лівої сторони на одному підпипнику замість двох (раціоналізація, блін), тому в них проблема посадочних під корінні є дуже болючою. Варіант боротьби - перехід на 205ті підшипники замість 305х із запресовкою втулок в картер, але чи надовго вистачить підшипників легкої серії при таких навантаженнях :?:
До речі, про навантаження і колінвал. В старухи 360ки на 1 циліндр умовно припадає 9 кінських сил, у 559ки ж потужність 14 сил. Але при цьому нижні головки шатунів повністю ідентичні (у 559 палець НГШ трохи довший). Про який ресурс колінвала можна говорити, коли навантаження на нього збільшилися в 1,5 рази. Тому і колінвал в 559 не є таким вже й довгожителем. Добре, що на 559 хоч палець ВГШ поставили 18мм (до речі, у ЧЗ 175 теж 18мм).
Про КПП - окрема історія. Особисто я не розумію, чим треба було думати, роблячи 2 і 3 передачі на шліцах із заходом 5мм. Після покупки своєї Чекушки я їхав у МРЕО на 4й передачі (перехрестя теж проїжджав на 4й). Взагалі, цікаво було нормально рушати на 1й, потім підтикати 2гу, розганяючись на ній ривками, пропускати 3тю і з 20км\год додохкати на 4й. Так, мотор був убитий, хоча вибиванням 3ї передачі нікого зі старуховодів не здивуєш.
Ще можна почортихатися на моторний ланцюг в 559ці, який навіть новим дуже провисає (конструктивний прорахунок). І на 559 не можна поставити дворядний, як на 360ку від 634.

Проте у 559ки є й багато плюсів: 1) тяга, 2) відносна надійність - буде їздити, поки буквально не розвалиться на запчастини, 3) невибагливість до регулювання - головне, щоб був прикручений хоч якись карб та проскакувала іскра, 4) доволі непогана ремонтопридатність, 5) низький розхід пального - але ж і коників всього-то 14, 6) непогано витримує високі оберти, як для одноциліндрового, 7) складно перегріти, і т.д. і т.п.

Особисто я вибрав 559 в першу чергу із-за тяги до чогось незвичайного, рідкісного, потім стояло питання надійності, наступною причиною була гарна тяга на низах і відносно низький розхід пального.

Re: Уменшение веса коленвала

Додано: 13 березня 2012, 17:47
Лях
Андрій, твоїм мотоциклам вже по 50 :dedushka: років, і ти ще щось від них хочеш?!!

А коробку викинути треба було зразу і класти 634-ту.

Re: Уменшение веса коленвала

Додано: 13 березня 2012, 17:58
Andriy21
Славіку, не закопуй їх раніше, ніж настане їх час. Одній чекушці 48, іншій 42, а 354ці вже 52 ;)
Скажу по секрету, що КПП у мене стоїть новенька "із тих часів", старушача. 634х деталей не маю взагалі. А так непогано було б поставити нову 634-ту КПП зі старушачою кулісою.

Re: Уменшение веса коленвала

Додано: 14 березня 2012, 08:55
Frost
Andriy21 писав: А так непогано було б поставити нову 634-ту КПП зі старушачою кулісою.
у меня на старушке (360-ке) сейчас так сделано! Замечаний никаких. Первая вверх, как у оригинала))) А родкую старуховскую коробку выкинул в свое время еще мой отец.

Re: Уменшение веса коленвала

Додано: 14 березня 2012, 09:07
Лях
Згадав, я ще дворядний підшипник від 638-ї встановив на вторинний вал КПП.
І кулісу теж, бо їздити доводилось на різних мотоциклах і траплялось, що замість 4-ї вмикав 2-гу, привичка... :niasilil:

Re: Уменшение веса коленвала

Додано: 14 березня 2012, 09:55
Andriy21
Ну значить при збиранні наступного мотора варто звернути увагу на 634ту КПП, хоча у знайомого на 634 3тя передача виє ну дуже сильно.
Славіку, а яка ширина дворядного 205го підшипника від 638?

Re: Уменшение веса коленвала

Додано: 14 березня 2012, 10:21
Лях
20,6 мм., але так просто він там не буде, я проточував нову канавку для штопорного кільця ближче до краю. Сальник при цьому буде виступати, як в 638-ій. Зате ведучі зірки можна буде використовувати від 634-х і 638-х.