
KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Дві години витратив на цей корончатий ключ, щоб затиснути з певним зусиллям рульову колонку.


- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 07:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Нормально побавився, а звичайний сегментний ключ не проходить?
Jedem das Seine!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Заморочився заради того, щоб динамометричним ключем затянути. Там з торця гайка приварена, а на неї ключ з головкою. До цього крутив газовим.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Накопичилося трохи новин, тому продовжуємо.
Корончата головка та затягування рульової гайки з певним зусиллям себе не виправдало. То багато, то мало. Тому регулювання проводиться не розбираючи мотоцикла, а відпусканням гайок верхньої траверси і тонкою виколоткою та молотком.
Після "файних" доріг Вінницької області амортизатор потік. Основна проблема полягала в тому, що він бюджетний, і завальцьований. Тобто покатався і викинув. Но нє тут то било! Покатався по різним майстрам і от результат.

Аморт вже має гайку для розборки і штуцер для накачування азотом. Після ремонту він пережив Карпати, значить ще трохи попрацює.
Трохи згодом в гаражі стався коллапс, робота стала, конвеєр зупинився.

Затягував гаєчку на 4, і розламав лещата навпіл. Добре, що в господарстві мав інші лещата, що давно вже валялися, то на горищі, то в підвалі і чекали свого часу.

Повністю розібрав, болгаркою іржу здер, заводські косяки та люфти по мірі можливості прибрав. Робота пішла знову.
До речі, шукаю на них поворотну основу, бо купив без неї. До столу прикуртив болтами, що знайшов, а саме явівські на 8
Пізніше куплю нормальні.
Якось риючись на просторах ібею в пошуках запчастин на Тенгайчика натрапив на пластикову кришку бачка з охлаждайкою всього за 0,99 центів (купив мот без неї). Не довго думаючи її придбав, та за два тижні вже тримав в руках. Доставка вишла баксів 12, але оригінальна запчастина того вартує.

Ліворуч саморобна кришка, що склепана з шматка пральної машини років 4 тому.
Корончата головка та затягування рульової гайки з певним зусиллям себе не виправдало. То багато, то мало. Тому регулювання проводиться не розбираючи мотоцикла, а відпусканням гайок верхньої траверси і тонкою виколоткою та молотком.
Після "файних" доріг Вінницької області амортизатор потік. Основна проблема полягала в тому, що він бюджетний, і завальцьований. Тобто покатався і викинув. Но нє тут то било! Покатався по різним майстрам і от результат.

Аморт вже має гайку для розборки і штуцер для накачування азотом. Після ремонту він пережив Карпати, значить ще трохи попрацює.
Трохи згодом в гаражі стався коллапс, робота стала, конвеєр зупинився.


Затягував гаєчку на 4, і розламав лещата навпіл. Добре, що в господарстві мав інші лещата, що давно вже валялися, то на горищі, то в підвалі і чекали свого часу.

Повністю розібрав, болгаркою іржу здер, заводські косяки та люфти по мірі можливості прибрав. Робота пішла знову.


Якось риючись на просторах ібею в пошуках запчастин на Тенгайчика натрапив на пластикову кришку бачка з охлаждайкою всього за 0,99 центів (купив мот без неї). Не довго думаючи її придбав, та за два тижні вже тримав в руках. Доставка вишла баксів 12, але оригінальна запчастина того вартує.

Ліворуч саморобна кришка, що склепана з шматка пральної машини років 4 тому.
- zek009
- МАЖОР
- Повідомлень: 1246
- З нами з: 25 травня 2009, 15:30
- Мотоцикл: Jawa634=>Honda CB400SF=>Yamaha Super Tenere 750=>CB1300SF;
- Звідки: Украина, г.Славутич
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Сергей хватит уже в "качалку" ходить, даже совковое железо не выдерживает твоих издевательств
.

- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Тіски більш з сучасних, литво дуже погане. Я вже їх ремонтував раз, і чекав коли розламаються навпіл.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Наши рукі нє для скукі. Займаюсь потроху Омарчиком.
Вирішив навести порядок в проводці, і на кожного споживача (бібіка, фара, розетка 12В) поставити окремого запобіжника. Попередньо виготовив кронштейн.

Встановив за бачком з охлаждайкою, щоб був доступ без знімання пластику.

На олх купив люміньову платформу монокей. На штатні отвори вона не ставала, тому виготовив перехідну пластину зі сталі.

Версія 1.0.

Вона здалася важкуватою, тому трохи спиляв зайвого.


Вирішив навести порядок в проводці, і на кожного споживача (бібіка, фара, розетка 12В) поставити окремого запобіжника. Попередньо виготовив кронштейн.

Встановив за бачком з охлаждайкою, щоб був доступ без знімання пластику.

На олх купив люміньову платформу монокей. На штатні отвори вона не ставала, тому виготовив перехідну пластину зі сталі.

Версія 1.0.

Вона здалася важкуватою, тому трохи спиляв зайвого.


- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
А для бібіки нащо? Не чув, щоб від сигналу проводка горіла.
Платформу прямо до крила припердолив, без рамки?
Платформу прямо до крила припердолив, без рамки?

TA600 youtube Сайт
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
На яві колись згоріла кнопка, тому тут зробив наперед
Під "пеналом" там рама йде. Додав фото.
Ні, електрику і сантехніку ненавиджу

- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Чергова субота - чергова робота. З ряду причин був вимушений відмовитись від стандартної панелі приладів: зломало прилив привода на ступиці, давно не працюючий одометр, заманливі умови обміну запчастин на електронну приборку.
З фанери змоделював панель.

Потім за допомогою ручного фрезера і копірувальної фрези зробив то саме, але з матьорого пластику, який купив на радіобарахолці.

Багато часу витратив на виготовлення кронштейнів непростої форми.

Так і день закінчився.
З фанери змоделював панель.

Потім за допомогою ручного фрезера і копірувальної фрези зробив то саме, але з матьорого пластику, який купив на радіобарахолці.

Багато часу витратив на виготовлення кронштейнів непростої форми.

Так і день закінчився.

- archerix
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4665
- З нами з: 05 лютого 2011, 16:42
- Мотоцикл: Ява 638
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©

Давно думаю о чем-то подобном с электронными приборчиками - один фиг штатный спидометр никогда не работал, а китайских тахометр показывает что хочет


Пусто 

- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1600
- З нами з: 05 серпня 2014, 13:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Василий , всё гениально и , просто , вот у меня , руки дошли , даже спидометр с подсветкой , извиняюсь что в чужой темеarcherix писав: 18 лютого 2019, 09:58![]()
Давно думаю о чем-то подобном с электронными приборчиками - один фиг штатный спидометр никогда не работал, а китайских тахометр показывает что хочетНо вряд ли когда-то всерьез дойдут руки
![]()

- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Настав час багажника.
Приварив кріплення під систему монокей та 5-ти літрову каністру. На другому фото є деталь з яви



Приварив кріплення під систему монокей та 5-ти літрову каністру. На другому фото є деталь з яви




- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Далі прийшла черга підрамника. Він тримається на чотирьох болтах М8. Американці, в якості тюнінгу, продають замість верхніх болтів велику болтяру на 10 з гайкою і сверло. Я зняв підрамника, і перерізав різьбу на 10, та встановив болти з індексом міцності 10,9.
Нижні болти замінив також на 10, з кастомною головкою (об нього треться мотобот).

Задню частину підрамника посилив косинками, бо в колєги вже був прецедент. Напівавтомата на маю, тому варив електродами. Чезара казав, що я такий собі зварювальник.
На вигляд не дуже, але тримати повинно.

Нижні болти замінив також на 10, з кастомною головкою (об нього треться мотобот).

Задню частину підрамника посилив косинками, бо в колєги вже був прецедент. Напівавтомата на маю, тому варив електродами. Чезара казав, що я такий собі зварювальник.


- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 06:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
На вихідних ставив заборчик низенький, другий раз тримав електродотримач в руках. Понасирав знатно, але треба вчитись. Зварювальник (MIG/MMA) вже майже рік стоїть. Полуавтоматом ще не пробувавАнтипионер писав: 25 березня 2019, 08:05 варив електродами. Чезара казав, що я такий собі зварювальник.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Напівавтомат звичайно краще, і варити ним легше. З електродом ти наче навчився, але тільки змінюються якісь умови (кут зварки, товщина і т.д.) то все йде наперекосяк. Особливий кайф просмалити дзюрку, а потім її заварювати.
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 06:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Я в гаражі на столі тренувався, ніби виходило. Тут став до стовпчиків приварювати полоси, то більше срав, чим варив
-
- los Relajados
- Повідомлень: 649
- З нами з: 04 травня 2010, 17:09
- Мотоцикл: CZ 472.6
- Звідки: Каменское(Днепродзержинск), Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Если варишь уверенно ручником, то полуавтомат- это детский лепет!))
З.Ы. Навалил конечно знатно!
З.Ы. Навалил конечно знатно!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
В суботу підзібрав задню частину мотоцикла і приміряв своєрідний боді-комплект, а саме бак на 23 л і сидіння від Tengai. Бак став як рідний, а от основу сидіння прийшлося гарно попідрізати.


- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Сидим тут пишем и лайкаем друг другу посты)))
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів