Сторінка 9 з 16

Re: MZ ETZ 251

Додано: 13 липня 2011, 08:50
SoKILL
не думав нарізати дири в гальмівному диску ?

Re: MZ ETZ 251

Додано: 13 липня 2011, 11:34
Лях
Боже борони!

Re: MZ ETZ 251

Додано: 13 липня 2011, 11:48
vlymar
Как по мне, не хватает еще правого зеркала. А так то бомба! :super:

Re: MZ ETZ 251

Додано: 13 липня 2011, 11:56
Лях
Воно є, тільки побите. Зображення

Re: MZ ETZ 251

Додано: 15 липня 2011, 05:36
Никòла
Гарний! :super:

Оце хотів запитати,- бачу деякі деталі з яви - перемикачі на кермові, задній ліхтар, замок запалення, підніжки... То так і має бути в оригіналі?

Re: MZ ETZ 251

Додано: 15 липня 2011, 09:35
Лях
Ні, просто рідного нема. Головне, що я вже ним виїхав, а оригінальні деталі буду потроху замовляти.

Re: MZ ETZ 251

Додано: 17 липня 2011, 20:58
Лях
Увага! Фото великого розміру (1024х768)!

ЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображення

Re: MZ ETZ 251

Додано: 17 липня 2011, 21:41
Макс16
чудовий мото :super: :super: :super:

Re: MZ ETZ 251

Додано: 17 липня 2011, 21:59
Dimka
Аааааааа! Красавец! Шикарно!

Re: MZ ETZ 251

Додано: 18 липня 2011, 04:57
Well
СУПЕР!!!!

Re: MZ ETZ 251

Додано: 18 липня 2011, 06:15
Syava
За фотосесію - п"ять! :super: :100:

Re: MZ ETZ 251

Додано: 18 липня 2011, 16:14
Никòла
Дуже гарний! :super:
Бачу, повернув рідного карба й поставив друге дзеркало?!!
А не думав прилаштувати задній ліхтар Стенлі від ПСа (якби десь знайшов :D )?

Re: MZ ETZ 251

Додано: 18 липня 2011, 19:33
Лях
Ну не їде він на рідному карбюраторі, ну хоч плач!.. :banghead:
Ще спробую покласти від ПееСа.
А щодо стопа, то щось не дуже він мені зараз подобається, бо дуже схожий на Альфівський, будуть думати, що китай.

Re: MZ ETZ 251

Додано: 20 липня 2011, 05:55
Syava
Слава, давно хотів запитати, кого і за що ти закрив у шафі? Ти його хоч годуєш?
:killhim: :D

Re: MZ ETZ 251

Додано: 20 липня 2011, 06:05
Лях
То не шафа, то буда від "Муравя", я там замикаю неслухняних дітей. :uzhos:

Re: MZ ETZ 251

Додано: 20 липня 2011, 07:20
Syava
:offtopic: От Бармалєй! :D

Re: MZ ETZ 251

Додано: 21 вересня 2011, 21:01
Лях
Ось вже і рік пройшов мого життя з цим мотоциклом. Пройдено близько 4-х тисяч кілометрів і можна вже підбити деякі підсумки.

В Циблях мене питали, чому МЦ мені більше подобається за Яву. Я ніколи не казав, що МЦ мені більше подобається за Яву, цей мотоцикл просто інший. Хоча деякі рішення, що є в ньому, можна було застосувати на Явах. Такими рішеннями є, наприклад, шестеренчата моторна передача, чи голчасті підшипники на валах коробки передач. Та я не про це хотів розповісти.

Полюбив я його! Зображення Мені завжди подобались одноциліндрові мотоцикли. Нехай це буде "літр", але з одним циліндром! А все почалось з Яви 250-ки, яку мені пригнали на ремонт років 15 тому. Після 8-ми років простою вона завелась з другого копка. 250-ку я вважаю кращим з того, що випускав завод Ява!
А МЦ це та ж сама Ява-250, тільки сучасніша. Тут і дискові гальма, і 5 передач, і 12 вольт, і більша потужність, от тільки стартера не вистачає. Ідеал та й годі.
Але ідеальним він здається тільки доти, доки не поїхати в більш-менш серйозний "дальнобой". Ні, невеликі відстані, кілометрів в 200 - 300, при швидкості 80 - 90 км/год для нього не проблема, а от 600 - 700 км. за день, вже важкувато. Відчувається нестача кінських сил.
Так от позаминулої суботи, коли я після Циблів повертався додому з Миргорода, за день треба було проїхати 660 кілометрів. Цілий день дув сильний зустрічний вітер, а я з боковими кофрами. Ці кофри створюють такий опір, що мотоцикл відмовлявся їхати більше 90.
А в Києві виявилась ще одна проблема, яка згодом допомогла виявити одну перевагу мотоцикла. При під'їзді до "Південного" мосту я потрапив в велику, кілометра 2, пробку. Протискатись між машинами я побоявся, та й з моїми кофрами це не дуже зручно. Та через кілька хвилин смикання в пробці мотор почав працювати з перебоями, а потім взагалі "вмер" (причини я до цього часу не знаю). Біля обочини я поміняв свічку і від злості на цю пробку, просто вискочив на бордюр і помчав до мосту по траві, по пішохідних доріжках, весело перескакуючи через усілякі перешкоди. :chapaev:
Та після мосту знову западло, пропустив свій з'їзд, а розвернутись немає де. Перескакую через газон, що розділює дорогу і їду знов до того мосту, до тієї самої пробки. І знов та сама історія з бордюрами, газонами і пішохідними доріжками. А машини в пробці ті ж самі, що і минулого разу. Люди в них мабуть подумали, що я не нормальний, 2 рази об'їжджаю одну і ту ж саму пробку.
Перед з'їздом на Житомирську трасу знову пробка кілометра на 2, та її я вже зовсім не боявся, проїхав дуже швидко і легко. І все це завдяки малій вазі мого МЦ-та. Ось це та перевага, про яку я писав вище. Навіть дві переваги, ще відмінна підвіска. На якомусь літровому чопері я б не зміг так легко скакати по тих бордюрах! :100:
Подивитись як я ганяв по Києву можна скачавши цей трек, і відкривши в "Google Earth".

А тепер про поїздку в Циблі на "Рокеровку". Ось маршрут. Пройдено приблизно 1200 кілометрів. За всю поїздку одна поломка, про яку всі знають - вирвало свічку. Але я сам винен. Про цю проблему я знав давно і знав, що рано, чи пізно вона вилізе, але не знав коли? Всі проблеми, про які ти знаєш, треба вирішувати перед поїздкою, а не відкладати на потім. Багато хто думає: "приїду і зроблю!", ні, так не буває. Якщо в мотоциклі є невирішена проблема, то вона обов'язково вилізе в дорозі, це я вже помітив давно, але понадіявся на "авось". Більше поломок не було! Ось так!

Re: MZ ETZ 251

Додано: 22 вересня 2011, 07:29
Человек
liach писав: А в Києві виявилась ще одна проблема, яка згодом допомогла виявити одну перевагу мотоцикла. При під'їзді до "Південного" мосту я потрапив в велику, кілометра 2, пробку. Протискатись між машинами я побоявся, та й з моїми кофрами це не дуже зручно. Та через кілька хвилин смикання в пробці мотор почав працювати з перебоями, а потім взагалі "вмер" (причини я до цього часу не знаю). Біля обочини я поміняв свічку
Може перегрівся ?

Re: MZ ETZ 251

Додано: 22 вересня 2011, 10:21
Лях
Человек писав:Може перегрівся ?
Та ні, коли міняв свічку, то мотор був ледь теплий. Його взагалі важко перегріти, ребра он які!

Re: MZ ETZ 251

Додано: 22 вересня 2011, 18:00
Syava
:sotona: Весело покатався. Знаючи місто міг би не вертатись, а їхати навпростець до Проспекту Перемоги на який би виїхав біля М Шулявська. Було б ближче кілометрів на 15. А ти дав таке коло проїхавши 3 рази Південний міст ))
Бачу ти ще пропустив поворот з Столичного шоссе на Кільцьову )) Буває, сам так колись поїхав :)
за день треба було проїхати 660 кілометрів
Слава, не було потреби, міг би в мене заночувати. Ти проїжджав в 7 км від мого дому.

Re: MZ ETZ 251

Додано: 22 вересня 2011, 18:05
Лях
Славко, якось ще до тебе заїду. А тоді треба було поспішати, бо на роботу...

Re: MZ ETZ 251

Додано: 25 вересня 2011, 19:32
Лях
Зображення

Re: MZ ETZ 251

Додано: 08 жовтня 2011, 20:05
Лях
Зображення

Вже нє!Зображення

Re: MZ ETZ 251

Додано: 02 грудня 2011, 08:10
Лях

Re: MZ ETZ 251

Додано: 02 грудня 2011, 13:38
Віталя
дуже-дуже...даже дуже сильно подобаэться :D
класний MZ. :chapaev: