MZ ETZ 251
- Никòла
- los Relajados
- Повідомлень: 3188
- З нами з: 07 серпня 2009, 10:19
- Мотоцикл: 350-638-1-03
- Звідки: Днепропетровск
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Гарний!
Оце хотів запитати,- бачу деякі деталі з яви - перемикачі на кермові, задній ліхтар, замок запалення, підніжки... То так і має бути в оригіналі?

Оце хотів запитати,- бачу деякі деталі з яви - перемикачі на кермові, задній ліхтар, замок запалення, підніжки... То так і має бути в оригіналі?
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Ні, просто рідного нема. Головне, що я вже ним виїхав, а оригінальні деталі буду потроху замовляти.
TA600 youtube Сайт
- Никòла
- los Relajados
- Повідомлень: 3188
- З нами з: 07 серпня 2009, 10:19
- Мотоцикл: 350-638-1-03
- Звідки: Днепропетровск
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Дуже гарний!
Бачу, повернув рідного карба й поставив друге дзеркало?!!
А не думав прилаштувати задній ліхтар Стенлі від ПСа (якби десь знайшов
)?

Бачу, повернув рідного карба й поставив друге дзеркало?!!
А не думав прилаштувати задній ліхтар Стенлі від ПСа (якби десь знайшов

- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Ну не їде він на рідному карбюраторі, ну хоч плач!..
Ще спробую покласти від ПееСа.
А щодо стопа, то щось не дуже він мені зараз подобається, бо дуже схожий на Альфівський, будуть думати, що китай.

Ще спробую покласти від ПееСа.
А щодо стопа, то щось не дуже він мені зараз подобається, бо дуже схожий на Альфівський, будуть думати, що китай.
TA600 youtube Сайт
- Syava
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2110
- З нами з: 28 травня 2009, 07:57
- Мотоцикл: Jawa 360, Honda XL400VN
- Звідки: м.Ірпінь, Київська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Слава, давно хотів запитати, кого і за що ти закрив у шафі? Ти його хоч годуєш?



- Вкладення
-
- 5b3acd3691.jpg (9.88 Кіб) Переглянуто 2559 разів
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
То не шафа, то буда від "Муравя", я там замикаю неслухняних дітей. 

TA600 youtube Сайт
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Ось вже і рік пройшов мого життя з цим мотоциклом. Пройдено близько 4-х тисяч кілометрів і можна вже підбити деякі підсумки.
В Циблях мене питали, чому МЦ мені більше подобається за Яву. Я ніколи не казав, що МЦ мені більше подобається за Яву, цей мотоцикл просто інший. Хоча деякі рішення, що є в ньому, можна було застосувати на Явах. Такими рішеннями є, наприклад, шестеренчата моторна передача, чи голчасті підшипники на валах коробки передач. Та я не про це хотів розповісти.
Полюбив я його!
Мені завжди подобались одноциліндрові мотоцикли. Нехай це буде "літр", але з одним циліндром! А все почалось з Яви 250-ки, яку мені пригнали на ремонт років 15 тому. Після 8-ми років простою вона завелась з другого копка. 250-ку я вважаю кращим з того, що випускав завод Ява!
А МЦ це та ж сама Ява-250, тільки сучасніша. Тут і дискові гальма, і 5 передач, і 12 вольт, і більша потужність, от тільки стартера не вистачає. Ідеал та й годі.
Але ідеальним він здається тільки доти, доки не поїхати в більш-менш серйозний "дальнобой". Ні, невеликі відстані, кілометрів в 200 - 300, при швидкості 80 - 90 км/год для нього не проблема, а от 600 - 700 км. за день, вже важкувато. Відчувається нестача кінських сил.
Так от позаминулої суботи, коли я після Циблів повертався додому з Миргорода, за день треба було проїхати 660 кілометрів. Цілий день дув сильний зустрічний вітер, а я з боковими кофрами. Ці кофри створюють такий опір, що мотоцикл відмовлявся їхати більше 90.
А в Києві виявилась ще одна проблема, яка згодом допомогла виявити одну перевагу мотоцикла. При під'їзді до "Південного" мосту я потрапив в велику, кілометра 2, пробку. Протискатись між машинами я побоявся, та й з моїми кофрами це не дуже зручно. Та через кілька хвилин смикання в пробці мотор почав працювати з перебоями, а потім взагалі "вмер" (причини я до цього часу не знаю). Біля обочини я поміняв свічку і від злості на цю пробку, просто вискочив на бордюр і помчав до мосту по траві, по пішохідних доріжках, весело перескакуючи через усілякі перешкоди.
Та після мосту знову западло, пропустив свій з'їзд, а розвернутись немає де. Перескакую через газон, що розділює дорогу і їду знов до того мосту, до тієї самої пробки. І знов та сама історія з бордюрами, газонами і пішохідними доріжками. А машини в пробці ті ж самі, що і минулого разу. Люди в них мабуть подумали, що я не нормальний, 2 рази об'їжджаю одну і ту ж саму пробку.
Перед з'їздом на Житомирську трасу знову пробка кілометра на 2, та її я вже зовсім не боявся, проїхав дуже швидко і легко. І все це завдяки малій вазі мого МЦ-та. Ось це та перевага, про яку я писав вище. Навіть дві переваги, ще відмінна підвіска. На якомусь літровому чопері я б не зміг так легко скакати по тих бордюрах!
Подивитись як я ганяв по Києву можна скачавши цей трек, і відкривши в "Google Earth".
А тепер про поїздку в Циблі на "Рокеровку". Ось маршрут. Пройдено приблизно 1200 кілометрів. За всю поїздку одна поломка, про яку всі знають - вирвало свічку. Але я сам винен. Про цю проблему я знав давно і знав, що рано, чи пізно вона вилізе, але не знав коли? Всі проблеми, про які ти знаєш, треба вирішувати перед поїздкою, а не відкладати на потім. Багато хто думає: "приїду і зроблю!", ні, так не буває. Якщо в мотоциклі є невирішена проблема, то вона обов'язково вилізе в дорозі, це я вже помітив давно, але понадіявся на "авось". Більше поломок не було! Ось так!
В Циблях мене питали, чому МЦ мені більше подобається за Яву. Я ніколи не казав, що МЦ мені більше подобається за Яву, цей мотоцикл просто інший. Хоча деякі рішення, що є в ньому, можна було застосувати на Явах. Такими рішеннями є, наприклад, шестеренчата моторна передача, чи голчасті підшипники на валах коробки передач. Та я не про це хотів розповісти.
Полюбив я його!

А МЦ це та ж сама Ява-250, тільки сучасніша. Тут і дискові гальма, і 5 передач, і 12 вольт, і більша потужність, от тільки стартера не вистачає. Ідеал та й годі.
Але ідеальним він здається тільки доти, доки не поїхати в більш-менш серйозний "дальнобой". Ні, невеликі відстані, кілометрів в 200 - 300, при швидкості 80 - 90 км/год для нього не проблема, а от 600 - 700 км. за день, вже важкувато. Відчувається нестача кінських сил.
Так от позаминулої суботи, коли я після Циблів повертався додому з Миргорода, за день треба було проїхати 660 кілометрів. Цілий день дув сильний зустрічний вітер, а я з боковими кофрами. Ці кофри створюють такий опір, що мотоцикл відмовлявся їхати більше 90.
А в Києві виявилась ще одна проблема, яка згодом допомогла виявити одну перевагу мотоцикла. При під'їзді до "Південного" мосту я потрапив в велику, кілометра 2, пробку. Протискатись між машинами я побоявся, та й з моїми кофрами це не дуже зручно. Та через кілька хвилин смикання в пробці мотор почав працювати з перебоями, а потім взагалі "вмер" (причини я до цього часу не знаю). Біля обочини я поміняв свічку і від злості на цю пробку, просто вискочив на бордюр і помчав до мосту по траві, по пішохідних доріжках, весело перескакуючи через усілякі перешкоди.

Та після мосту знову западло, пропустив свій з'їзд, а розвернутись немає де. Перескакую через газон, що розділює дорогу і їду знов до того мосту, до тієї самої пробки. І знов та сама історія з бордюрами, газонами і пішохідними доріжками. А машини в пробці ті ж самі, що і минулого разу. Люди в них мабуть подумали, що я не нормальний, 2 рази об'їжджаю одну і ту ж саму пробку.
Перед з'їздом на Житомирську трасу знову пробка кілометра на 2, та її я вже зовсім не боявся, проїхав дуже швидко і легко. І все це завдяки малій вазі мого МЦ-та. Ось це та перевага, про яку я писав вище. Навіть дві переваги, ще відмінна підвіска. На якомусь літровому чопері я б не зміг так легко скакати по тих бордюрах!

Подивитись як я ганяв по Києву можна скачавши цей трек, і відкривши в "Google Earth".
А тепер про поїздку в Циблі на "Рокеровку". Ось маршрут. Пройдено приблизно 1200 кілометрів. За всю поїздку одна поломка, про яку всі знають - вирвало свічку. Але я сам винен. Про цю проблему я знав давно і знав, що рано, чи пізно вона вилізе, але не знав коли? Всі проблеми, про які ти знаєш, треба вирішувати перед поїздкою, а не відкладати на потім. Багато хто думає: "приїду і зроблю!", ні, так не буває. Якщо в мотоциклі є невирішена проблема, то вона обов'язково вилізе в дорозі, це я вже помітив давно, але понадіявся на "авось". Більше поломок не було! Ось так!
Востаннє редагувалось 09 березня 2012, 17:02 користувачем Лях, всього редагувалось 1 раз.
TA600 youtube Сайт
- Человек
- Рокер по кафе рейсер
- Повідомлень: 2377
- З нами з: 25 травня 2009, 06:49
- Мотоцикл: Jawa-250, RF-400rt
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Може перегрівся ?liach писав: А в Києві виявилась ще одна проблема, яка згодом допомогла виявити одну перевагу мотоцикла. При під'їзді до "Південного" мосту я потрапив в велику, кілометра 2, пробку. Протискатись між машинами я побоявся, та й з моїми кофрами це не дуже зручно. Та через кілька хвилин смикання в пробці мотор почав працювати з перебоями, а потім взагалі "вмер" (причини я до цього часу не знаю). Біля обочини я поміняв свічку
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Та ні, коли міняв свічку, то мотор був ледь теплий. Його взагалі важко перегріти, ребра он які!Человек писав:Може перегрівся ?
TA600 youtube Сайт
- Syava
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2110
- З нами з: 28 травня 2009, 07:57
- Мотоцикл: Jawa 360, Honda XL400VN
- Звідки: м.Ірпінь, Київська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251

Бачу ти ще пропустив поворот з Столичного шоссе на Кільцьову )) Буває, сам так колись поїхав

Слава, не було потреби, міг би в мене заночувати. Ти проїжджав в 7 км від мого дому.за день треба було проїхати 660 кілометрів
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Славко, якось ще до тебе заїду. А тоді треба було поспішати, бо на роботу...
TA600 youtube Сайт
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів