Сторінка 9 з 19

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 04:47
Dr_Hammer
USS писав: 10 липня 2018, 22:31Зажига яка?
Без фуоз, оптодатчик Сірко, комутатор 0529.3734 і катушка від газелі, все працювало і працює без нарікань, тільки виставити по тому світлодіоду важкувато, ніби ловиш затухання при 2.8 чи 3.0 мм до вмт, а при перевірці показник щоразу інший.

Та то все фігня, всеодно я регулюю "на слух". Сьогодні хочу по стробоскопу спробувати різні випередження, просто цікаво.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 06:10
route 66
Dr_Hammer писав: 11 липня 2018, 04:47
USS писав: 10 липня 2018, 22:31Зажига яка?
Без фуоз, оптодатчик Сірко, комутатор 0529.3734 і катушка від газелі, все працювало і працює без нарікань, тільки виставити по тому світлодіоду важкувато, ніби ловиш затухання при 2.8 чи 3.0 мм до вмт, а при перевірці показник щоразу інший.

Та то все фігня, всеодно я регулюю "на слух". Сьогодні хочу по стробоскопу спробувати різні випередження, просто цікаво.
Я взагалі регулюю дивлячись на свічку, коли іскра стрельнула, тоді й момент.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 06:16
Dr_Hammer
А я часом люблю поморочитись, особливо коли нема що робити)))

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 06:23
Geser
Я коли останнього разу ловив момент поворотом площадки по світляку на ФКВЗ, то при перевірці пару десяток втікало. З третьої-четвертої спроби перевірка показала виставлене.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 06:31
Dr_Hammer
Geser, от десь так і з тим виходить. А у випадку без фквз, просто поставити 2.8 чи 3.0 мм всеодно не варіант, кожен двигун хоче індивідуального уточнення для плавної роботи, такшо світлячок то тільки відправна точка.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 08:13
JUK
USS писав: 10 липня 2018, 22:31 Просто БСЗ без ФВВЗа на мій погляд то недодроч. Гарний єфект досягається саме через динамічну зміну вугла запалення в залежності від обертів.
Для двотактного двигуна фуоз це дорога та даремна рiч . Я з ним проїздив тисяч дванадцять , аж допоки вiн не наїпнувся . Ця змiна вуглiв майже нiчого не дає . З невеличких плюсiв це може трохи плавнiше заводиться та в спорт режимi може трошки бистрiш розганяється - все . Але менi бiльш за все не сподобалось в йому те , що на великiй швидкостi 100 i бiльше двигун дуже сильно вiбрує .

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 08:20
route 66
В мене ФУОЗ взагалі якийсь глючний, від Павліка. Працює норм, але ні з того ні з сього мотор глохне і не заводиться, поки не виключиш і знову включиш запалення. Проіпався я з ним так трохи і зняв зовсім. Тепер просто БСЗ на оптодатчику і ніяких проблем. Але все одно тєрзают смутниє сомненія, VAPE не вилітає з голови.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 11:13
USS
VAPE не вилітає з голови.
Подивись відео Георгія з ретро ява латвія, вапе ідуть без випередження дорогущі шо капець, а з фввз ще дорожчі. Купи совеківське та не парся з павликами різними.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 11:15
USS
Ця змiна вуглiв майже нiчого не дає
У всіх дає ,а у тебе не дає? :smoke2:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 13:44
Dr_Hammer
Всьо, мотора настроїв, поставив по світляку 3.0 мм до ВМТ, потім на слух найшов "льогкость вращєнія коленчатого вала" і поперло)))

В сраку бля стробоскопи, фуози, хуйози та інші корисні винаходи людства!

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 14:36
валико
Чому так категорично? Що перейшов на контакти?

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 14:48
Vvv
У нас с сыном , на явах , стоит , обыкновенное , электронное , без фуоз , и всякой прочей ереси , комплектующие ВАЗ , поставил и , всегда ставлю , опережение 3,0мм.тьфу тьфу , на протяжении пяти лет , ни одной проблемы. :)

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 14:50
Dr_Hammer
валико писав: 11 липня 2018, 14:36Чому так категорично? Що перейшов на контакти?
На контактах є світлодіод для виставлення моменту запалювання? )))
Той самий оптодатчик з тим же комутатором і тою ж катушкою, просто дуже вдале положення модулятора знайшов і всьо, поїхав мот так як я хочу.
А про фуози-хуйози то я так, щоб закрити питання)

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 15:24
Vvv
Vvv писав: 11 липня 2018, 14:48 У нас с сыном , на явах , стоит , обыкновенное , электронное , без фуоз , и всякой прочей ереси , комплектующие ВАЗ , поставил и , всегда ставлю , опережение 3,0мм.тьфу тьфу , на протяжении пяти лет , ни одной проблемы. :)
При это всём , у меня на Яве , установился расход топлива , трасса 3,2 -3,5 литра на сто км. город 4,0 -4,2 литра на сто. :lol:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 17:54
валико
Ти написав" по світляку", може мав на увазі звичайну лампочку. Коли в мене були контакти, то випереджнння виставляв, як раз по лампочці. А так да, оптодатчик набагато краще і зручніше ніж ДХ. В минулому році замінив на оптопару, так мотор став краще працювати і заводитись. Ще й акумулятор перестав викіпати.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 18:24
Dr_Hammer
валико писав: 11 липня 2018, 17:54Ще й акумулятор перестав викіпати.
Магія якась, яке відношення датчик має до зарядки? :)

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 18:37
валико
Сам не розумію, окрім оптопари, все інше залишилось старе..

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 11 липня 2018, 19:43
JUK
USS писав: 11 липня 2018, 11:15 У всіх дає ,а у тебе не дає? :smoke2:
Та от якраз i не в усiх , полазь по рiзним сайтам , всюди самi протирiччя . Економiї палива як сказано я не побачив , разiв з п'ять перемiрював , про iнше вже писав вище .
Краще взять за цi грошi в запас ще пару оптодатчикiв та комутатор , виставити трохи ранiшнє запалення - i буде бомба без цього сраного фуоза. Це моя особиста думка не сприймайте її близько до печiнки :niasilil:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 12 липня 2018, 06:01
route 66
ФУОЗ взагалі штука корисна, але ті що продаються у нас виходить не доколихані. Сіркового не пробував, а Павліковський глючить. Писав йому колись, відповів то поміняй комутатор, то провода, то ще щось.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 12 липня 2018, 09:29
Geser
Роман, поясни, будь ласка, як шайба на гольчатому клапані впливає на роботу на холостому?

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 12 липня 2018, 13:53
Dr_Hammer
Geser писав: 12 липня 2018, 09:29Роман, поясни, будь ласка, як шайба на гольчатому клапані впливає на роботу на холостому?
Ярослав, спробую коротко :lol:
Суть в тому, що поліуретанова шайба значно краще ущільнює ніж просто конічна голка (хрєн там хто їх притирає на заводі і конус там умовний), обчєм "клапан" стає герметичним, звідси і стабільна робота карбюратора, бо рівень з кожним ходом поплавка однаковий, ну от кактотак)))

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 12 липня 2018, 17:24
USS
Суть в тому, що поліуретанова шайба значно краще ущільнює ніж просто конічна голка (хрєн там хто їх притирає на заводі і конус там умовний), обчєм "клапан" стає герметичним, звідси і стабільна робота карбюратора, бо рівень з кожним ходом поплавка однаковий, ну от кактотак)))
Все вірно тільки гіпотетично. В реалі голка з гумовим конусом працює довше та надійніше, звичайно явівська не з гумовим конусом, але її хоч можна замінити разом з гніздом, а тих запорних шайб під заміну зараз нормальних не знайдеш.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 12 липня 2018, 17:33
Dr_Hammer
USS писав: 12 липня 2018, 17:24В реалі голка з гумовим конусом працює довше та надійніше
Ну да, тільки там доробляти дофіга більше, Vadka на олді викладав фотки як він "Уникар-3" примастирив на яву.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 16 липня 2018, 16:41
Dr_Hammer
Ну шо, Ява не перестає радувати заводкою, чоткою роботою, синхронністю баняків і афігєнним басовим звуком)))
Але десь після 80 км/год відчувається шо чуть маловато бензоату, попробую один варіант.

з купки дрібних сверл підібрав таке, шо плотно входить в рідний жикльор 92:

Зображення

мікрометрія показує чуть менше як 0,90 мм:

Зображення

потім берем чутарік товще - 0,98 мм:

Зображення

берем жикльор з китайського набору, на якому написано 75, але навіть на око видно, шо він менший за 72 і робим з нього шось в районі 95-98:

Зображення

Може завтра поставлю і випробую.

Ну і про недобре - вже доїзджаю бак бензину, а одометр твердо показує, шо я проїхав 24 км, ахтиж грьобаний Екібастуз курва!
Пробуксовує ведучий диск одометра, прийдеться відкривати абрикосове варення, але шось поки нема душевного тиску.

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Додано: 16 липня 2018, 16:52
nik_2
В мене була подібна фвгня з одометром: з кожної сотні км аін собі щалишав 30-40... Так я до нього і не добрався - продав. ...а може бо абрикосового варення не було))) хз)))
П.С. Хоча про варення я напевно не до кінця розумію про що мова))))
П.С. Що за верстат?