Сторінка 9 з 9
Re: Настройка карба
Додано: 22 травня 2016, 21:46
jawa35012v
Vvv писав:На расход влияет правильная настройка карбюратора и , зажигания , так же не маловажную роль играют высоковольтные провода и свечи , ну и исправность выхлопной системы , если она под забита , или стоят не родные глушители , это также скажется на расходе.
Зажиганіє БСЗ, свічки і проволда нормальні начебто, вихлоп сток, труби не забиті. Щодо карба хз, пробував міняти рівень голки (працює адекватно лише на середній поділці).
Re: Настройка карба
Додано: 23 травня 2016, 07:25
USS
По перше, земляче jawa35012v, треба зазирнути у поршневу, якій три роки, головна причина великих витрат палива стан двигуна, потім система запалення, коли нема ФУОЗа то ефекту від неї небагато, а потім вже карб (стан самого карба, на скільки він зношений). 7 літрів то забагато, може ганяєш у режимі 90-100 км за год. постійно? Тоді витрати не зменшиш. Ява тим і подобалася народу, що по селу на пляшці бензину можна було весь вечір гоцати, їжаком так не поїздеш, бенз кінчався набагато швидше

За МТ та Касон взагалі, коли зазирнеш у бак та видно "кабанчика", що переділяє бак наполовину то можна вважати що бензину взагалі нема.

Re: Настройка карба
Додано: 20 вересня 2016, 15:22
Rebel
Народ, подскажите пожалуйста, кто сталкивался:
У японцев предлхранитель в золотнике карба тоже нужно переставлять после обкатки, или там другая какая-то система? Не хочется зря туда лезть..
Re: Настройка карба
Додано: 20 вересня 2016, 19:06
Vitaha_N
Никогда не слышал об "обкаточных" ограничителях на японцах. Такое было только на совкоциклах, даже на Явах и ЧЗ никаких ограничителей не было, достаточно было после обкатки переставить иглу в среднее положение
Re: Настройка карба
Додано: 20 вересня 2016, 19:28
Rebel
Да? Блин, значит не в этом причина. Ок, спасибо!