Переглянув трохи стан "кишок" двигуна... Видно що кривошип ще не ремонтувався...але пора. Підшипники кривошипу мінялись (крім центрального), і мають досить свіжий стан...але скоріш заміним новими.
Що до КПП: вирішив просто для себе проконтродювати зазор пром. валу... він склав
майже 2мм 
, про первичний нічого не скажу...там стоїть підшипник (його на заміну) з сильним натягом відносто валу (вал треба забивать), і проконтролювать зазор не так просто. Але по кулачках шестерні видно, що вини працювали не всією робочою поверхнею на 4-й передачі. Короче будем регулювать з новими вилками - шайби не проблема.
Також одну з шестерень на заміну, одну (а може й обидві) вилку, і треба проточити робочі поверхні для вилок в канавках шестерень. Також шток не зовсім пободається...можливо прозапас новий візьмем.
Кривошип буде ремонтувати майстер... шатуни будуть мабуть "JAWA 350" ті що пофарбовані "закалкой"...втулочні чи безвулочні вирішим згодом (якщо знаєте які кращі - пишіть), сепараитори "їхні", або візьмем якісь брендові... з розмірами б не прогадать.
поки це вся актуальна інформація з приводу двигуна

жизнь хороша, когда едешь не спеша...