Сторінка 9 з 12

Re: Автотреп

Додано: 30 жовтня 2015, 12:53
Владислав
Поздравляю!!! :super:

Re: Автотреп

Додано: 30 жовтня 2015, 13:07
РЕпа
:super: !

Re: Автотреп

Додано: 30 жовтня 2015, 13:47
Chezara
Зачетный "эндуро". Так же убедился в необходимости наличия "консервы" (семья, грузы, зима и пр. жизненные мелочи. Смотрю в сторону гольф класса, как самого подходящего ДЛЯ МЕНЯ. На днях встретил свою "бывшую", потом нашел ее в продаже, стало жалко и скучно по ней. Класный был аппарат: неубиваемый и экономный 2.2, на механике

Re: Автотреп

Додано: 30 жовтня 2015, 13:53
Chezara
Chevrolet cavalier, USA
Chevrolet cavalier, USA

Re: Автотреп

Додано: 30 жовтня 2015, 14:06
РЕпа
Chezara писав: стало жалко и скучно по ней.
Не надо ни о чем жалеть, все идет своим чередом. Уверен!, и на наших улицах праздник будет неизбежен! ;)

Re: Автотреп

Додано: 05 березня 2016, 20:54
Лях
Останніх 2 дні просидів в гаражі, міняв карбюратор на ТАЗіку. Поклав 083-й Солекс (копію маде ін PRC), бо старий мене задрав вкрай :banghead: :banghead2: , нестійка робота на всіх режимах, мала потужність двигуна, підвищений розхід пального і постійні вильоти свічок.
Першого дня займався власне установкою, випилюванням різних кронштейнів, коромисел і т.п. Після установки відразу з'явились стабільні холості, ну і заводитись стала краще, але спробувати на ходу вже не було часу, стемніло.
Сьогодні грався з розпилювачем прискоруючого насосу, як рекомендує Травніков, підключив систему ЕПХХ, а з обіду вже були ходові випробування і груба настройка. Зразу трохи смикалась, але пізніше, після певних маніпуляцій і танців з бубном, ТАЗік почав валити! Але я все-одно не зовсім задоволений, ще треба крутити, має їхати краще. А може я придираюсь, машині ж вже 40 років!
Коротше, пішов ще курити Травнікова... :smoke2:

Зображення

Більше фото тут, відео теж є.

P.S. Бюджет до 2 К₴.

P.P.S. На засраний мотор не дивіться, то один спец після демонтажу кришки клапанів не поміняв прокладку. Буде час і натхнення, то помию.

Re: Автотреп

Додано: 06 березня 2016, 06:03
Андрейка 634-5-1980
Я как то тоже хотел себе на классику поставить аля "Солекс" 21083, но...Смотреть фото чем закончилось :lol:

До
Зображення

После
Зображення

Еехать слала лучше, работать тише, холостые отличные, и расход радует! :sotona:

Re: Автотреп

Додано: 06 березня 2016, 09:53
Лях
Та канєшно!.. 8-)
Ясно, що це краще, теж так хтів би, але на це старе корито нема смислу. І так пів ціни машини на карбюратор припадає! :D

Re: Автотреп

Додано: 06 березня 2016, 12:49
assistant
Багато роботи було мабудь, бо там де пилюка була теперь пузом відполіровано до котячого блиску :D

Re: Автотреп

Додано: 06 березня 2016, 18:56
Андрейка 634-5-1980
assistant писав:Багато роботи було мабудь, бо там де пилюка була теперь пузом відполіровано до котячого блиску :D
Неделя ровно - старый вынял, новый вставил - завел да поехал))))Уже третий год пошел как езжу без проблем)

Re: Автотреп

Додано: 18 серпня 2016, 19:48
Лях
І знову Ява мене виручає!
IMG_20160818_192221.jpg
IMG_20160818_192229.jpg
Повно роботи, треба їхати, возити сіно, бараболі, а воно не їде хоч плач.

Коротше, не тягне насос бензин з бака, йдуть якісь бульбашки. Сьогодні шукав причину весь день. Зняв бензоприйомник, бака, магістраль. В бензоприйомнику розсипався сітчастий фільтр - викинув, бак прохудився - підварив, магістраль (металева трубка) перетерлась в одному місці - теж заварив. Все почистив, зібрав - ефекта нуль!.. Задрало, цілий день ходжу скажений, як пес! :uzhos: :banghead2: :banghead: А сонце помаленьку сідає...
І тут в голову приходить ідея покласти Явівський бак. Під капот на влазить, примотав дротом на капот, залив бензину і вперед. Все вийшло! :super:

А з тим бензонасосом не знаю, що робити... Тазоводи всю дорогу їбу.., трах.., мучаться з тими бензонасосами. Може від "Запора" покласти електричний, чи від якоїсь інжекторної машини? Хто стикався з цим, порадьте щось!

Re: Автотреп

Додано: 19 серпня 2016, 05:42
assistant
liach писав:І знову Ява мене виручає!
IMG_20160818_192221.jpg
IMG_20160818_192229.jpg
Повно роботи, треба їхати, возити сіно, бараболі, а воно не їде хоч плач.

Коротше, не тягне насос бензин з бака, йдуть якісь бульбашки. Сьогодні шукав причину весь день. Зняв бензоприйомник, бака, магістраль. В бензоприйомнику розсипався сітчастий фільтр - викинув, бак прохудився - підварив, магістраль (металева трубка) перетерлась в одному місці - теж заварив. Все почистив, зібрав - ефекта нуль!.. Задрало, цілий день ходжу скажений, як пес! :uzhos: :banghead2: :banghead: А сонце помаленьку сідає...
І тут в голову приходить ідея покласти Явівський бак. Під капот на влазить, примотав дротом на капот, залив бензину і вперед. Все вийшло! :super:

А з тим бензонасосом не знаю, що робити... Тазоводи всю дорогу їбу.., трах.., мучаться з тими бензонасосами. Може від "Запора" покласти електричний, чи від якоїсь інжекторної машини? Хто стикався з цим, порадьте щось!
Від Опеля Омеги А + редукційний клапан на 2 атмосфери як сонце працює і ціна вживаного гривень триста

Re: Автотреп

Додано: 19 серпня 2016, 06:12
Лях
Редакційний клапан для чого, щоб скидати надмірний тиск і бензин назад в бак?

Re: Автотреп

Додано: 19 серпня 2016, 07:53
Vvv
Родной насос должен качать нормально , шток может плохо доставать (нажимать) до насоса по причине износа.

Re: Автотреп

Додано: 19 серпня 2016, 07:59
Лях
Vvv писав:Родной насос должен качать нормально , шток может плохо доставать (нажимать) до насоса по причине износа.
Ти не поняв, насос не може прокачати бензин, бо він йде з бульбашками, плюс спека усугубляє ситуацію.

Re: Автотреп

Додано: 19 серпня 2016, 07:59
assistant
liach писав:Редакційний клапан для чого, щоб скидати надмірний тиск і бензин назад в бак?
Ага, бо вазовські трубопроводи до чорта не подібні і карбюратор переливає-надмірний тиск буває не дає клапану перекрити подачу в поплавкову камеру. Ставив біля баку щоб не іпать мозок якщо паливо закінчиться і обратки менше, потім переробив і поставив під капот, а обратку кинув перед фільтром через трійник і красота; тільки як бензинн закінчується то, щоб по новому затянуло треба треба ту обратку пережати на півхвилини...
Можна насос із автономки Прамотронік використовувати, але він галасливий і на 12 вольт знайти тяжко

Re: Автотреп

Додано: 19 серпня 2016, 08:15
XedoX
liach
А з тим бензонасосом не знаю, що робити...
По-моему проблема решалась установкой "плунжерного" насоса Пекар или подобных - только главное не нарваться на подделку! :dedushka:

ЗЫ: при перегреве стандартного насоса, опытные автолюбители обматывали его мокрой тряпкой - помогало, но не на долго(пока тряпка не высохнет) :100:

Re: Автотреп

Додано: 19 серпня 2016, 08:21
MAXDZ
Не знаю тот случай или нет, но как то на таз2108 была проблема с бензонасосом, перегревался в жару и плохо качал, приходилось заматывать тряпкой его и поливать водой (охлаждать) что бы доехать. Поставили другой конструкции, который в жару нормально работает и проблема решилась. Но это было лет 10 назад, но тазы за это время не изменились.

Слева грелся, а справа работал

Зображення

Re: Автотреп

Додано: 19 серпня 2016, 09:10
Fazer
будь-який електро бензоНасос . простіше всього поставити Зовнішній, з відчизняних авто це ЗАЗ і ГАЗель(~500грн, купляв тиждень тому). Але краще і дешевше купити якийсь бош. Ось в цього чоловіка в харькові можна купити дешевже чим в магазині: 067 579 4430

Re: Автотреп

Додано: 19 серпня 2016, 09:14
archer
С родным та ж херня была. Выкинул нафиг, поставил такой, уже лет 8 без проблем.
Зображення

Re: Автотреп

Додано: 19 серпня 2016, 09:19
Лях
MAXDZ писав:...перегревался в жару и плохо качал, приходилось заматывать тряпкой его и поливать водой (охлаждать) что бы доехать...
XedoX писав:...при перегреве стандартного насоса, опытные автолюбители обматывали его мокрой тряпкой - помогало, но не на долго(пока тряпка не высохнет) :100:
Перегрів, то їрунда, я просто знімав шлангочку з омивача лобового скла і направляв струмінь на бензонасос.

Знайшов на пункті прийому металолому від "Запорожця", зараз буду щось ліпити. Як не вийде, то в хлопців є Валбро за 200₴ від якоїсь іномарки.

Re: Автотреп

Додано: 19 серпня 2016, 09:26
Vvv
:) Убедился на личном опыте , родные действительно фигня , такой как на фото archer , ходит без проблем , да и вариантов поломок там не много , либо износ штока , либо сам насос , или забит трубопровод , ну и вроде как слышал что толщина прокладки между двигателем и насосом играет роль.

Re: Автотреп

Додано: 19 серпня 2016, 09:51
Skomoroh
вот я хз, но откатав почти 10 лет на 2107 только от вас услышал про эту проблему...

Re: Автотреп

Додано: 19 серпня 2016, 10:12
valerazaz
карб солекс ,эго проблема ето пневмо економайзер ,у себя выбросил его нафиг


нет ривков пофигу какой бенз,меньше жрёт и лутше эдет

ускоритель стоит 1 в 1 камеру на 2 росход больше а толку ноль

Re: Автотреп

Додано: 19 серпня 2016, 10:31
Vvv
:D Не хочу плохо относится к своей стране потому как это Родина многих людей и моя тоже , но имею опыт вождения и использования разной техники , так вот , многое зависит от страны производителя , либо от страны в которую экспортируют товар другие страны , напишу из личного опыта , работал некоторое время на автобусах последних годов производства , в начале 3 месяца отработал на сити Лазах Львовского завода , не в восторге , зимой эксплуатировать эту технику крайне не легко , потому как замерзает всё , ходовая , тормоза , двери , и.т.п , летом немного по лучше , правда модели в которых установлен кондиционер , изначально он если работает то не надолго , обогрев зеркал и стёкол также , ну и так далее , после 3х месяцев пересел на Мазы , блин да не обидится наш производитель , так это же другое дело , посадка , удобное расположение панели приборов и многое другое , сел и катал без проблем , только получал удовольствие , кондиционер без проблем , электрика тоже , машина более собрана и отзывчива чем Лаз , в общем писать можно много , но думаю что запчасти и техника у Вас и у Нас отличаются , может по этому за 10 лет для Skomoroh эта проблема в новшество , но каждый из нас активно трудится , и знаю что наш успех не за горами.