Коротше, переміг я япону-мать!
Натрахався, звичайно, не на жарт

, але таки знайшов причину поломки, хоча то і не поломка була взагалі, а блядські Івани-механіки влізли своїми кривими руками. Але про все по-порядку.
Прийшов я такий зранку в гараж, весь переповнений натхненням, що зараз прилаштую скутерний комутатор і все запрацює. Нарізав дротів по кольорах, позатискав клеми, обтягнув все термокембриком, підключаю комутатор, а іскри нема...

Ну добре, думаю, можливо комутатор не робочий, бо він і раніше щось вимахувався. Йду за другим, тунінговим, брав на МЦ, але він від початку не давав іскри, але показував, чи йде сигнал з генератора (мигає світлодіод). Знову трах з фішками-кембриками, підключаю - є сигнал. Це вже добре. Зв'язуюсь з хазяїном і вирішуємо, чи варто купувати новий комутатор і тут згадую, що в нього є неробоча Хонда Лід, з якої можна зняти комутатор, бо віддати 200₴ за новий не дуже цікаво, при тому, що немає впевненості, що причина в цьому і що я його не спалю. Домовляємось на 4-ту годину, а поки-що пішов покрутити своїх коней, вилізло кілька проблем.
Приїхав до нього і поки він витягував з гаража Хонду, відремонтував Штіля, (забився глушник). Зняв унітаза з Хонди, щоб витягти комутатора, але його так і не знайшов, забув просто, де він знаходиться. Щоб не розбирати пів мопеда, вирішуємо везти його до мене в гараж, все-одно треба робити йому капремонт. Якось запхали його в Жигуля і я погнав до себе в гараж. Тут на місці розібрав сраку мопеда, дістав комутатор і знову трах з фішками-кембриками. Перепсував мабуть штук з 30 фішок і метр термокембрика. 2 рази їздив в магазин по них, то мами закінчились, то тати, то великі, то маленькі...
Поставив комутатора - іскри нема. Блін, мабуть спалив! Ставлю назад на Хонду - є іскра. Значить генератор не дає, що треба. Поміряв напругу на виході - 30 В., а має бути 300 В.
Ну добре, значить "Ми пайдьом другім путьом!" В Трансальпі вожу запасний китайський комутатор на 12 вольт, вирішую поставити його. Знову трах з фішками-кембриками. Підключаю - є іскра, правда якась слабенька. Пробую заводити. Мотор погано завівся, часто глохнув і дуже сильно стріляв. Ставлю назад рідний комутатор, щоб подивитись, яка на ньому іскра. Набагато краща і мотор краще працює на холостих, а при додавані газу іскра періодично пропадає, при чому якось з постійною періодичністю...
Коротше, тупік... Настрою немає взагалі. Коли щось не виходить, краще робити щось інше, вирішую піти покрутити свої мотоцикли.
Йду собі і думаю, нахира в комутатор заходить 3 маси?..

При чому, один дріт рожевий і з'єднаний з чорним дротом, що йде на корпус. Хіба японці могли з'єднати 2 різних по кольору дроти разом?
Ставлю на Трансальпа акумулятора, який був на зарядці і знову йду в гараж. Вирішую відключити від комутатора всі дроти і залишити тільки ті, що впливають на утворення іскри, а саме: вхід від високовольтної котушки генератора, вхід від електромагнітного датчика, масу і вихід на котушку запалення.
І, О ДИВО, мотор запрацював, як треба!!!
Піздєц, думаю, це ж треба було стільки наїбатись?!!
А причиною всьому були оці 2 дротики, які якісь дауни з'єднали разом.
Скоріше всього, це виходи на протиугонку, або дистанційний ключ, коли, наприклад, мотоцикл дають в аренду і щоб їздуни не втекли, власник вмикає цей пристрій і мотоцикл перестає набирати оберти, але не глухне, працює на холостих, щоб можна було дотирлиґати до берега, або догнати на чомусь іншому. Можливо це не так, просто була така мисля.
Ще вчора задув комутатор монтажною піною, як Мінсках був задутий БКС, щоб деталі не розхитувались від вібрації.
Ще пошукав звідки поступає вода в мотор для охолодження, бо виходи є, а вхідна трубка заглушена чомусь болтом. Не знайшов, треба шукати мануал...
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=MTC-dgMpVas&[/youtube]
Залишилось скласти докупи блок з електрикою, знайти вхід води і можна їхати на воду.
Такі діла...
