Сторінка 7 з 19
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 19 травня 2018, 17:30
JUK
Мiцнi в тебе нерви , якщо сам центруєш

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 19 травня 2018, 18:16
Dr_Hammer
То вже трохи досвід, а нерви в мене якраз і не міцні, просто треба вчасно покинути, якшо шось іде не так)))
Вал по осях буде просто песня, то вже видно по тому як середина відцентрувалась, а от радіальні биття маховиків на явах це
Перевірив ліву половину - скачки 5-7 сотих, а правий 12 соток, ну от який підшипник довго протягне при такій ковбасі я хз, може то проточити по верху в центрах, але шось сцикотно...)
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 19 травня 2018, 21:41
USS
Ну биття то таке, наслідки масового виробництва, биття швидше за все через неточну розмітку центра блина при сверловці під цапфу. Якщо прибрати дванадцять соток з одної половини валу то треба підганяти масу іншого також під один показник. Я вважаю, що коли по центрах виходить дуже добре то обточити вал у центрах повністю зібраний було б не шкідливо, а навпаки навідь корисно. Об'єм кривошипа від того не постраждає. Цікаво було б перевірити балансування кожної половини вала окремо. Важив шатуни, поршневий комплект?
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 20 травня 2018, 00:41
Dr_Hammer
USS писав: 19 травня 2018, 21:41...биття швидше за все через неточну розмітку центра блина при сверловці під цапфу.
Ну більше нема через шо)
І то на всіх! тільки показники різні, (на старушачих не міряв радіальне биття, бо рідко попадались), а 634 і 638 - всі, бо пресую ті катлєти вже більше трьох років. Георгій Трифонов якось казав що йому попадались вали з радіальним биттям 0,5мм
Я вважаю, що коли по центрах виходить дуже добре то обточити вал у центрах повністю зібраний було б не шкідливо, а навпаки навідь корисно
Я тоже так підозрюю, якшо воно таке криве з заводу, то гірше йому не буде, доречі чого на всіх добре попрацювавших 638-их валах посадочне місце правого підшипника центральної цапфи завжди прослаблене? Скоріше всього через те радіальне биття, і воно чогось характерно більше на правому кривошипі.
Цікаво було б перевірити балансування кожної половини вала окремо.
Мені страшно
Важив шатуни, поршневий комплект?
Важив, для вирівнювання ваги комплектів.
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 20 травня 2018, 09:13
USS
Мені страшно
Коли лячно то просто обточи під один діаметр відносно осі всі блини і нехай їзде. По підшипниках є таке, я більше схильний до того, що якась різниця у кількості мащення присутня. Навідь якщо цапфа ціла завжди один підшипник більш ухитаний.
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 20 травня 2018, 16:33
Dr_Hammer
Нічо не буду проточувати, зібрав сьогодні коліно, центровка заняла майже пів дня, струбцина, дві монтажки і болтик з гайкою)), результат прекрасний - на бокових цапфах - сотка, навіть на правій стрілка половину ділення відхиляється, а по центру - 2 сотки на правому підшипнику і 3 сотки на лівому, відомо чого так, але вже больше нємагу)))
Доречі 12 сотих радіального биття маховика на цапфі в центрах, перетворилися на 6 соток при зібраному валі, вони ж суки шліфували цапфи після зборки всього вала, а зборка на конвеєрі ще тої якості

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 21 травня 2018, 06:05
JUK
USS писав: 20 травня 2018, 09:13
. По підшипниках є таке, я більше схильний до того, що якась різниця у кількості мащення присутня. Навідь якщо цапфа ціла завжди один підшипник більш ухитаний.
Так , центральнi пiдшипники у 638 ї - це слабка ланка . Я собi в алюмiнiєвому вкладишу (п'ятачку) збiльшив отвори та конуснiсть , щоб до пiдшипникiв потрапляло бiльш оливи , але при демонтажу цилiндрiв треба бути пильним - в збiльшенi отвори легше попадає бруд . Доречi провертає пiдшипники на цапфах тому , що часто на валах з завода посадочнi мiсця йшли не в плюс , а в нуль .
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 21 травня 2018, 07:49
Dr_Hammer
Колінвал яви виготовлений аби як, та ше й немає динамічного балансування, тобто він сам по собі слаба ланка двигуна, на старухах мотор відносно тихоходніший, там цей номер проходить якось. Такшо чекати від 638-го мотора великих ресурсів не приходиться.
В явах шо не колінвал - то новость)))))
Минулого року перепресовував колінвал на 638-му, не ЧССР, ніби польща, так там все рівно проточено і розточено, його вдалось відцентрувати до сотки по всіх!!! трьох опорах, важко віриться, але відхилення індикатора пів сотки-сотка, я офігів і ще більше перестав розуміти дрочерство на оригінальні деталі, отака от х..ня.
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 21 травня 2018, 11:39
JUK
Думаю чеське отк стало пропускати таке , тому що спрос на яви був i так шалений , для срср було все замало , давай все бiльше i бiльше . Ну а на рахунок ресурсу -тут не все так просто . Знаю пару 638 х , в яких заводський колiнвал вiдходив без втручання понад 100 тысяч . В мене зараз пiшла 94 та , але десь в п'ятдесят я замiнив центральнi пiдшипники - їх провернуло , шатуни - рiднi , лишаються майже без шата . Велика помилка чехiв - в рекомендацiї зменшити для 638 ї яви норму оливи в бензин до 25 гр . Я завжди лив 33 - 35 гр. на лiтр . До речi в старухах - 40 гр. Також думаю центральнi 206тi пiдшипники в колiнвал заслабкi .
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 21 травня 2018, 13:54
Dr_Hammer
JUK писав: 21 травня 2018, 11:39Думаю чеське отк стало пропускати таке , тому що спрос на яви був i так шалений , для срср було все замало , давай все бiльше i бiльше.
Думаю що саме через це.
JUK писав: 21 травня 2018, 11:39Знаю пару 638 х , в яких заводський колiнвал вiдходив без втручання понад 100 тысяч
Одиничні випадки, як мій дід казав - зроблено в першу зміну і не в передсвятковий день)))
JUK писав: 21 травня 2018, 11:39Також думаю центральнi 206тi пiдшипники в колiнвал заслабкi
Навіть засильні! Якби вал був рівненький і відбалансований по всіх параметрах, то там би і 205-их вистачило б.
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 21 травня 2018, 18:40
JUK
Dr_Hammer писав: 21 травня 2018, 13:54
Одиничні випадки, як мій дід казав - зроблено в першу зміну і не в передсвятковий день)))
Сто може i одиничнi , але 60 - 70 вже нi . Хоча пацаном пам'ятаю , як довбнi умудрялися вбивати люксовку з ящика за лiто .
Dr_Hammer писав: 21 травня 2018, 13:54
Навіть засильні! Якби вал був рівненький і відбалансований по всіх параметрах, то там би і 205-их вистачило б.
У шести вольтовiй явi стоїть один 306 , який ходить краще двох 206 на 638iй . Думаю вiн краще переносе масляне голодання .
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 21 травня 2018, 18:57
Андрейка 634-5-1980
Рома, могешь!)))
Жалко что не соседи, так бы хотелось по сотрудничать по моторам)
JUK писав: 21 травня 2018, 18:40
Извиняюсь за офф топ)
Товарищ JUK, 13 числа во второй половине дня,не Вы ли на черной 638 по Киевской трассе жарили?

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 21 травня 2018, 19:14
Dr_Hammer
JUK писав: 21 травня 2018, 18:40У шести вольтовiй явi стоїть один 306
Ключове слово один! (ше й такий потужний)
Він багато чого "прощає" кривому колінвалу, того шо він один, а на 638 два! дофіга жорсткіший вузол.
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 21 травня 2018, 20:00
USS
Колінвал яви виготовлений аби як,
Ви напевно мало мали справу з совкомотами, з Уралом наприклад

, ото де АБСОЛЮТНО ВСЕ зроблене АБИЯК!

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 21 травня 2018, 20:22
Dr_Hammer
Двигуни к-750 і м-72 точно абияк, в мете10 не так страшно...
Зібрав сьогодні мотора, в ростовській опорі натяг сильний, після установки на вал, туговато крутиться, як на мене, ну да нічо)
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 22 травня 2018, 03:12
Dr_Hammer
Хто знає чи може заміряти товщину шайб, що в 634-тому зчепленні на пружинах стоять ?
Перерив все, незнайшов, треба знати на скільки товстішими їх робити.
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 22 травня 2018, 05:26
JUK
Андрейка 634-5-1980 писав: 21 травня 2018, 18:57
Товарищ JUK, 13 числа во второй половине дня,не Вы ли на черной 638 по Киевской трассе жарили?
Андрюха , мотаюсь по ней часто , так шо честно говоря не помню , но если в чёрной кожаной куртке , чёрном шлеме и небольшим чёрным рюкзаком - то я

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 22 травня 2018, 05:39
JUK
Dr_Hammer писав: 21 травня 2018, 19:14
Ключове слово один! (ше й такий потужний)
Він багато чого "прощає" кривому колінвалу, того шо він один, а на 638 два! дофіга жорсткіший вузол.
Ото ж бо пане я до того i веду . Жорсткiший вузол чи нi а з двома потужнiшими пiдшипниками краще б ,, прощалося ,, i масляне голодання , а пiд 206 пiдшипники їм треба було б з самого початку робити хоча би не двi маленькi дiрки - а повноцiннi отвори i скоси для потрапляння мастила .
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 22 травня 2018, 05:48
Андрейка 634-5-1980
JUK писав: 22 травня 2018, 05:26
Андрейка 634-5-1980 писав: 21 травня 2018, 18:57
Товарищ JUK, 13 числа во второй половине дня,не Вы ли на черной 638 по Киевской трассе жарили?
Андрюха , мотаюсь по ней часто , так шо честно говоря не помню , но если в чёрной кожаной куртке , чёрном шлеме и небольшим чёрным рюкзаком - то я
Ну значит я не ошибся))) Я ехал на серебристом сузуки (автомобиль) приветствовал из окна)))
Уверено так шёл, ух!))))
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 22 травня 2018, 06:27
Dr_Hammer
Dr_Hammer писав: 22 травня 2018, 03:12
Хто знає чи може заміряти товщину шайб, що в 634-тому зчепленні на пружинах стоять ?
Ага.
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 22 травня 2018, 07:27
route 66
Dr_Hammer писав: 22 травня 2018, 06:27
Dr_Hammer писав: 22 травня 2018, 03:12
Хто знає чи може заміряти товщину шайб, що в 634-тому зчепленні на пружинах стоять ?
Ага.
Можу вечором заміряти
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 22 травня 2018, 07:40
Dr_Hammer
Заміряй будь-ласка, виточу поки є час)
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 22 травня 2018, 07:42
USS
Хто знає чи може заміряти товщину шайб, що в 634-тому зчепленні на пружинах стоять ?
Перерив все, незнайшов, треба знати на скільки товстішими їх робити.
Стандартні шайби 2,5мм, буває у 638й двигун підкидають додатково на дно стаканчика вирівняні пружинні шайби (гровер), десь плюс- мінус такої самої товщини, якщо пружини старі та просівші. Орієнтуйся десь на 4-5мм для впевненості.
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 22 травня 2018, 07:46
Dr_Hammer
USS писав: 22 травня 2018, 07:42Стандартні шайби 2,5мм
Дякую!
Буду ставити пружини з якогось агрегата АЛ-21Ф3 (изделие "89"), вони на пару десятих коротші рідних, але із грубшого дроту і більш пружні, та ше й хромовані нашось

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 22 травня 2018, 15:10
USS
У такому випадку шайби підбереш тільки емпіричним шляхом, стандартні невідомо наскільки будуть їх стискати.