
KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Знайшов спосіб прокласти маршрут в форматі gpx та завантажити в навігатор. Тестувати прийшлося наодинці. Lonely rider, шолі?

Ітак начньом, фотік я взяв з розрядженими батарейками, тому тільки скучний текст.
Стартанув десь у три дня. Вже за звичкою швидко проїхав Добролежівський ліс та рушив у напрямку М. Вільшанки. Карти з супутника мабуть минулорічні, тому в деяких місцях валив тупо через поле.
Першою точкою було сміттєзвалище біля птахофабрики, яке слугує щей кладовищем для різних тварин і великої рогатої худоби. Про що свідчили купи великих скелетів та черепушок. Проїхав затамувавши подих.
Друга точка так званий Тракторний стан, від якого залишилась тільки заасфальтована ділянка. Покружляв, попробував робити віллі. Нічого не вийшло - то й добре.
Третя точка - загадковий круг посеред полів. Представляє собою засаджений деревами круг, всередины м"який грунт і невисокий очерет. По центру горб висотою метра 3. Мабуть агрономи зможуть підсказати його призначення.
Четверта точка то Пилипчанський ліс. Покружляв трохи по ньому та натрапив на місцевих, що видобували пісок. Потім вперся в сітку. що тягнулася досить довго. Вирішив триматися однієї сторони, щоб все-таки з"ясувати що ж це за об"єкт. Врешті-решт вперся в чагарники та якусь халабуду. Поки я пихтів, розвертаючи на невеличкому п"ятачку свого кабана, на мене націлився десяток інших пятачків. Із-за сітки за моїми стараннями з цікавістю споглядали десятка півтора кабанчиків різного калібру. Зробив висновок, що то якийсь пітомнік.
Далі Сорокотяги і навмисно прокладений шлях через поле. А по ньому було гріх не навалити - рівнесеньке, величезне. Очима впираешся в горизонт, а напрямок обираєш по навігатору. Як корабель, блін. Знайшов три величезні ангари, до яких нема під"їзду. Вікімапія каже шо то склади. Шукати стежки вже не було часу, тому погнав далі.
П"ята точка - Острів Лісок. Я на нього не заїхав бо тупо провтикав. Шукаю дорогу по-під р. Роставиця. По треку видно, що було зроблено багато невдалих спроб, зате знайшов джерело де місцеві стоять в черзі, щоб набрати воду.
Провтикав з бензом і прийшлося їхати в Трушки. Наступна ціль - пошук місцини, щоб скупатись і посмажити дві сардельки. Це був вечір неділі, тому народу вже майже не було. Знайшов де чистіше, розвів кострика та скупався в зеленій річці. Втома дала про себе знати з останнім шматком бутерброду і я вирушив далі.
Шоста точка то джерело Паустовського (заросло так, що треба продиратись пішки разом з мачете) та заброшена військова частина, яку я проїхав геть по краю (олень).
Приводна радіостанція, що трапилась посередині лісу, представляє собою два розвалених приміщення. Одна стіна якого розмальована неначе дошка для шахів.
Сьома точка - залізобетонна вогнева точка. Після каменоломні є різкий поворот наліво. Там починався такий крутий підйом, що сам я на нього не наважився підніматися на мотоциклі. Як результат - ще одна не відвідана точка.
Далі був вже звичний маршрут в Гайок та через ендуро-трасу (а вдруг там ганяє хтось) додому.
Ссилка на трек
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=yyrdklcxklhevcvw

Ітак начньом, фотік я взяв з розрядженими батарейками, тому тільки скучний текст.
Стартанув десь у три дня. Вже за звичкою швидко проїхав Добролежівський ліс та рушив у напрямку М. Вільшанки. Карти з супутника мабуть минулорічні, тому в деяких місцях валив тупо через поле.
Першою точкою було сміттєзвалище біля птахофабрики, яке слугує щей кладовищем для різних тварин і великої рогатої худоби. Про що свідчили купи великих скелетів та черепушок. Проїхав затамувавши подих.
Друга точка так званий Тракторний стан, від якого залишилась тільки заасфальтована ділянка. Покружляв, попробував робити віллі. Нічого не вийшло - то й добре.
Третя точка - загадковий круг посеред полів. Представляє собою засаджений деревами круг, всередины м"який грунт і невисокий очерет. По центру горб висотою метра 3. Мабуть агрономи зможуть підсказати його призначення.
Четверта точка то Пилипчанський ліс. Покружляв трохи по ньому та натрапив на місцевих, що видобували пісок. Потім вперся в сітку. що тягнулася досить довго. Вирішив триматися однієї сторони, щоб все-таки з"ясувати що ж це за об"єкт. Врешті-решт вперся в чагарники та якусь халабуду. Поки я пихтів, розвертаючи на невеличкому п"ятачку свого кабана, на мене націлився десяток інших пятачків. Із-за сітки за моїми стараннями з цікавістю споглядали десятка півтора кабанчиків різного калібру. Зробив висновок, що то якийсь пітомнік.
Далі Сорокотяги і навмисно прокладений шлях через поле. А по ньому було гріх не навалити - рівнесеньке, величезне. Очима впираешся в горизонт, а напрямок обираєш по навігатору. Як корабель, блін. Знайшов три величезні ангари, до яких нема під"їзду. Вікімапія каже шо то склади. Шукати стежки вже не було часу, тому погнав далі.
П"ята точка - Острів Лісок. Я на нього не заїхав бо тупо провтикав. Шукаю дорогу по-під р. Роставиця. По треку видно, що було зроблено багато невдалих спроб, зате знайшов джерело де місцеві стоять в черзі, щоб набрати воду.
Провтикав з бензом і прийшлося їхати в Трушки. Наступна ціль - пошук місцини, щоб скупатись і посмажити дві сардельки. Це був вечір неділі, тому народу вже майже не було. Знайшов де чистіше, розвів кострика та скупався в зеленій річці. Втома дала про себе знати з останнім шматком бутерброду і я вирушив далі.
Шоста точка то джерело Паустовського (заросло так, що треба продиратись пішки разом з мачете) та заброшена військова частина, яку я проїхав геть по краю (олень).
Приводна радіостанція, що трапилась посередині лісу, представляє собою два розвалених приміщення. Одна стіна якого розмальована неначе дошка для шахів.
Сьома точка - залізобетонна вогнева точка. Після каменоломні є різкий поворот наліво. Там починався такий крутий підйом, що сам я на нього не наважився підніматися на мотоциклі. Як результат - ще одна не відвідана точка.
Далі був вже звичний маршрут в Гайок та через ендуро-трасу (а вдруг там ганяє хтось) додому.
Ссилка на трек
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=yyrdklcxklhevcvw
- Chezara
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1039
- З нами з: 15 серпня 2012, 04:42
- Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
- Звідки: Бровары
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©


Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
На вихідних обумували як ще вдосконалити трасу з перешкодами та заодно пострибав трохи. Збоку це виглядає не так стрьомно як за кермом.
https://www.youtube.com/watch?v=7E-M_dr ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=7E-M_dr ... e=youtu.be
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Випало по роботі їхати в Житомир і я вирішив скористатися можливістю - гайнув Омарчиком. Напередодні помив/змастив цепа, постірав повітряного фільтра, підтянув деякі гайки ти прикрутив хромовані дзеркала від яви. За сезон всі дзеркала повідбивав, тому прийшлося виходити з ситуації. Дорогу вибрав через Сквиру-Попільню-Андрушівку навмисно тому, що він неї плювалися всі водії на роботі. Це ж пригоди - треба їхати!
Їхав туди в спокійному темпі бо було досить прохолодно, заодно вирішив перевірити яка буде витрата палива при пенсіонерському режимі 100 км/ч (по навігатору 95). Поки я мріяв про підігрів ручок і новий шолом, той проїхав ті нещасні 136 км не помітивши всю "красу" дороги. Заїхав на заправку ОККО в Житомирі.

В бак влізло 6,5 л. що означає витрату палива 4,7 л на 100 км. Покружляв по Житомиру, зробив роботу і пора їхати додому.

Була вже 5-та година і температура за бортом була вища ніж зранку. Тому вирішив їхати більш агресивно і тримати крейсер 120 км/ч (навігатор 110). при обгонах викручував гашетку до 140, далі вже здувало голову. Зафіксував витрату пального в такому режимі 5,5 л, що також непогано, бо я очікував 6-7л.
Дорога додому була помітно гірша. Навіть прислів"я більше швидкість менше ям, не допомагало. Навіть не знаю як описати те покриття, які метафори підібрати. Я вже забув коли мене останній раз так ковбасило. Ситуація змінилася коли пересік границю Житомирської області, прям містіка. Зараз пишу цього довгого поста, а руки наче хто вийняв з плечей, переїхав вантажівкою і вставив обратно.
Омарчик переніс це знущання, як справжній самурай. Тільки дзеркала постійно відкручувалися.
Їхав туди в спокійному темпі бо було досить прохолодно, заодно вирішив перевірити яка буде витрата палива при пенсіонерському режимі 100 км/ч (по навігатору 95). Поки я мріяв про підігрів ручок і новий шолом, той проїхав ті нещасні 136 км не помітивши всю "красу" дороги. Заїхав на заправку ОККО в Житомирі.

В бак влізло 6,5 л. що означає витрату палива 4,7 л на 100 км. Покружляв по Житомиру, зробив роботу і пора їхати додому.

Була вже 5-та година і температура за бортом була вища ніж зранку. Тому вирішив їхати більш агресивно і тримати крейсер 120 км/ч (навігатор 110). при обгонах викручував гашетку до 140, далі вже здувало голову. Зафіксував витрату пального в такому режимі 5,5 л, що також непогано, бо я очікував 6-7л.
Дорога додому була помітно гірша. Навіть прислів"я більше швидкість менше ям, не допомагало. Навіть не знаю як описати те покриття, які метафори підібрати. Я вже забув коли мене останній раз так ковбасило. Ситуація змінилася коли пересік границю Житомирської області, прям містіка. Зараз пишу цього довгого поста, а руки наче хто вийняв з плечей, переїхав вантажівкою і вставив обратно.
Омарчик переніс це знущання, як справжній самурай. Тільки дзеркала постійно відкручувалися.
- Chezara
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1039
- З нами з: 15 серпня 2012, 04:42
- Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
- Звідки: Бровары
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©

Гарна поїздка, і розповідь також.
Шкода рака

ПіСі. А я думав що тільки один я безголовий по такий погоді їздить. Позавчора їздив до батьків (100 км в одну сторону), так я навіть ніякого скутера не в попутному не в зустічному напрямку не зустрів.

Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 08:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Рідні краї. Привіт з ВолиціАнтипионер писав: Дорогу вибрав через Сквиру-Попільню-Андрушівку навмисно тому, що він неї плювалися всі водії на роботі. Це ж пригоди - треба їхати!.

Слава Україні!
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 07:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Мне кажется что шпилька которая стягивает она же на яве стягивает цилиндр и голову на 634.
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Шпилька - так, але є ще там ява
. Jataw, то не цапфа а головка з набора. Вгадуєм далі.
. Jataw, то не цапфа а головка з набора. Вгадуєм далі.
Востаннє редагувалось 25 лютого 2016, 21:31 користувачем KWAKA, всього редагувалось 1 раз.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Валера, ти переможець.
Ява в черговий раз пришла на допомогу в обслуговуванні ломучого кавасакі.
Ява в черговий раз пришла на допомогу в обслуговуванні ломучого кавасакі.
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3372
- З нами з: 31 серпня 2011, 17:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Антипионер писав:Валера, ти переможець.
валико писав:А приз переможцю?
Так это хорошо что налить может, а мог бы просто звуком выхлопа побаловать в качестве приза.Антипионер писав:Є вишняк, можу налить.

http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів