Сторінка 6 з 13
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 15 квітня 2013, 06:47
Андрей 96
Славик всё

фото приборки очень кстати! я если честно вблизи и в живую её ни разу и не видел.

Себе хочу восьмерошный видон сделать,круг.фару,банки.Давай фоток побольше, интерисуют все "мелочи"

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 15 квітня 2013, 07:09
Славік
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 15 квітня 2013, 07:44
-Vit-
А немає фото як самі прилади розбирав? Який інструмент використовував?
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 15 квітня 2013, 08:14
Андрей 96
Славык за фотки Дякую!

жду фот фары и замка зажигания.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 15 квітня 2013, 08:19
ja350wa
Да, интересует развальцовка-завальцовка самих "банок". Очень интересно, так как себе когда-то в юности испоганил

хромированные ободки

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 15 квітня 2013, 10:23
vladuna
У меня были тоже изначально испорчены ободки,но поставил алюминиевые и отполировал их,теперь все отлично смотрится!
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 15 квітня 2013, 18:32
Славік
Доброго вечора , самих фото конкретно розвальцьованого хром ободка не ма , але скажу одне ,що нічого складного там не ма ,і інструмент там не хитрий , викрутка або щось таке, я використовував викрутку , але нюанс ,потрібно щоб краї викрутки чучут сруглені були , тоді не робляться гострі канти ,і коли завальцьовуєш назад акуратніше виходить . Стелиш на тверду поверхню рушник (грудий) ,кладеш тахометр або спідометр ,стіклом в низ на рушник ,з верху сильно ,але акуратно лівою рукою натискаєш , а правою акуратно не спіша відвертаєш край хром ободка . Фішка в тому , що сильно відгинати не треба і по всій довжині тоже а десь на половину радіуса ,(самі побачите ), і має знятися , хром ободок з склом і чорною бляшкою яка іде в середині .Завальцьовується так само , тільки тепер не відгинаєш , а чимось тяжчим ,наприклпд малим молоточком (не стукаєш ), а прикладаєш і прижимаєш. Має получитись усе не погано , і акуратно без усяких коцок , і виглядати як до розбірки.
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 15 квітня 2013, 19:35
Саня 45
Славык писав:Доброго вечора , самих фото конкретно розвальцьованого хром ободка не ма , але скажу одне ,що нічого складного там не ма ,і інструмент там не хитрий , викрутка або щось таке, я використовував викрутку , але нюанс ,потрібно щоб краї викрутки чучут сруглені були , тоді не робляться гострі канти ,і коли завальцьовуєш назад акуратніше виходить . Стелиш на тверду поверхню рушник (грудий) ,кладеш тахометр або спідометр ,стіклом в низ на рушник ,з верху сильно ,але акуратно лівою рукою натискаєш , а правою акуратно не спіша відвертаєш край хром ободка . Фішка в тому , що сильно відгинати не треба і по всій довжині тоже а десь на половину радіуса ,(самі побачите ), і має знятися , хром ободок з склом і чорною бляшкою яка іде в середині .Завальцьовується так само , тільки тепер не відгинаєш , а чимось тяжчим ,наприклпд малим молоточком (не стукаєш ), а прикладаєш і прижимаєш. Має получитись усе не погано , і акуратно без усяких коцок , і виглядати як до розбірки.
Все так само робив

, все залишилося ціленьке і без дефектів, головне не перестаратися коли розгинати буртикі і коли назад все збирати то не стукати а вдавлювати

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 16 квітня 2013, 06:30
ja350wa
Видимо я перестарался...

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 16 квітня 2013, 16:00
РЕпа
ja350wa писав:Видимо я перестарался...

Да,самое главное не торопиться! У меня тоже перестарания были,до сих пор ободков жалко!

впредь такого не допускаю..

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 16 квітня 2013, 17:54
Славік
Доброго вечора , вчора купив ще одну гаєчку оригінальну ,для золотніка камери , ще потрібно відчистити і дати на нікелювання , також купив кліпсу таку як була оригінальна , для кріплення жапки стопсигналу до аккумуляторного ящика .

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 16 квітня 2013, 18:09
VOVAN
Ну маньяче

за кліпсу взагалі мало хто знає що вона там повинна бути
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 17 квітня 2013, 05:47
Славік
VOVAN писав:Ну маньяче

за кліпсу взагалі мало хто знає що вона там повинна бути
Привіт
VOVAN, да , кліпса то цікаво , колись шукав відповідь на то , чому в вусі жабки такий отвір великий , і десь догадувався . А потім нарив інформації , ну і не зміг ,щоб тої кліпси там не було . Сьогодні іду встановлювати.
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 18 квітня 2013, 18:22
Славік
Доброго вечора ,трошка сьогодні зібрав детальок до купи , а саме поставив руль з пультами , і приборну панель , а також вісь тормозної лапки , вирізав фетрики з войлоку , такі самі як були оригінальні . Прикріпив оригінальним способом ,жабку стоп сигналу . Також підготував передне колисо до монтажу ,колесо ще особливо не марафетив . Поставив оригінальну проводку , провів дроти як було з заводу .

підготував пульти , всі вузли в середині розбирав і змащував ,корпус оцинковувався , всі маленькі гаєчки оцинковані .

, підсвітка приборів на оригінальних лампочках.

, всі блоки електрики на свому місці , і правильними болтиками прикручені по мануалу .

, прикріпив і підключив одну бабіну , для другої шукаю хомут .

, прикріпив жапку ,стоп сигналу і тормозну тягу.

, тяга тросіка тормозу.

, і головне встановив акуратно прибори. В житті виглядає дуже абалденно.

, відполірував платформу приборів і корпус замка .

, трошка полірнув руль, і поставив оригінальні хомутики силіконові.

,колесо , скат барум , майже новий.

Ще питання , як правильно в районі рульової колонки , має заходити трос переднього стоп сигналу , з ліва на право , чи з правої сторони ?. І ще спереді троси мають іти ід верхню траверсу , чи під низ верхьої траверси.?
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 18 квітня 2013, 21:24
Віталік
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 19 квітня 2013, 06:58
VOVAN
Привіт!! як має заходити трос переднього стоп сигналу взагалі в ручку вижиму зробиш фото, в мене дві яви і вжодній нема його

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 19 квітня 2013, 07:26
Паша
Примерно вот так (фото не мои, но смысл такой):
Автора темы, извини, что влез.
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 19 квітня 2013, 07:52
Avior
Ще питання , як правильно в районі рульової колонки , має заходити трос переднього стоп сигналу , з ліва на право , чи з правої сторони ?. І ще спереді троси мають іти ід верхню траверсу , чи під низ верхьої траверси.?
Трос стоп сигнала точно с правой стороны не под траверсой, сразу от ручки и под бак.
Здесь не много видно.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 19 квітня 2013, 13:31
Славік
Привіт хлопці ,щойно розібрався з паролями . Тут я трошки в загадці з тросом стоп сигналу , Паша , дякую за фото , але це я знаю , мене іменно цікавить чи з ліва на право заходить трос ,чи з права . Avior привіт,ти вроді свою яву брав з малим пробігом, це вона нафото , так зразу було , так в принципі трос легко ходить і нічому не мішає , але бачив фото нових ява ,і там трос заходить з ліва на право під траверсу .
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 19 квітня 2013, 13:36
Avior
да брал с пробегом 9к. До меня никто ниче с ней не делал.
Хотя я не прав, начал смотреть фото сделано в день покупки и там трос заведен над траверсой и с левой стороны. Наверно когда жабка порвалась то я не замарачивался как оно должно быть с завода)

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 19 квітня 2013, 13:50
Славік
Avior писав:да брал с пробегом 9к. До меня никто ниче с ней не делал.
Хотя я не прав, начал смотреть фото сделано в день покупки и там трос заведен над траверсой и с левой стороны. Наверно когда жабка порвалась то я не замарачивался как оно должно быть с завода)
[ Изображение ]
О за це дуже вдячний ,тепер душа на місці,в мене на рамі до покраски були сліди з лівої сторони від троса ,але самого троса не було ,тепер усе ясно .

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 20 квітня 2013, 06:38
bike777
славік,а це що оригінальні болтики на кріпленні приборів були 5.8? слабенькі,я беру завжди 8.8.
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 20 квітня 2013, 14:31
Славік
bike777 писав:славік,а це що оригінальні болтики на кріпленні приборів були 5.8? слабенькі,я беру завжди 8.8.
Привіт
bike777, так ти правий але частково , болти оригінальні
SL 5.8, але для кріплення руля з заводу використовувалися
LI 5.8, я це знаю , просто в мене їх не ма , і ніде не можу їх знайти ,у доброму стані , щоб голови були не збиті , саме ті які стояли . Тому я не зовсім в цьому питанні відійшов від оригіналу. З приводу того чи слабкі , хто зна сталь раніше була хороша , не те що зараз .
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 20 квітня 2013, 15:07
РЕпа
Порадовали хомуты проводки,оригинальные на руле!

На раме тоже есть?

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Додано: 20 квітня 2013, 19:20
Славік
РЕпа писав:Порадовали хомуты проводки,оригинальные на руле!

На раме тоже есть?

Привіт
РЕпа, так дійсно , хому у доброму стані , силікон мягкий і прозорий , на раму теж є , чекають своєї Черги , одіну коли троси до мотора підключати буду . Певний час шукав їх , в мене їх взагалі не було , тільки біля бобін, потім підвернулись ,яй купив . Хомути не відємний атрибут ява .