Роки 4 назад підвернулась мені купка хламу, яку колишній власник гордо іменував "Розібрана Suzuki Sepia AD50" . Був зимовий мототоксикоз, тому за символічних 500грн я купив це чудо, щоб організувать з нього скутер для стант-райда, якось цікавився тоді таким...
Виглядало воно, як забрав, приблизно так:
Некомплектний двигун, без поршневої.
Одразу була куплена поршнева на 65сс, були доведені продувочні канали,(яких аж 6, якщо не підводить пам'ять) оскільки мали багато заводських косяків.
Памятаю, що здивувався дуже тоді. Все тааакее малесеньке.
Ось поршень 65сс у порівнянні з поршнем від Восхода 175сс
Все швиденько інсталював, поставив вперше на колеса.
Приємно здивувала резина DUNLOP Запустився апарат теж одразу, але стрімко заглох і знову не запустився, аж поки не інсталювався новий пелюстковий клапан. Це фірмова хвороба у таких сепій, ну дуже часто летів цей клапан, доводилось все розбирать і підгинать пелюсточки, бо не тримали...
прошу звернуть увагу на інструмент "юного техніка" : герметік, тряпочка і молоток.
Далі це все діло було колхозно підкрашено, і жовто-салатовий колір а-ля диски Кена Блока
Далі почались ігри в "Ваньку"... Щоб цей стілець їхав - було інстальовано допрацьований варіатор,прідібрані пружинки і грузики, кевларовий ремінь(більші навантаження витримує), комутатор "Дайтона", резонаторний вихлоп типу "Текнігаса" але не впевнений, могла буть і копія, відповідно налаштований карбюратор під це все діло. А ще я для впевненості заглушив масляний насос, оскільки він жив своїм життям, і почав бадяжить 2т суміш прямо в бак. Заміряли оберти двигуна електронним портативним тахометром, то докручував його до 14 тисяч, при цьому він міг розкручуватись далі, але було вже надто страшно.
Ось таке фото лишилось, в процесі, фотографував лиш процес "ковиряння".
Покатався я на ньому трошки, трошки звалював на ньому від ДАІ Коротше кажучи поставив його в гараж і довгий час не чіпав, купив китайчика на документах. Закінчилось все тим, що вирішив продать Сузукі по запчастинах, двигун десь по ЧК області катається, вилка з колесом по Києву, проводка дєрибанилась особисто фірмова котушка запалення стоїть на китайському скутері товариша. Лишився вмене трошки підкоцаний пластик, і рама з талоном і по цей день. Запитаєте мене, а чи варто воно того, що вкладено? ЗВІСНО НІ, але досвід набутий - безцінний. THE END
Була колись така Сузукі Сепія...
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Була колись така Сузукі Сепія...
Востаннє редагувалось 12 вересня 2013, 00:36 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 2 разів.
Слава Україні!!!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів