MZ ETZ 251
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1109
- З нами з: 13 липня 2012, 18:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Судячи по вигляду вилочки, або масло не те, або низький рівень був, бо вона перегріта.
Ich fahre eine,ich repariert eine
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Все можливо, хтозна, що туди лили до мене?
До того ж і я люблю притиснути, 100 - 120, це мій нормальний режим.
А взагалі то вилочки горять і від того, що на них тисне шестерня, яку випирає з зацепу при зношених кулачках.

Та що цікаво, навіть при такій вилці передачі не вибивало!

До того ж і я люблю притиснути, 100 - 120, це мій нормальний режим.

А взагалі то вилочки горять і від того, що на них тисне шестерня, яку випирає з зацепу при зношених кулачках.

Та що цікаво, навіть при такій вилці передачі не вибивало!
TA600 youtube Сайт
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Я вже на колесах!
Дуже дякую пану slaviksv, прислав мені майже нову коробку, я її так повністю і поклав, моя в порівнянні просто хлам!
Передачі стали краще вмикатись.

Дуже дякую пану slaviksv, прислав мені майже нову коробку, я її так повністю і поклав, моя в порівнянні просто хлам!
Передачі стали краще вмикатись.
TA600 youtube Сайт
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3372
- З нами з: 31 серпня 2011, 17:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Поздравляю!
Мир не без добрых людей! 


http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Минулий понеділок і кілька годин сьогодні мав вільних, тож вирішив все-таки переробити Горбоконика на електронне запалення. До того ж і натхнення підійшло!
Були куплені:
1. Генератор від 125-ти кубового скутера в зборі - 100 грн.,
2. Комутатор (по типу Ямахи) - 50 грн.,
3. Котушка запалення - 65 грн.,
Регулятора напруги не купував, маю кілька штук.
В понеділок токар виточив конус з Явовського ротора і перехідний фланець (з двох кусків, бо я не мав такої заготовки, щоб за один прохід виточити), за роботу взяв 70 грн.
Також в понеділок я підпиляв фланець під новий статор.
Сьогодні займався монтажем і підключенням (на шмарклі, просто щоб завести, остаточне підключення буде в понеділок)





Випередження запалення на ETZ-ках 2,5 мм.

Момент виставляти дуже просто, задня грань виступу на роторі має починати виходити з металевого виступу на датчику (точно як на Мінсках, Восходах і т.п.).

Так-сяк підключив, є іскра (!), пробую заводити. Цей момент вирішив зафіксувати на відео, все вийшло з першого дубля!!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Mwm3WGFf ... e=youtu.be[/youtube]
Ще тут прийшла одна мисля, а таке запалення можна і на Яву двоциліндрову без проблем поставити, треба просто на роторі приварити виступ для другого циліндра з іншого боку, і все!

Були куплені:
1. Генератор від 125-ти кубового скутера в зборі - 100 грн.,
2. Комутатор (по типу Ямахи) - 50 грн.,
3. Котушка запалення - 65 грн.,
Регулятора напруги не купував, маю кілька штук.
В понеділок токар виточив конус з Явовського ротора і перехідний фланець (з двох кусків, бо я не мав такої заготовки, щоб за один прохід виточити), за роботу взяв 70 грн.
Також в понеділок я підпиляв фланець під новий статор.
Сьогодні займався монтажем і підключенням (на шмарклі, просто щоб завести, остаточне підключення буде в понеділок)
Випередження запалення на ETZ-ках 2,5 мм.
Момент виставляти дуже просто, задня грань виступу на роторі має починати виходити з металевого виступу на датчику (точно як на Мінсках, Восходах і т.п.).

Так-сяк підключив, є іскра (!), пробую заводити. Цей момент вирішив зафіксувати на відео, все вийшло з першого дубля!!!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Mwm3WGFf ... e=youtu.be[/youtube]
Ще тут прийшла одна мисля, а таке запалення можна і на Яву двоциліндрову без проблем поставити, треба просто на роторі приварити виступ для другого циліндра з іншого боку, і все!
TA600 youtube Сайт
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 20:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
А в цьому запаленні потрібен АКБ, чи там є конденсатори для пуску двигуна без участі (на розрядженій) АКБ?
Кут випередження запалення змінюється?
Кут випередження запалення змінюється?
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
На запалення і освітлення окремі обмотки.

На скутерах є три варіанти виконання.
Перший: окрема обмотка на запалення, окрема на освітлення, але розділена пополам, половина йде напряму до фари і габаритів, а половина через регулятор на аккумулятор і далі на реле поворотів, сигнал і т.п.

Другий: як мій, тобто окрема обмотка на запалення, окрема на освітлення, не розділена, а зразу йде на регулятор, далі на аккумулятор і далі на фару, реле поворотів, сигнал і т.п.

В перших двох варіантах заряд аккумулятора ніяк не впливає на запалення, його взагалі може не бути.
Третій варіант: коли обмотки запалення немає взагалі і комутатор живиться від аккумулятора. Таку систему роблять на великокубатурних скутерах. По-моєму така система невдала, якщо сяде аккумулятор, то нікуди вже не поїдеш.

На скутерах є три варіанти виконання.
Перший: окрема обмотка на запалення, окрема на освітлення, але розділена пополам, половина йде напряму до фари і габаритів, а половина через регулятор на аккумулятор і далі на реле поворотів, сигнал і т.п.

Другий: як мій, тобто окрема обмотка на запалення, окрема на освітлення, не розділена, а зразу йде на регулятор, далі на аккумулятор і далі на фару, реле поворотів, сигнал і т.п.

В перших двох варіантах заряд аккумулятора ніяк не впливає на запалення, його взагалі може не бути.
Третій варіант: коли обмотки запалення немає взагалі і комутатор живиться від аккумулятора. Таку систему роблять на великокубатурних скутерах. По-моєму така система невдала, якщо сяде аккумулятор, то нікуди вже не поїдеш.
TA600 youtube Сайт
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Кут можна змінювати, якщо зробити рухому площадку під датчик з поздовжніми пазами, я не захотів з цим заморочуватись, просто розсвердлив отвори в датчику, це дало невеличкий простір для регулювання, до того ж зі стандартним кутом випередження мій мотор працює добре.MAXDZ писав:Кут випередження запалення змінюється?
TA600 youtube Сайт
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3372
- З нами з: 31 серпня 2011, 17:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251

Понравилась работа мотора на холостом ходу!

http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Привіт, Сергію!РЕпа писав:Думаю заморочиться на 559!
Ну так, в мене така ж система на 559-ці і стояла, за 2 роки навіть свічки ні разу не відкручував, через це з'явилось стійке переконання в надійності системи.
На жаль фото генератора немає, є тільки фото фланця і реле.

Систему використав від тайванського PGO, з двигуном аналог Yamaha (генератор підійшов по розміру, пробував від інших - завеликі).
P.S. За дизайн і виконання прошу не плюватись, то був експеримент

TA600 youtube Сайт
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3372
- З нами з: 31 серпня 2011, 17:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Братик здравствуй!
Думаю, пару уроков возьму при встрече!
Если не против?
Было дело, тож задумывался о чем-то подобном! Если не подоригиналю, так и сделаю!

Думаю, пару уроков возьму при встрече!

Было дело, тож задумывался о чем-то подобном! Если не подоригиналю, так и сделаю!

http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3372
- З нами з: 31 серпня 2011, 17:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Убрать циклопа и фару,заменить на вишневую, вполне себе тема!!!
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
ОК!РЕпа писав:Братик здравствуй!![]()
Думаю, пару уроков возьму при встрече!Если не против?


TA600 youtube Сайт
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
В останньому варіанті була від М-72.РЕпа писав:Убрать циклопа и фару,заменить на вишневую, вполне себе тема!!!

TA600 youtube Сайт
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3372
- З нами з: 31 серпня 2011, 17:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Вариант!
Качественная покраска и обновление хрома.
Что с проектом, жив? Если да, не стоит сбрасывать со счетов!
Восстановить 559 не легко!
А так жизнедеятельный аппарат будет!
По любому,буду воскрешать чику!

Качественная покраска и обновление хрома.
Что с проектом, жив? Если да, не стоит сбрасывать со счетов!
Восстановить 559 не легко!
А так жизнедеятельный аппарат будет!
По любому,буду воскрешать чику!

http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Та думаю 250-ку зібрати, стягую потроху запчастини, цей мотор якраз з неї.
TA600 youtube Сайт
- slaviksv
- мож че и выростит
- Повідомлень: 82
- З нами з: 27 грудня 2011, 20:47
- Мотоцикл: MZ
- Звідки: Чернигов
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Меня родной генератор устраивает, но желаю избавится от аккумулятора(получится хороший бардачек для разного добра, или большый воздушный фильтр) но какая примерная мощность китайского генератора?
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
До генератора в мене теж претензій нема, а от до аккумулятора... , не раз мене підводив!
Потужність не міряв, це питання мене не хвилює, ночами рідко їжджу.
Потужність не міряв, це питання мене не хвилює, ночами рідко їжджу.
TA600 youtube Сайт
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3372
- З нами з: 31 серпня 2011, 17:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
А меня еще посещали мысли про зажигание от Минского!
Как думаете, тема? Батарейки не надо!
Как думаете, тема? Батарейки не надо!
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Вже не то..., 21-ше століття за вікном.
А це без батарейки теж буде працювати.
А це без батарейки теж буде працювати.
TA600 youtube Сайт
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3372
- З нами з: 31 серпня 2011, 17:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Старею! 

http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: MZ ETZ 251
Доробив, все працює.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Js3hkOEf ... e=youtu.be[/youtube]
Ну і трохи прокатався.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0p9eVQ9V ... e=youtu.be[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Js3hkOEf ... e=youtu.be[/youtube]
Ну і трохи прокатався.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0p9eVQ9V ... e=youtu.be[/youtube]
TA600 youtube Сайт
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів