
До речі довго думав кидати в розділ ДВИГУН чи ЕЛЕКТРИКА, якщо проблема все таки з запаленням сподіваюсь тему перенесуть
Симптоми такі:
Запускається двигун чудово, на холостих робить стабільно, але як починаю їхати...метрів 200 проїжаю нормально, потім перебої то в правому, то в лівому циліндрі, а потім взагалі стає

Стоїть секунд 10, запускаю з кіка без жодних проблем і знов те саме.
"Битву екстрасенсів" влаштовувати не буду

Нові шатуни, нова поршнева ну і само собою підшипники і сальники
По запаленню: БСЗ+ФУОЗ(Andy_Bad) з оптодатчиком.
Карбюратор не давно поставив з 638, хоча на рідному все було так само.
Свічки: маю 2 комплекта Denso W20FSU (по суті аналогічні Brisk N17) і Brisk N14. Свічки нові і результата ніякого не дають.
Підсос повітря не виключаю, але імовірність мала.
Спочатку грішив на ФУОЗ, але коли відключив його і виставив по новому запалення нічого не змінилось.
Що скажете? Ай нід хелп. Я хочу їздити
