Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Це як? Щоб педаль тобі розповідала свіжі новини та анекдоти? Гальмуватиме звичайно, трохи менше зусилля треба буде прикладати на педаль з двухкулачковим гальмом.Все одно без переднього, одним заднім, дуже ефективно не загальмуєш. Я поставив бо був у наявності новий комплект передніх колодок та у гарному стані щит від переднього гальма 634ї. На даний час мене робота гальма влаштовує.Хотілося б більшої інформативності на педалі.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
В мене десь валяються передні колодки і барабан від 634. По формі він має стати з мінімальними переробками.
Можу подарувати для експериментів, все одно нікуди не поставлю)
Можу подарувати для експериментів, все одно нікуди не поставлю)
Вірю в закони динаміки
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 497 разів
- Подякували: 148 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Це так, коли гальмо чітко реагує на натиск педалі і дає змогу зрозуміти коли заблокується колесо.
ІМХО треба виключити з системи привід тросом. Тяга або гідропривід будуть давати більшу інформативність.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
В мене стояло два кулачки і тяга. Мабуть для яви краще не придумати, за виключенням дискових гальм.
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
До тяги поки не планую повертатися. Спробую, як воно з двома кулачками.
Слава Україні!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Спробуй. Принаймні гірше не буде.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1596
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Попробовать можно , но нужно быть внимательным , а именно , передний двух кулачковый барабан , вроде как , имеет меньший размер выноса , там где , устанавливается , планка тормозного барабана , которая , имеет упор на маятнике , за который она цепляется , на самом краешке , как по мне , немного стрёмновато , да и ещё плюс , смещение заднего колеса , пока что и сам , до конца не разобрался , но с таким случаем , уже столкнулся , когда разберусь до конце , постараюсь отписатся
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Вибачаюсь, але "Ви гавкаєте не на той кущ." Усе там однакове. Висота приливу в обох випадках 14мм, звичайно крім випадків повної роздовбаності. Колесо нікуди зміститися не може, при наявності правильної втулки у ньому (задня 14мм, передня 8мм). Там треба вкоротити кожух троса на пару сантиметрів та встановити додаткову втулку під натяжну гайку, адже упор троса трохи навиворіт стає. І головне, треба ніжно розсверлити той упор троса на щиті, щоб туди встановися кожух троса, бо він позаду товстіший ніж передній (свердло 9мм).Попробовать можно , но нужно быть внимательным , а именно , передний двух кулачковый барабан , вроде как , имеет меньший размер выноса , там где , устанавливается , планка тормозного барабана , которая , имеет упор на маятнике , за который она цепляется , на самом краешке , как по мне , немного стрёмновато , да и ещё плюс , смещение заднего колеса , пока что и сам , до конца не разобрался , но с таким случаем , уже столкнулся , когда разберусь до конце , постараюсь отписатся
Складаю до купи мотик і за бажанням власника також встановив на задок двохкулачковий.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1596
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Мы скорее всего говорим , совершенно о разных вещах , нужно всё установить , и посмотреть , как встала планка фиксации барабана , на штырь фиксатора маятника ? вот в чём вопросUSS писав: ↑28 березня 2019, 14:29Вибачаюсь, але "Ви гавкаєте не на той кущ." Усе там однакове. Висота приливу в обох випадках 14мм, звичайно крім випадків повної роздовбаності. Колесо нікуди зміститися не може, при наявності правильної втулки у ньому (задня 14мм, передня 8мм). Там треба вкоротити кожух троса на пару сантиметрів та встановити додаткову втулку під натяжну гайку, адже упор троса трохи навиворіт стає. І головне, треба ніжно розсверлити той упор троса на щиті, щоб туди встановися кожух троса, бо він позаду товстіший ніж передній (свердло 9мм).Попробовать можно , но нужно быть внимательным , а именно , передний двух кулачковый барабан , вроде как , имеет меньший размер выноса , там где , устанавливается , планка тормозного барабана , которая , имеет упор на маятнике , за который она цепляется , на самом краешке , как по мне , немного стрёмновато , да и ещё плюс , смещение заднего колеса , пока что и сам , до конца не разобрался , но с таким случаем , уже столкнулся , когда разберусь до конце , постараюсь отписатся
Складаю до купи мотик і за бажанням власника також встановив на задок двохкулачковий.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Ту бі, ар нат ту бі? Та все там з планкою добре. Зробити фото?Мы скорее всего говорим , совершенно о разных вещах , нужно всё установить , и посмотреть , как встала планка фиксации барабана , на штырь фиксатора маятника ? вот в чём вопрос
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Доречі, ту планку, інколи буває змушений рихтувати. Незрозуміло, що з ними роблять, але і таку залізяку деформують. Підкладка зазвичай відвалюється і я її ігнорую та встановлью планку без неї. І так нормально ходить.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Там де отвір під вісь зсередини приварено додаткову пластинку у пару міліметрів товщиною,яка з часом має властивість відпадати.Що за підкладка?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Можу підігнати вкорочений трос під таку "доработку"), до установки маятника ЧЗ, стояв передній двокулачковий з 634.
Ше треба буде розсверлити упор троса (прилив на самій кришці), бо ж передній кожух троса тонший.
Jedem das Seine!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Дякую Карандашу за супорт. Трохи підшаманив і приміряв. Отвір під трос має бути більшим 9 мм. І з тросом, як не крути, треба гратися. Десь 70 мм під ніж.
Слава Україні!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Ніхто ж не обіцяв, що буде все дуже просто. Перевір, важелі на гальмах повинні бути якнайближче до паралельності.Десь 70 мм під ніж.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Боюсь, щоб вартість доставки не перевищила вартість троса в Києві.
Слава Україні!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
В Києві продаються вкорочені троси на яву?
класно вам
Jedem das Seine!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3155
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 264 рази
- Подякували: 879 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Митас С18 ? =)))
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- archerix
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4663
- З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
- Мотоцикл: Ява 638
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 153 рази
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
У меня стоит спереди и сзади Е-03, вроде неплохо и по асфальту, и по лесным тропинкам. Но она, насколько понимаю, жидкой грязи не любит
Пусто
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Ну, найдорожчі варіанти не розглядатиму. Нинішня М45 була в районі 50€.
Слава Україні!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Mitas H серии (15 назад, 14 вперед) чисто для асфальта, едет норм, чуть пыль или трава, грунт и все, ехать можно, но не быстро, только для хороших асфальтовых дорог. А так даже на яве при трогании с обочины на пыли буксует.
Это мой опыт.
Ну и цены сейчас 2000+ грн за бублик не але, не стоит оно того.
Это мой опыт.
Ну и цены сейчас 2000+ грн за бублик не але, не стоит оно того.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів