Kawasaki KLR650 Tengai

HONDA, KAWASAKI, SUZUKI, YAMAHA и прочая буржуиндия.
MAXDZ
Старая гвардия
Повідомлень: 2423
З нами з: 01 березня 2012, 22:23
Мотоцикл: ыыы
Звідки: ыыы
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 239 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення MAXDZ »

Если нужно сделать держатель корзины сцепления с ручкой, то мне по размерам Миша делал из Николаева, дал ему размеры и он сделал чертеж, а дальше лазерной резкой станок вырезал. Обошлось примерно ~400 грн. уже не помню, инструмент используется не часто, но зато он есть и работает без проблем, по качеству - как заводской.

Зображення
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення KWAKA »

В мене вже є половина фіксатора у вигляді одного фрикційного диска і стального. Залишилось їх скрутити до купи, і приварити ручку. Чотири сотні зекономив ;)
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення KWAKA »

Годинка роботи, а потім ще хвилин 15, бо щось не зійшлося, і готово.

Зображення

Фото зроблено вже після того, як я відкрутив корзину. Метрова труба стала в нагоді. Фіксатор погнувся трохи, але витримав.

Розібрав повністю ГБЦ. Без саморобної приспособи також не обійшлося. Розсухарив клапани та відчистив нагар всюди. На фото видно, що випускним клапанам було вже зле.

Зображення

Зображення

Замінив вторинний вал. Тепер не вистачає одного О-рінга, щоб скласти картери до купи.

Зображення
Востаннє редагувалось 30 липня 2018, 10:40 користувачем KWAKA, всього редагувалось 1 раз.
За це повідомлення автора KWAKA подякував:
route 66
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення Dr_Hammer »

Файно робота йде))
За це повідомлення автора Dr_Hammer подякував:
KWAKA
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Chezara
Старая гвардия
Повідомлень: 1039
З нами з: 15 серпня 2012, 07:42
Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
Звідки: Бровары
Дякував (ла): 164 рази
Подякували: 156 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення Chezara »

А на кой там оринг? Що він виконує. В автомагазі підбери, ціна питання 10 грн.
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення KWAKA »

Та вже замовив. Кільце на вторинному валу, під стальною втулкою - 92055. Поки все їде займуся підготовкою картерів і ходовою.
Спойлер (+)
Зображення
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення KWAKA »

Завіз циліндра і головку на шліфовку. Власник надав циліндра з новим поршнем, але я засумнівався в якості шліфовки, і тому завіз рідний також. Також майстри нададуть правильну геометрію фаскам клапанів і посадочним місцям.

Перебрав вилку. Так як перо менше в діаметрі, ніж Омарове (39 мм проти 41 мм), то прийшлося виготовити новий фіксатор штока. Традиційно це був шматок арматури і гайка на 22. Сорян за якість фото.

Зображення

Попутно змінив нижні направляючі втулки. Верхні ще досить живі, шар тефлону в порядку. Люфти в рамках дозволеного.

Зображення

Встановив нові гофри Polisport, та зібрав все до купи. Від себе хочу сказати, що весь цей аеродинамічний обвіс додає мороки, щоб зняти колесо. :gazenvagen:

Зображення
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення KWAKA »

Одне з технологічних рішень, що мені не подобається, це пробка для зливу масла, яка сильно стирчить. І якщо невдало заїхати на бордюр, то можна наробити горя. Навіть рідний захист двигуна не завжди врятує.

Зображення

Можна купити за 10 баксів занижену пробку, а можна затюнити рідну.

Зображення

Зображення

Перетягнув сидіння. Доволі жорсткий матеріал попався, тому прийшлось йти в ютуб, і шукати поради.

Зображення

Приїхала посилка. Купка на фото потягла ще на 200 баксів.

Зображення
Востаннє редагувалось 30 жовтня 2018, 15:59 користувачем KWAKA, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 10:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 125 разів
Подякували: 91 раз
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення Карандаш »

Проломаний картер, це на цьому тенгаї, чи просто страшне фото з інтернету?
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення KWAKA »

З інету, хоча пара запасних картерів є.
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення Geser »

По перетяжці: у чому складність була і як вирішується?
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення KWAKA »

Складність в тому, що поверхні поролону і матеріалу обшивки дуже цупкі. Вирішується таким чином: спочатку поролон розпарюється праскою з паровим ударом, а потім будь-яким технічним мастилом без різкого запаху обробляється. Також сам матеріал обшивки прогрівається. Після таких маніпуляцій все набагато простіше.

Матеріал отакий:

Зображення
За це повідомлення автора KWAKA подякував:
Geser
MAXDZ
Старая гвардия
Повідомлень: 2423
З нами з: 01 березня 2012, 22:23
Мотоцикл: ыыы
Звідки: ыыы
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 239 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення MAXDZ »

Для защиты движки можно Skid Plate сделать, дешевле самому из листа алюминия, хотя если прикинуть, может и не дешевле.
А свечи зачем везти оттуда? У нас тоже должны быть в наличии на складах.
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення KWAKA »

За два бакса, чому б ні?
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення KWAKA »

Приїхала головка. Випускні клапана прийшлося замінити, через великий знос. На допомогу прийшла зелена жаба з Ірпіня.

Зображення

Зображення
valerazaz
тюнингрокер
Повідомлень: 1480
З нами з: 21 серпня 2012, 18:27
Мотоцикл: иж-ю3 стрит
Звідки: киев.обл
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 38 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення valerazaz »

Клапана шлифовались и седла шарошыл
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення KWAKA »

Ну не я особисто, а спеціально навчені майстри на дорогому обладнанні.
MAXDZ
Старая гвардия
Повідомлень: 2423
З нами з: 01 березня 2012, 22:23
Мотоцикл: ыыы
Звідки: ыыы
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 239 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення MAXDZ »

Да, клапана это дело такое, никогда не знаешь сколько ему еще жить осталось и никак это не проверить...
Повезло что не титановые.
Но зато на 4Т ехать легче, меньше выматывает.
valerazaz
тюнингрокер
Повідомлень: 1480
З нами з: 21 серпня 2012, 18:27
Мотоцикл: иж-ю3 стрит
Звідки: киев.обл
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 38 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення valerazaz »

Да клапана почти вечные
И делами мастера в б. Церкви
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення KWAKA »

Не вічні. Шліфуються 1-2 рази, потім з них кернери гарні виходять.
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення KWAKA »

Ось і казочці кінец....
В принципі остаточна зборка пройшла без якихось проблем, окрім ГБЦ. Прийшлося шліфувати торці клапанів, бо шайби навіть найменшого номіналу не влазили. Ще трохи подовбав мізки кранік з дірявою мембраною, із-за якого я довго не міг завестись.
Також за час простою заклинила мембрана в карбюраторі, що відповідає за перехідний режим.

Мот заводиться чітко, працює рівненько, прискорюється нормально, як для стандартної поршневої та впуску/випуску. По відчуттям він м'якший та комфортніший по підвісці, ніж Омар. Але варто виїхати на грунт і швидкість треба збавляти.
Вообщім, многая кілометрів. Зображення

Трохи фоток.

Зображення

Зображення

Зображення

Відос з холодним стартом.

Востаннє редагувалось 21 лютого 2019, 17:01 користувачем KWAKA, всього редагувалось 1 раз.
За це повідомлення автора KWAKA подякували (всього 8):
GeserAviorDr_HammerUSSЛяхroute 66ja350waresme
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення Лях »

Красавчик! :super:
За це повідомлення автора Лях подякував:
KWAKA
TA600 youtube Сайт
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення Александр77 »

Лях писав: 29 жовтня 2018, 18:02 Красавчик! :super:
не поспориш
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення Avior »

Ну, а какой бюджет восстановления трупа ?
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLR650 Tengai

Повідомлення KWAKA »

900 по акції. Технічно все працює, окрім привода спідометра, бо приливи на ступиці звернуті. Ну і косметичне питання. Все таки роки дають пластику своє - майже всі кріплення зірвані, численні тріщини і т.д. Пластик на європейській версії не фарбований і гнучкий, а тут навпаки.
Я б забив на то всьо і катався. Воно не гримить, єдине шо ставити/знімати геморно.
Відповісти

Повернутись до “Красавица и Чудовище”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів