JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

USS писав: 11 липня 2018, 01:31Зажига яка?
Без фуоз, оптодатчик Сірко, комутатор 0529.3734 і катушка від газелі, все працювало і працює без нарікань, тільки виставити по тому світлодіоду важкувато, ніби ловиш затухання при 2.8 чи 3.0 мм до вмт, а при перевірці показник щоразу інший.

Та то все фігня, всеодно я регулюю "на слух". Сьогодні хочу по стробоскопу спробувати різні випередження, просто цікаво.
Jedem das Seine!
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення route 66 »

Dr_Hammer писав: 11 липня 2018, 07:47
USS писав: 11 липня 2018, 01:31Зажига яка?
Без фуоз, оптодатчик Сірко, комутатор 0529.3734 і катушка від газелі, все працювало і працює без нарікань, тільки виставити по тому світлодіоду важкувато, ніби ловиш затухання при 2.8 чи 3.0 мм до вмт, а при перевірці показник щоразу інший.

Та то все фігня, всеодно я регулюю "на слух". Сьогодні хочу по стробоскопу спробувати різні випередження, просто цікаво.
Я взагалі регулюю дивлячись на свічку, коли іскра стрельнула, тоді й момент.
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

А я часом люблю поморочитись, особливо коли нема що робити)))
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Geser »

Я коли останнього разу ловив момент поворотом площадки по світляку на ФКВЗ, то при перевірці пару десяток втікало. З третьої-четвертої спроби перевірка показала виставлене.
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

Geser, от десь так і з тим виходить. А у випадку без фквз, просто поставити 2.8 чи 3.0 мм всеодно не варіант, кожен двигун хоче індивідуального уточнення для плавної роботи, такшо світлячок то тільки відправна точка.
Jedem das Seine!
Аватар користувача
JUK
Старая гвардия
Повідомлень: 1653
З нами з: 13 березня 2011, 11:45
Мотоцикл: JAWA 638
Дякував (ла): 66 разів
Подякували: 159 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення JUK »

USS писав: 11 липня 2018, 01:31 Просто БСЗ без ФВВЗа на мій погляд то недодроч. Гарний єфект досягається саме через динамічну зміну вугла запалення в залежності від обертів.
Для двотактного двигуна фуоз це дорога та даремна рiч . Я з ним проїздив тисяч дванадцять , аж допоки вiн не наїпнувся . Ця змiна вуглiв майже нiчого не дає . З невеличких плюсiв це може трохи плавнiше заводиться та в спорт режимi може трошки бистрiш розганяється - все . Але менi бiльш за все не сподобалось в йому те , що на великiй швидкостi 100 i бiльше двигун дуже сильно вiбрує .
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення route 66 »

В мене ФУОЗ взагалі якийсь глючний, від Павліка. Працює норм, але ні з того ні з сього мотор глохне і не заводиться, поки не виключиш і знову включиш запалення. Проіпався я з ним так трохи і зняв зовсім. Тепер просто БСЗ на оптодатчику і ніяких проблем. Але все одно тєрзают смутниє сомненія, VAPE не вилітає з голови.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення USS »

VAPE не вилітає з голови.
Подивись відео Георгія з ретро ява латвія, вапе ідуть без випередження дорогущі шо капець, а з фввз ще дорожчі. Купи совеківське та не парся з павликами різними.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення USS »

Ця змiна вуглiв майже нiчого не дає
У всіх дає ,а у тебе не дає? :smoke2:
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

Всьо, мотора настроїв, поставив по світляку 3.0 мм до ВМТ, потім на слух найшов "льогкость вращєнія коленчатого вала" і поперло)))

В сраку бля стробоскопи, фуози, хуйози та інші корисні винаходи людства!
За це повідомлення автора Dr_Hammer подякував:
nik_2
Jedem das Seine!
Аватар користувача
валико
Старая гвардия
Повідомлень: 1110
З нами з: 13 липня 2012, 21:49
Мотоцикл: MZ ETZ250
Звідки: Мерефа Харьковской обл.
Дякував (ла): 247 разів
Подякували: 128 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення валико »

Чому так категорично? Що перейшов на контакти?
Ich fahre eine,ich repariert eine
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Vvv »

У нас с сыном , на явах , стоит , обыкновенное , электронное , без фуоз , и всякой прочей ереси , комплектующие ВАЗ , поставил и , всегда ставлю , опережение 3,0мм.тьфу тьфу , на протяжении пяти лет , ни одной проблемы. :)
За це повідомлення автора Vvv подякував:
Dr_Hammer
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

валико писав: 11 липня 2018, 17:36Чому так категорично? Що перейшов на контакти?
На контактах є світлодіод для виставлення моменту запалювання? )))
Той самий оптодатчик з тим же комутатором і тою ж катушкою, просто дуже вдале положення модулятора знайшов і всьо, поїхав мот так як я хочу.
А про фуози-хуйози то я так, щоб закрити питання)
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Vvv »

Vvv писав: 11 липня 2018, 17:48 У нас с сыном , на явах , стоит , обыкновенное , электронное , без фуоз , и всякой прочей ереси , комплектующие ВАЗ , поставил и , всегда ставлю , опережение 3,0мм.тьфу тьфу , на протяжении пяти лет , ни одной проблемы. :)
При это всём , у меня на Яве , установился расход топлива , трасса 3,2 -3,5 литра на сто км. город 4,0 -4,2 литра на сто. :lol:
Аватар користувача
валико
Старая гвардия
Повідомлень: 1110
З нами з: 13 липня 2012, 21:49
Мотоцикл: MZ ETZ250
Звідки: Мерефа Харьковской обл.
Дякував (ла): 247 разів
Подякували: 128 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення валико »

Ти написав" по світляку", може мав на увазі звичайну лампочку. Коли в мене були контакти, то випереджнння виставляв, як раз по лампочці. А так да, оптодатчик набагато краще і зручніше ніж ДХ. В минулому році замінив на оптопару, так мотор став краще працювати і заводитись. Ще й акумулятор перестав викіпати.
Ich fahre eine,ich repariert eine
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

валико писав: 11 липня 2018, 20:54Ще й акумулятор перестав викіпати.
Магія якась, яке відношення датчик має до зарядки? :)
Jedem das Seine!
Аватар користувача
валико
Старая гвардия
Повідомлень: 1110
З нами з: 13 липня 2012, 21:49
Мотоцикл: MZ ETZ250
Звідки: Мерефа Харьковской обл.
Дякував (ла): 247 разів
Подякували: 128 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення валико »

Сам не розумію, окрім оптопари, все інше залишилось старе..
Ich fahre eine,ich repariert eine
Аватар користувача
JUK
Старая гвардия
Повідомлень: 1653
З нами з: 13 березня 2011, 11:45
Мотоцикл: JAWA 638
Дякував (ла): 66 разів
Подякували: 159 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення JUK »

USS писав: 11 липня 2018, 14:15 У всіх дає ,а у тебе не дає? :smoke2:
Та от якраз i не в усiх , полазь по рiзним сайтам , всюди самi протирiччя . Економiї палива як сказано я не побачив , разiв з п'ять перемiрював , про iнше вже писав вище .
Краще взять за цi грошi в запас ще пару оптодатчикiв та комутатор , виставити трохи ранiшнє запалення - i буде бомба без цього сраного фуоза. Це моя особиста думка не сприймайте її близько до печiнки :niasilil:
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення route 66 »

ФУОЗ взагалі штука корисна, але ті що продаються у нас виходить не доколихані. Сіркового не пробував, а Павліковський глючить. Писав йому колись, відповів то поміняй комутатор, то провода, то ще щось.
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Geser »

Роман, поясни, будь ласка, як шайба на гольчатому клапані впливає на роботу на холостому?
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

Geser писав: 12 липня 2018, 12:29Роман, поясни, будь ласка, як шайба на гольчатому клапані впливає на роботу на холостому?
Ярослав, спробую коротко :lol:
Суть в тому, що поліуретанова шайба значно краще ущільнює ніж просто конічна голка (хрєн там хто їх притирає на заводі і конус там умовний), обчєм "клапан" стає герметичним, звідси і стабільна робота карбюратора, бо рівень з кожним ходом поплавка однаковий, ну от кактотак)))
Jedem das Seine!
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення USS »

Суть в тому, що поліуретанова шайба значно краще ущільнює ніж просто конічна голка (хрєн там хто їх притирає на заводі і конус там умовний), обчєм "клапан" стає герметичним, звідси і стабільна робота карбюратора, бо рівень з кожним ходом поплавка однаковий, ну от кактотак)))
Все вірно тільки гіпотетично. В реалі голка з гумовим конусом працює довше та надійніше, звичайно явівська не з гумовим конусом, але її хоч можна замінити разом з гніздом, а тих запорних шайб під заміну зараз нормальних не знайдеш.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

USS писав: 12 липня 2018, 20:24В реалі голка з гумовим конусом працює довше та надійніше
Ну да, тільки там доробляти дофіга більше, Vadka на олді викладав фотки як він "Уникар-3" примастирив на яву.
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

Ну шо, Ява не перестає радувати заводкою, чоткою роботою, синхронністю баняків і афігєнним басовим звуком)))
Але десь після 80 км/год відчувається шо чуть маловато бензоату, попробую один варіант.

з купки дрібних сверл підібрав таке, шо плотно входить в рідний жикльор 92:

Зображення

мікрометрія показує чуть менше як 0,90 мм:

Зображення

потім берем чутарік товще - 0,98 мм:

Зображення

берем жикльор з китайського набору, на якому написано 75, але навіть на око видно, шо він менший за 72 і робим з нього шось в районі 95-98:

Зображення

Може завтра поставлю і випробую.

Ну і про недобре - вже доїзджаю бак бензину, а одометр твердо показує, шо я проїхав 24 км, ахтиж грьобаний Екібастуз курва!
Пробуксовує ведучий диск одометра, прийдеться відкривати абрикосове варення, але шось поки нема душевного тиску.
Востаннє редагувалось 22 жовтня 2022, 06:17 користувачем Dr_Hammer, всього редагувалось 2 разів.
За це повідомлення автора Dr_Hammer подякував:
KWAKA
Jedem das Seine!
Аватар користувача
nik_2
Старая гвардия
Повідомлень: 1088
З нами з: 28 серпня 2013, 11:44
Мотоцикл: Minsk 125
Звідки: Киев (Буча)
Дякував (ла): 24 рази
Подякували: 48 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення nik_2 »

В мене була подібна фвгня з одометром: з кожної сотні км аін собі щалишав 30-40... Так я до нього і не добрався - продав. ...а може бо абрикосового варення не було))) хз)))
П.С. Хоча про варення я напевно не до кінця розумію про що мова))))
П.С. Що за верстат?
"Мечтай так, как будто будешь жить вечно!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой

-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів