DR650RSE

HONDA, KAWASAKI, SUZUKI, YAMAHA и прочая буржуиндия.
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 10:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 125 разів
Подякували: 91 раз
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення Карандаш »

Поправив, тепер має бути видно
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 10:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 125 разів
Подякували: 91 раз
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення Карандаш »

З"явилась в мене одна ідея, але цікава Ваша думка :smoke:
Хочу зняти свої здвоєні глушники і поставити щось легше (стоковий вихлоп ну аж дуже важкий, 10+ кілограм :uzhos:)
Але і провернути цю операцію хочу подешевше, от саме в цьому і хочу проконсультуватися...
Варіант №1: Походити по розборкам і знайти там щось. Але не факт що буде нормальний стан, а те що буде в гарному стані буде не сильно бюджетно.
Варіант №2: Зробити самому з нуля, як робив собі Антипіонер. Але розумію що на це треба витратити багато часу, як на пошуки матеріалів, так і на саму реалізацію проекту.
Варіант №3: Вибрати щось із китаю. Але цікавить яка якість даних виробів там, вибір дуже великий а реальних відгуків не особо.
В кого які думки на рахунок цього?

P.S. Від даної переробки не чекаю супер приросту потужності, ідея в основному щоб зробити легшим мотоцикл.
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення Geser »

А як щодо варіанту замовити у хлопців, які резонатори-прямотоки клепають?
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення KWAKA »

Не так і багато часу там пішло :smoke:
Пошукай по барахолках. Може Арчер тобі свою перепродасть, бо він вже втомився :niasilil:
Аватар користувача
archer
И так сойдет
Повідомлень: 2093
З нами з: 25 травня 2009, 14:13
Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
Звідки: Киев
Дякував (ла): 78 разів
Подякували: 130 разів
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення archer »

Є в мене б/у труба з коліном в доброму стані від DR650SE, але я не в певненийй, що хочу з нею розпрощатись
Зображення

я себе купил банку от хаски TE410 за 300 грн, покатался пол годика и снял, ибо очень громко. Поищи на барахолках, бывают хорошие вещи за вменяемые деньги
И так сойдет
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 10:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 125 разів
Подякували: 91 раз
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення Карандаш »

А те що хаска 400 кубиків ніяк не впливає, можна дивитись трубу не тільки від 600+? Чи там головне вхідний діаметр?
Ніколи не цікавився таким питанням, тому не все зрозуміло :banghead2:
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
archer
И так сойдет
Повідомлень: 2093
З нами з: 25 травня 2009, 14:13
Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
Звідки: Киев
Дякував (ла): 78 разів
Подякували: 130 разів
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення archer »

Если найдешь прямоток от кросовых 250/450сс это будет идеальный вариант, вон у Велла была труба на ТТР от CRF250, лучше и не придумаешь.
И так сойдет
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 10:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 125 разів
Подякували: 91 раз
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення Карандаш »

Буду моніторити, може щось попадеться.
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 10:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 125 разів
Подякували: 91 раз
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення Карандаш »

Поки всі відпочивали на пікніку я зробив невеликий апгрейд мтоциклу у вигляді нормального крила, тепер моя Суза більше схожа на ендуро :sotona:
ЗображенняЗображення
Довго думав яке крило брати, нове з Алі чи все таки "породисте" бу, в результаті крило маде ін італі з мотокросс форуму.
Далі буду збирати деталі щоб робити прямоток, побачимо що з цього вийде :smoke:
За це повідомлення автора Карандаш подякували (всього 3):
KWAKAGeserWell
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 10:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 125 разів
Подякували: 91 раз
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення Карандаш »

Поки не засипало снігом, встиг трохи прокататися по лісі на вихідних :chapaev:
Погода не сильно радувала +2...+3, та і різина в мене трохи не для болота, але все таки покатався. Ну і фоточка)
ЗображенняЗображення

І виникло в мене одне питання, поки прогрівав мотоцикл, здалося що стльно димить :?
Так от в чому суть питання, це через погоду так дим видно, все таки не тепло було щей туман і підсос відкритий. Чи варто зкинути головку і глянути для початку хоча б маслозємні ковпачки.
За це повідомлення автора Карандаш подякував:
РЕпа
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
XedoX
уважаемый
Повідомлень: 519
З нами з: 28 січня 2012, 21:34
Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
Звідки: Київ
Дякував (ла): 0
Подякували: 30 разів
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення XedoX »

Учитывая что двигатель воздушник, следовательно у него по-более тепловые зазоры. Думаю что это нормально, небольшой расход масла при прогреве в около нулевой температуре. Летом масло уходило?
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
Аватар користувача
archer
И так сойдет
Повідомлень: 2093
З нами з: 25 травня 2009, 14:13
Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
Звідки: Киев
Дякував (ла): 78 разів
Подякували: 130 разів
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення archer »

Не мешай технике работать, зимой ты видишь не дым а пар
За це повідомлення автора archer подякував:
Syava
И так сойдет
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 10:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 125 разів
Подякували: 91 раз
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення Карандаш »

Летом масло уходило?
Трохи доливав, але не сказав би що критично.
Не мешай технике работать
Це те що я хотів почути) Дякую
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
Syava
Старая гвардия
Повідомлень: 2116
З нами з: 28 травня 2009, 10:57
Мотоцикл: Jawa 360, Honda XL400VN
Звідки: м.Ірпінь, Київська обл.
Дякував (ла): 379 разів
Подякували: 60 разів
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення Syava »

Підняте крило звичайно додало ендурності мотоциклу. Але було б краще, щоб ти змінив гуму з дорожної на відповідну.
Багажні рамки виглядають естетично. Яким чином захищаються поворотники при падіння? Рамки їх не перекривають. І якщо будуть чіплятись кофри, то поворотники будуть заважати.
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 10:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 125 разів
Подякували: 91 раз
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення Карандаш »

Рамки не сильно, але все таки перекривають повороти. Жорсткі кофри поки не планую, хочу сумки з ПВХ, думаю все якраз має акуратно стати.
На рахунок гуми знаю...В основному експлуатую на асфальті, або на тверді поверхні. Але і задумуюсь над ще одним комплектом зі злим малюнком.
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
archer
И так сойдет
Повідомлень: 2093
З нами з: 25 травня 2009, 14:13
Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
Звідки: Киев
Дякував (ла): 78 разів
Подякували: 130 разів
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення archer »

Если ты действительно хочешь продлить жизнь мотору, при случае скинь крышку сцепления и достань на осмотр жиклер распыляющий масло на днище поршня, (на фотке над ведущей шестерней), при прослабке цепи ГРМ она начинает доставать туда и перепиливает его, всё масло выливается в ответствие, а не в голову.
Зображення
Зображення
И так сойдет
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 10:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 125 разів
Подякували: 91 раз
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення Карандаш »

Якраз перед рокеровкою знімав кришку для цього. Ні до жиклера, ні до натяжки цепу ГРМ питань не виникло)
Треба ще ліву кришку зняти, в мене проставка яка між картером і самою кришкою на герметику, після того як натягував цеп баланс.валів там почало трохи запотівати маслом.
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 10:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 125 разів
Подякували: 91 раз
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення Карандаш »

Я теж трохи похвалюсь роботою над мотоциклом)
Ще осінню купив БУ metzeler tourance в досить не поганому стані, для мого стилю їзди має підійти.
Але спочатку дотру свій контіненталь
ЗображенняЗображення
Далі цікавіше. Ще в кінці того сезону почав помічати що зчеплення буксує, для початку замовив пружинки ЕВС і вже по факту хотів заміряти диски. Диски виявились всі в допуску, тому не сильно влетіло по грошам)))
Також вирішив нарешті прибрати запотівання масла між картером зліва і кришкою, довелося робити приспособу для зняття ротору (пізно згадав що в Арчера така є, а відпустка швидко закінчувалась) Одразу підтянув цеп балансвалів. Виглядало це приблизно так.
ЗображенняЗображення
Ну і поміняв вже масло, фільтр і свічки, залишилось помити повітряний фільтр.
ЗображенняЗображення
За це повідомлення автора Карандаш подякував:
Geser
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення KWAKA »

Ви помітили, що теми про обслуговування почали з'являтись тільки про японців? От жеш ломуче гівно! :niasilil:

В мене диски щеплення також в допусках, пружини посилені, але курва пробуксовує коли прогріється. Не знаю що й робити.
За це повідомлення автора KWAKA подякував:
route 66
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення Avior »

Менять масло? Может другое по температуре надо..
У себя замечал что после часа катания по пробках выжим не такой как на холодную...
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення KWAKA »

Трьох виробників змінив - безрезультатно. І коли часто травиш сцепою, наприклад десь в гівнах, то ручка провалюється, і хід стає менший.
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення Avior »

Не произовдителя. А температурный режим масла, допустим 10в30
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення route 66 »

Антипионер писав:Ви помітили, що теми про обслуговування почали з'являтись тільки про японців? От жеш ломуче гівно! :niasilil:

В мене диски щеплення також в допусках, пружини посилені, але курва пробуксовує коли прогріється. Не знаю що й робити.
Просто яви ремонтуються ще з осені
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення Avior »

Увы но у Явы ремонт не заканчиваться он приостанавливается ))
А начинается при покупке )
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 10:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 125 разів
Подякували: 91 раз
Контактна інформація:

Re: DR650RSE

Повідомлення Карандаш »

Відчуваю що намічається нова хвиля теми "ява проти джапа" :berserk:
Вірю в закони динаміки
Відповісти

Повернутись до “Красавица и Чудовище”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів