Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Відповісти
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Повідомлення KWAKA »

Наконец-то выкроил время для экспериментов над донорской вилкой. Я думаю всем известна проблема, когда вилка течет, и замена сальников не дает положительного результата. Вариант решения даной проблемы будет описан ниже, а тех, у кого есть возможность купить новую вилку за гроши, попрошу дальше не читать.
Итак, по моим скромным догадкам, больше всего вилка "устает" в этом месте

Зображення

В итоге, вилка работает кагбэ наизгиб немного, тем самым одну сторону сальника прижимая, а противоположенную освобождая (получаеться зазор, через который масло выходит).
В технических условиях, которые мне были доступны, я произвел следующую манипуляцию

http://youtu.be/X63asJZLdKw

Проточил посадочное место на 60мм (сколько резца хватило), и диаметром 39мм для втулки из капролоктана.

Зображення

Задача втулки - убрать эллипс в верхней части подвижной трубы ( и течь масла ессно). Также советую сразу заменить поршень, который отвечает за плавность хода.

Зображення

"Хитрый" заводской разрез можно повторить канцелярским ножом, а диаметр подгонять аналогично поршневым кольцам.
Вот таким вот простым способом мы продлеваем жизнь вилочке еще на каких-то несколько сезонов.
Аватар користувача
Rock-N-Roll
рокер
Повідомлень: 454
З нами з: 15 листопада 2010, 23:08
Мотоцикл: Keeway RK III 150; Riga-12
Звідки: Київ
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Повідомлення Rock-N-Roll »

класно!)) Молодець, що написав, в мене така ж сама проблема почалась.
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Повідомлення KWAKA »

То в тебе ж ява більш-менш свіжа? Перед хірургічним втручанням потрібно провірити вилку на наявність люфта. Для цього треба вийняти перо з траверс, правою рукою взятись за верх (там де пробка), ногою наступити знизу (до вісь вставляється), лівою рукою взятись за верх стакана (де сальник), і спробувати пошатати.
slovari31
ньюб
Повідомлень: 13
З нами з: 29 листопада 2011, 22:40
Мотоцикл: Jawa 350
Звідки: Черновцы
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Повідомлення slovari31 »

А если из бронзы сделать втулку :smoke:
Аватар користувача
java 6v
Старая гвардия
Повідомлень: 808
З нами з: 24 серпня 2011, 09:58
Мотоцикл: CZ-350 472.5
Звідки: Київ
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Повідомлення java 6v »

дякую за пораду!в мене теж таке сальники нові а вилка тече!

[ Post made via Mobile Device ] Зображення
Зображення
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Повідомлення KWAKA »

slovari31 писав:А если из бронзы сделать втулку :smoke:
Капролоктан,в цьому випадку, більш живучий матеріал.
Аватар користувача
FANAT
рокер
Повідомлень: 341
З нами з: 09 січня 2010, 01:30
Мотоцикл: jawa 350\638
Звідки: львов
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Повідомлення FANAT »

я собі робив трохи по іншому, проточував посадку нижче і ставив два сальника і все було гуд нічого не текло
Хочешь быть ближе к Богу? ОБГОНИ МЕНЯ...
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Повідомлення KWAKA »

Мені здається-це варіант при невеликому зношуванні. Ти ж не прибираєш кут між пером і стаканом, який виникає в процесі експлуатації. Ще може бути, що верхній сальник буде "голодувати", і стреться швидше. Але це бже здогадки.
suprem
мож че и выростит
Повідомлень: 57
З нами з: 16 січня 2012, 22:02
Мотоцикл: Jawa 350 638,Viper V250, Lifan Torero
Звідки: Киев-Ялта
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Повідомлення suprem »

А я себе немного усовершенствовал идею, и сделал втулку для второго сальника, смотреть здесь http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?f=19&t=2783&start=25
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Повідомлення KWAKA »

Другий сальник, мены здається, це тимчасовий варіант. Практика покаже.
Аватар користувача
JUK
Старая гвардия
Повідомлень: 1653
З нами з: 13 березня 2011, 11:45
Мотоцикл: JAWA 638
Дякував (ла): 66 разів
Подякували: 159 разів
Контактна інформація:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Повідомлення JUK »

Антипионер писав: Практика покаже.
Cєрьога , я розумiю що це було вже давно , але розкажи , що в рештi решт показала їзда ? хочу теж поекспериментувати з стаканами вилки
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Повідомлення KWAKA »

Ну як сказати. Зараз би такого не робив.
Такий ремонт доцільний лише за умови ідеальних нерухомих труб. Якщо вилка зношена в хлам, то краще піти іншим шляхом - купити живішу, або перейти на японську хромовану з нормальними змінними направляючими.
Аватар користувача
JUK
Старая гвардия
Повідомлень: 1653
З нами з: 13 березня 2011, 11:45
Мотоцикл: JAWA 638
Дякував (ла): 66 разів
Подякували: 159 разів
Контактна інформація:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Повідомлення JUK »

Якось туманно ти написав . Припустимо нерухомi труби в гарному станi , але є нюанс , дiаметр їх 35.9мм , а нижнi стакани всерединi зносилися за 90 тисяч до майже 36.2 мм . Викинути стакани можна , а ось пiдiбрати новi з внутрiшнiм дiаметром хоча би 36 мм - то вже проблема , ось чого i хочу зайнятися сєкасом :niasilil: за логiкою три десятки втулки повиннi компенсувати . Як в тебе при експлуатацiї повiв капролон , та i цiкавить жорсткiсть самого вузла з цими втулками . :smoke:
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Повідомлення KWAKA »

Він себе по-різному вів в залежності від температури навколишнього середовища. Коли було холодно, навіть підклинював в крайньому верхньому положенні. Тому, якщо геть варіантів нема, то краще бронза.
Аватар користувача
JUK
Старая гвардия
Повідомлень: 1653
З нами з: 13 березня 2011, 11:45
Мотоцикл: JAWA 638
Дякував (ла): 66 разів
Подякували: 159 разів
Контактна інформація:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Повідомлення JUK »

Антипионер писав: Коли було холодно, навіть підклинював в крайньому верхньому положенні.
Даже так . А ще , ти не можеш згадати , який ти робив зазор : нерухома труба - втулка ?
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Повідомлення KWAKA »

Нажаль не згадаю. В мене нерухома труба була зношена, і зазор вибирався, щоб не підклинювало.
Аватар користувача
JUK
Старая гвардия
Повідомлень: 1653
З нами з: 13 березня 2011, 11:45
Мотоцикл: JAWA 638
Дякував (ла): 66 разів
Подякували: 159 разів
Контактна інформація:

Re: Вариант ремонта подвижной части, вилка 638

Повідомлення JUK »

Добре , Сєрж , я зрозумiв , буду майструвати .
Відповісти

Повернутись до “Ходовая”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів