Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
-
- ньюб
- Повідомлень: 8
- З нами з: 15 грудня 2016, 12:45
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Всім привіт.
В наявності Jawa 350 634 з карбом Jikov 2926.
Назріло питання заміни штатного карбюратора, у зв'язку з тим що йому підходить кінець.
За результатами пошуків намітив 2 претендента: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань).
Примітка: мова йде про оригінали ціною орієнтовно 100$ s 70$ відповідно і в даному випадку китайські підробки-аналоги не розглядаються:)
Колеги, відізвіться, будь-ласка, хто є реальними власниками, можливо хтось вже проводив такий тюнінг топливної системи?
В мене дилема:
1. переплатити за японську якість Mikuni але менш сучасний тип карбюратора (кругла заслонка і т.п.), чи
2. взяти економнішу, але оригінальну, ліцензійну копію Keihin PWK 28 (він же OKO PWK 26), при цьому більш сучасний карбюратор (D-подібна форма заслонки, більш швидке проходження повітряного потоку, і т.п.), при цьому це Тайвань, хоч якісний, але метал менш якісний ніж в японських оригіналах...
Є інформація, що мікуні працює дуже добре, але топлива споживати буде більше...
МЕТА ТЮНІНГУ: чітка стабільна робота двигуна на хх, відсутність провалів при наборі оборотів, економія топлива. При цьому збільшення потужності не обов'язкове. Мотор, поршнева в порядку, після кап. ремонту. Є відео роботи:)
Буду вдячний реальним власникам за консультацію і допомогу, бо я впевнений, що такі люди є.
В наявності Jawa 350 634 з карбом Jikov 2926.
Назріло питання заміни штатного карбюратора, у зв'язку з тим що йому підходить кінець.
За результатами пошуків намітив 2 претендента: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань).
Примітка: мова йде про оригінали ціною орієнтовно 100$ s 70$ відповідно і в даному випадку китайські підробки-аналоги не розглядаються:)
Колеги, відізвіться, будь-ласка, хто є реальними власниками, можливо хтось вже проводив такий тюнінг топливної системи?
В мене дилема:
1. переплатити за японську якість Mikuni але менш сучасний тип карбюратора (кругла заслонка і т.п.), чи
2. взяти економнішу, але оригінальну, ліцензійну копію Keihin PWK 28 (він же OKO PWK 26), при цьому більш сучасний карбюратор (D-подібна форма заслонки, більш швидке проходження повітряного потоку, і т.п.), при цьому це Тайвань, хоч якісний, але метал менш якісний ніж в японських оригіналах...
Є інформація, що мікуні працює дуже добре, але топлива споживати буде більше...
МЕТА ТЮНІНГУ: чітка стабільна робота двигуна на хх, відсутність провалів при наборі оборотів, економія топлива. При цьому збільшення потужності не обов'язкове. Мотор, поршнева в порядку, після кап. ремонту. Є відео роботи:)
Буду вдячний реальним власникам за консультацію і допомогу, бо я впевнений, що такі люди є.
Востаннє редагувалось 15 грудня 2016, 20:19 користувачем livsi, всього редагувалось 1 раз.
-
- ньюб
- Повідомлень: 8
- З нами з: 15 грудня 2016, 12:45
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
В кого вже є досвід установки, підкажіть, які витрати пального (середні/мінімальні), які жиклери використовували, чи нема провалів на низьких/середніх обертах?...
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Если для себя, я бы ставил Микуни или Кейхен. Но меня жаба давит 100у.е. отдать за карб. ОКО это копия, а копия есть копия))))
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Я видел ты на ОЛДЕ такую тему создал, счас там тебя хлопнут))), там есть такие темы, поюзай поиском. Вот человек карбами занимается, пообщайся, может что умное подскажет. http://www.motocross.ua/forum/viewtopic.php?t=47685
-
- ньюб
- Повідомлень: 8
- З нами з: 15 грудня 2016, 12:45
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Ти правий) На Олді тема дійсно є... Так сказати, закинув удочки скрізь)
Тому й запитую, бо жаба жушить за гроші) Але справа тут не тільки в грошах. Продавець OKO завіряв, що, оскільки це оригінал, то якість дуже пристойна. Повна відповідність з Кейхіном. І фішка в тому що там заслонка цікава, що обіцяє кращу реакцію на газ, теоретично - економічність... ОКО більш технологічний, сучасний, а це теж важливо...
Тому й запитую, бо жаба жушить за гроші) Але справа тут не тільки в грошах. Продавець OKO завіряв, що, оскільки це оригінал, то якість дуже пристойна. Повна відповідність з Кейхіном. І фішка в тому що там заслонка цікава, що обіцяє кращу реакцію на газ, теоретично - економічність... ОКО більш технологічний, сучасний, а це теж важливо...
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Такой ставил Mikuni VM30-83 (то же самое, только на 30мм) давно. Сам смотри, ракеты не будет, будет просто новый карб, который нормально работает. По качеству смеси нужно жиклеры подбирать. Примерно 130й жиклер главный пойдет. На сегодняшний день карб обойдется как пол мотоцикла в прямом смысле.
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Стоит ли? Понятно, хочется - хуже чем болит)))MAXDZ писав: На сегодняшний день карб обойдется как пол мотоцикла в прямом смысле.
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Если эта ява на всю жизнь, то и стОит и стоИт. Если в будущем планируется другая техника, то даже по курсу ~8 еще дважды подумал, а сейчас бы точно не покупал.
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Ну как "ЯВА на всю жизнь"? Это у наших дедов выбора не было и они брали один раз и на всю жизнь. У нас счас жизнь чуть другая, приедет сосед, забери японо-мать по скудной цене и заберёш!!!! А ЯВУ продаш и никто не оценит стоимость карбюратора)))MAXDZ писав:Если эта ява на всю жизнь,
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1596
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Отличий от родного особо не почувствуешь , а финансовая разница ощутима.
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Когда то в детстве ставили на ПС Микуни 30 или 32й диффузор, счас уже не помню. Единственное, что помню, херячил ПС, что скаженный, ЗИНБИН ЖРАЛ, но пёр, это того стоило)))
-
- ньюб
- Повідомлень: 8
- З нами з: 15 грудня 2016, 12:45
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Просто хотів бути впевненим в топливній системі свого мота...
Рідний новий карб найти - баригі співають ті самі 70-80$... Тому і перекинувся на ідею установки карба-"іномарки"... А якщо ще врахувати ігри з жиклерами - то по факту дійсно, вартість, як пів мота... І хочеться і колеться.
Дякую, хлопці, за інформацію і роздуми.
Щось надумаю - відпишуся. Всім удачі!
Рідний новий карб найти - баригі співають ті самі 70-80$... Тому і перекинувся на ідею установки карба-"іномарки"... А якщо ще врахувати ігри з жиклерами - то по факту дійсно, вартість, як пів мота... І хочеться і колеться.
Дякую, хлопці, за інформацію і роздуми.
Щось надумаю - відпишуся. Всім удачі!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Там и так VM32 должен был стоять и стоял на ранних моделях до удешевления и замены на к62
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Я понимаю,что общаюсь с кроссмэном, я таким не являюсь, могу ошибатся, давно это было. Но дух мощии))), как счас помню(20ть лет прошло), как адреналин вырабатывался))))MAXDZ писав:Там и так VM32 должен был стоять и стоял на ранних моделях до удешевления и замены на к62
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
На то время быстрее ПСа лайбы не было доступно.
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 56
- З нами з: 30 січня 2012, 14:10
- Мотоцикл: JAWA 638
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Скинь ссылку на это чудо, и сколько за него хотят? Купил по дурости как то копию этого ОКО, барахло еще то, а как ориджинал тайвань хз. На яваклубе есть тема, на страниц эдак 5
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Во, подтверждение моих слов)))sirop писав: Купил по дурости как то копию этого ОКО,
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 56
- З нами з: 30 січня 2012, 14:10
- Мотоцикл: JAWA 638
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Азиаты лепят кучу подделок на тему аля keihin pwk 28, всякие око, коso и тд, а еще копии копий, и как оно будет работать лотерея еще та
-
- ньюб
- Повідомлень: 8
- З нами з: 15 грудня 2016, 12:45
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Придивляюсь покупку в цьому магазині:sirop писав:Скинь ссылку на это чудо, и сколько за него хотят? Купил по дурости как то копию этого ОКО, барахло еще то, а как ориджинал тайвань хз. На яваклубе есть тема, на страниц эдак 5
http://maxiscooter.com.ua/shop/product_896.html
Фотки, характеристики та інформація від продавця налаштовують дуже оптимістично...
На цьому ж сайті наявна стаття з порівнянням OKO з оригіналом від Keihin:
http://maxiscooter.com.ua/shop/page_17.html
П.С. Не сприймайте як рекламу, просто висловлюю свої дослідження...
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
livsi, На ОЛХе есть парняга, он предлагает японо-карбы для установки на ЯВУ, МТ, ИЖ и т.д. Цена от 600т и выше. Если интересно, то дам ссылку.
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 56
- З нами з: 30 січня 2012, 14:10
- Мотоцикл: JAWA 638
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Как по мне,если и брать, то только оригинал.
-
- ньюб
- Повідомлень: 8
- З нами з: 15 грудня 2016, 12:45
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
Звісно давай. Скинь ссилку в ЛС, або на загал, як тобі зручно. В любому випадку буду вдячний.triZet писав:livsi, На ОЛХе есть парняга, он предлагает японо-карбы для установки на ЯВУ, МТ, ИЖ и т.д. Цена от 600т и выше. Если интересно, то дам ссылку.
Ще попутно запитання... Може хтось знає, підскажіть, де можна взяти, або від чого підходять жиклери для карба на Ява 638 (Jikov 2928)?
Маю в заґашніку даний карб з підубитою заслонкою... Багато мотомайстрів переконують, що можна даний карб досить якісно і економічно налаштувати на 634-й Яві. Але в мене якісь нестандартні жиклери там: 95, 75 і хх невідомо...
Коли його встановлював, ява люто перла, але відмовлялась тримати хх менше 2000 обертів... Може спробувати погратись?
-
- ньюб
- Повідомлень: 11
- З нами з: 19 лютого 2014, 15:19
- Мотоцикл: PGO, SYM
- Звідки: Киев-Град
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.
И мне ссылочкуtriZet писав:livsi, На ОЛХе есть парняга, он предлагает японо-карбы для установки на ЯВУ, МТ, ИЖ и т.д. Цена от 600т и выше. Если интересно, то дам ссылку.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів