Доробка кріплення карбюратора на 638
- міша
- уважаемый
- Повідомлень: 641
- З нами з: 12 лютого 2012, 12:50
- Мотоцикл: Ява 350/638
- Звідки: Тернопільська обл. м.Чортків
- Дякував (ла): 52 рази
- Подякували: 38 разів
- Контактна інформація:
Доробка кріплення карбюратора на 638
Можливо комусь пригодиться ось така доробка кріплення карбюратора до ЯВА 638. Із такою доробкою іжджу уже третій сезон. Без нарікань.
- міша
- уважаемый
- Повідомлень: 641
- З нами з: 12 лютого 2012, 12:50
- Мотоцикл: Ява 350/638
- Звідки: Тернопільська обл. м.Чортків
- Дякував (ла): 52 рази
- Подякували: 38 разів
- Контактна інформація:
Re: Доробка кріплення карбюратора на 638
Ні , це ебоксидна смола. Пропускала штатна разинка ,а потрібно було виїхати. Зробив з чого було .Думав тимчасово , але тримає відміно.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Доробка кріплення карбюратора на 638
ну а як зняв карб і поставив, тоже тримає?)
Jedem das Seine!
- міша
- уважаемый
- Повідомлень: 641
- З нами з: 12 лютого 2012, 12:50
- Мотоцикл: Ява 350/638
- Звідки: Тернопільська обл. м.Чортків
- Дякував (ла): 52 рази
- Подякували: 38 разів
- Контактна інформація:
Re: Доробка кріплення карбюратора на 638
Знімав і неодин раз. До карбюратора ебаксидка приклеїлась " намертво ", а фланець прокручується вільно ( на фото показано ). Ставлю прокладку із пароніту.
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Доробка кріплення карбюратора на 638
А якщо до новоробної вставки більш-менш нормальної якості приклеїти шайбу із бензомаслостійкої гуми із внутрішнім діаметром 28 мм, щоб отримати щось схоже на made in Czechoslovakia?
Слава Україні!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Доробка кріплення карбюратора на 638
Був випадок з новоробним китайським карбом і китайською конусною гумкою, на нових гумках немає перекриття патрубка карба як на чехословацьких, тож був змушений підрізати сам патрубок карба на1,5мм щоб гумка при притисканні фланця виходила над торцем карба і щільно притискалась до впускного колектора. Після встановлення карба на своє місце прокладок не знадобилось, притиснулось щільно, підсосу не було.А якщо до новоробної вставки більш-менш нормальної якості приклеїти шайбу із бензомаслостійкої гуми із внутрішнім діаметром 28 мм, щоб отримати щось схоже на made in Czechoslovakia?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Доробка кріплення карбюратора на 638
Не, то всеодно не є гут, та гумка, окрім того що зручно підлампічити карб не знімаючи, термоізоляції і т.д., виконує роль демпфера, грубо кажучи щоб при вібраціях бензин не пінився в поплавковій камері і не порушувалось "смєсєобразованіє", то я читав в якійсь поважній книжці)))міша писав:Знімав і неодин раз. До карбюратора ебаксидка приклеїлась " намертво ", а фланець прокручується вільно ( на фото показано ). Ставлю прокладку із пароніту.
Jedem das Seine!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів