Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Відповісти
livsi
ньюб
Повідомлень: 8
З нами з: 15 грудня 2016, 12:45
Мотоцикл: Jawa 350 634
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 0
Контактна інформація:

Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення livsi »

Всім привіт.
В наявності Jawa 350 634 з карбом Jikov 2926.
Назріло питання заміни штатного карбюратора, у зв'язку з тим що йому підходить кінець.

За результатами пошуків намітив 2 претендента: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань).
Примітка: мова йде про оригінали ціною орієнтовно 100$ s 70$ відповідно і в даному випадку китайські підробки-аналоги не розглядаються:)

Колеги, відізвіться, будь-ласка, хто є реальними власниками, можливо хтось вже проводив такий тюнінг топливної системи?
В мене дилема:
1. переплатити за японську якість Mikuni але менш сучасний тип карбюратора (кругла заслонка і т.п.), чи
2. взяти економнішу, але оригінальну, ліцензійну копію Keihin PWK 28 (він же OKO PWK 26), при цьому більш сучасний карбюратор (D-подібна форма заслонки, більш швидке проходження повітряного потоку, і т.п.), при цьому це Тайвань, хоч якісний, але метал менш якісний ніж в японських оригіналах...

Є інформація, що мікуні працює дуже добре, але топлива споживати буде більше...

МЕТА ТЮНІНГУ: чітка стабільна робота двигуна на хх, відсутність провалів при наборі оборотів, економія топлива. При цьому збільшення потужності не обов'язкове. Мотор, поршнева в порядку, після кап. ремонту. Є відео роботи:)

Буду вдячний реальним власникам за консультацію і допомогу, бо я впевнений, що такі люди є. :)
Востаннє редагувалось 15 грудня 2016, 20:19 користувачем livsi, всього редагувалось 1 раз.
livsi
ньюб
Повідомлень: 8
З нами з: 15 грудня 2016, 12:45
Мотоцикл: Jawa 350 634
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення livsi »

В кого вже є досвід установки, підкажіть, які витрати пального (середні/мінімальні), які жиклери використовували, чи нема провалів на низьких/середніх обертах?...
Аватар користувача
Slavik
Старая гвардия
Повідомлень: 1566
З нами з: 10 травня 2015, 14:35
Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 65 разів
Подякували: 81 раз
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення Slavik »

Если для себя, я бы ставил Микуни или Кейхен. Но меня жаба давит 100у.е. отдать за карб. ОКО это копия, а копия есть копия))))
Аватар користувача
Slavik
Старая гвардия
Повідомлень: 1566
З нами з: 10 травня 2015, 14:35
Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 65 разів
Подякували: 81 раз
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення Slavik »

Я видел ты на ОЛДЕ такую тему создал, счас там тебя хлопнут))), там есть такие темы, поюзай поиском. Вот человек карбами занимается, пообщайся, может что умное подскажет. http://www.motocross.ua/forum/viewtopic.php?t=47685
livsi
ньюб
Повідомлень: 8
З нами з: 15 грудня 2016, 12:45
Мотоцикл: Jawa 350 634
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення livsi »

Ти правий) На Олді тема дійсно є... Так сказати, закинув удочки скрізь)
Тому й запитую, бо жаба жушить за гроші) Але справа тут не тільки в грошах. Продавець OKO завіряв, що, оскільки це оригінал, то якість дуже пристойна. Повна відповідність з Кейхіном. І фішка в тому що там заслонка цікава, що обіцяє кращу реакцію на газ, теоретично - економічність... ОКО більш технологічний, сучасний, а це теж важливо...
MAXDZ
Старая гвардия
Повідомлень: 2423
З нами з: 01 березня 2012, 22:23
Мотоцикл: ыыы
Звідки: ыыы
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 239 разів
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення MAXDZ »

Такой ставил Mikuni VM30-83 (то же самое, только на 30мм) давно. Сам смотри, ракеты не будет, будет просто новый карб, который нормально работает. По качеству смеси нужно жиклеры подбирать. Примерно 130й жиклер главный пойдет. На сегодняшний день карб обойдется как пол мотоцикла в прямом смысле.
За це повідомлення автора MAXDZ подякував:
livsi
Аватар користувача
Slavik
Старая гвардия
Повідомлень: 1566
З нами з: 10 травня 2015, 14:35
Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 65 разів
Подякували: 81 раз
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення Slavik »

MAXDZ писав: На сегодняшний день карб обойдется как пол мотоцикла в прямом смысле.
Стоит ли? Понятно, хочется - хуже чем болит)))
За це повідомлення автора Slavik подякував:
livsi
MAXDZ
Старая гвардия
Повідомлень: 2423
З нами з: 01 березня 2012, 22:23
Мотоцикл: ыыы
Звідки: ыыы
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 239 разів
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення MAXDZ »

Если эта ява на всю жизнь, то и стОит и стоИт. Если в будущем планируется другая техника, то даже по курсу ~8 еще дважды подумал, а сейчас бы точно не покупал.
Аватар користувача
Slavik
Старая гвардия
Повідомлень: 1566
З нами з: 10 травня 2015, 14:35
Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 65 разів
Подякували: 81 раз
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення Slavik »

MAXDZ писав:Если эта ява на всю жизнь,
Ну как "ЯВА на всю жизнь"? Это у наших дедов выбора не было и они брали один раз и на всю жизнь. У нас счас жизнь чуть другая, приедет сосед, забери японо-мать по скудной цене и заберёш!!!! А ЯВУ продаш и никто не оценит стоимость карбюратора)))
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення Vvv »

Отличий от родного особо не почувствуешь , а финансовая разница ощутима.
За це повідомлення автора Vvv подякував:
livsi
Аватар користувача
Slavik
Старая гвардия
Повідомлень: 1566
З нами з: 10 травня 2015, 14:35
Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 65 разів
Подякували: 81 раз
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення Slavik »

Когда то в детстве ставили на ПС Микуни 30 или 32й диффузор, счас уже не помню. Единственное, что помню, херячил ПС, что скаженный, ЗИНБИН ЖРАЛ, но пёр, это того стоило)))
livsi
ньюб
Повідомлень: 8
З нами з: 15 грудня 2016, 12:45
Мотоцикл: Jawa 350 634
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення livsi »

Просто хотів бути впевненим в топливній системі свого мота...
Рідний новий карб найти - баригі співають ті самі 70-80$... Тому і перекинувся на ідею установки карба-"іномарки"... А якщо ще врахувати ігри з жиклерами - то по факту дійсно, вартість, як пів мота... І хочеться і колеться.
Дякую, хлопці, за інформацію і роздуми.
Щось надумаю - відпишуся. Всім удачі!
MAXDZ
Старая гвардия
Повідомлень: 2423
З нами з: 01 березня 2012, 22:23
Мотоцикл: ыыы
Звідки: ыыы
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 239 разів
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення MAXDZ »

Там и так VM32 должен был стоять и стоял на ранних моделях до удешевления и замены на к62
Аватар користувача
Slavik
Старая гвардия
Повідомлень: 1566
З нами з: 10 травня 2015, 14:35
Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 65 разів
Подякували: 81 раз
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення Slavik »

MAXDZ писав:Там и так VM32 должен был стоять и стоял на ранних моделях до удешевления и замены на к62
Я понимаю,что общаюсь с кроссмэном, я таким не являюсь, могу ошибатся, давно это было. Но дух мощии))), как счас помню(20ть лет прошло), как адреналин вырабатывался))))
MAXDZ
Старая гвардия
Повідомлень: 2423
З нами з: 01 березня 2012, 22:23
Мотоцикл: ыыы
Звідки: ыыы
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 239 разів
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення MAXDZ »

На то время быстрее ПСа лайбы не было доступно.
sirop
мож че и выростит
Повідомлень: 56
З нами з: 30 січня 2012, 14:10
Мотоцикл: JAWA 638
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення sirop »

Скинь ссылку на это чудо, и сколько за него хотят? Купил по дурости как то копию этого ОКО, барахло еще то, а как ориджинал тайвань хз. На яваклубе есть тема, на страниц эдак 5
Аватар користувача
Slavik
Старая гвардия
Повідомлень: 1566
З нами з: 10 травня 2015, 14:35
Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 65 разів
Подякували: 81 раз
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення Slavik »

sirop писав: Купил по дурости как то копию этого ОКО,
Во, подтверждение моих слов))) :100:
sirop
мож че и выростит
Повідомлень: 56
З нами з: 30 січня 2012, 14:10
Мотоцикл: JAWA 638
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення sirop »

Азиаты лепят кучу подделок на тему аля keihin pwk 28, всякие око, коso и тд, а еще копии копий, и как оно будет работать лотерея еще та
livsi
ньюб
Повідомлень: 8
З нами з: 15 грудня 2016, 12:45
Мотоцикл: Jawa 350 634
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення livsi »

sirop писав:Скинь ссылку на это чудо, и сколько за него хотят? Купил по дурости как то копию этого ОКО, барахло еще то, а как ориджинал тайвань хз. На яваклубе есть тема, на страниц эдак 5
Придивляюсь покупку в цьому магазині:
http://maxiscooter.com.ua/shop/product_896.html

Фотки, характеристики та інформація від продавця налаштовують дуже оптимістично...

На цьому ж сайті наявна стаття з порівнянням OKO з оригіналом від Keihin:
http://maxiscooter.com.ua/shop/page_17.html

П.С. Не сприймайте як рекламу, просто висловлюю свої дослідження...
Аватар користувача
Slavik
Старая гвардия
Повідомлень: 1566
З нами з: 10 травня 2015, 14:35
Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 65 разів
Подякували: 81 раз
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення Slavik »

livsi, На ОЛХе есть парняга, он предлагает японо-карбы для установки на ЯВУ, МТ, ИЖ и т.д. Цена от 600т и выше. Если интересно, то дам ссылку.
За це повідомлення автора Slavik подякував:
livsi
sirop
мож че и выростит
Повідомлень: 56
З нами з: 30 січня 2012, 14:10
Мотоцикл: JAWA 638
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення sirop »

Как по мне,если и брать, то только оригинал.
livsi
ньюб
Повідомлень: 8
З нами з: 15 грудня 2016, 12:45
Мотоцикл: Jawa 350 634
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення livsi »

triZet писав:livsi, На ОЛХе есть парняга, он предлагает японо-карбы для установки на ЯВУ, МТ, ИЖ и т.д. Цена от 600т и выше. Если интересно, то дам ссылку.
Звісно давай. Скинь ссилку в ЛС, або на загал, як тобі зручно. В любому випадку буду вдячний.

Ще попутно запитання... Може хтось знає, підскажіть, де можна взяти, або від чого підходять жиклери для карба на Ява 638 (Jikov 2928)?
Маю в заґашніку даний карб з підубитою заслонкою... Багато мотомайстрів переконують, що можна даний карб досить якісно і економічно налаштувати на 634-й Яві. Але в мене якісь нестандартні жиклери там: 95, 75 і хх невідомо...

Коли його встановлював, ява люто перла, але відмовлялась тримати хх менше 2000 обертів... Може спробувати погратись?
Сериййй
ньюб
Повідомлень: 5
З нами з: 31 січня 2017, 19:40
Мотоцикл: иж 7.107
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення Сериййй »

за скільки придбав мікуні
Maxiscooter
ньюб
Повідомлень: 11
З нами з: 19 лютого 2014, 15:19
Мотоцикл: PGO, SYM
Звідки: Киев-Град
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Mikuni VM26-8639 (оригінал, Японія) vs OKO PWK 26 (оригінал, Тайвань) Вибір карбюратора для заміни штатного.

Повідомлення Maxiscooter »

triZet писав:livsi, На ОЛХе есть парняга, он предлагает японо-карбы для установки на ЯВУ, МТ, ИЖ и т.д. Цена от 600т и выше. Если интересно, то дам ссылку.
И мне ссылочку
Відповісти

Повернутись до “Карбюратор”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів