Диференцирование карбюраторов Ява 638

suprem
мож че и выростит
Повідомлень: 57
З нами з: 16 січня 2012, 22:02
Мотоцикл: Jawa 350 638,Viper V250, Lifan Torero
Звідки: Киев-Ялта
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення suprem »

Итак начнем:
Есть у меня такие карбы, 1-й
IMG_9330.JPG
, почему то заглушен канал обогатителя, прошу обратить внимание
IMG_9331.JPG
Жиклеры стояли 95-главный, и 75 дополнительный.
2-й,
IMG_9333.JPG
,канал обогатителя выглядит совсем по другому,
IMG_9332.JPG
, жиклеры соответственно 92, и 72.Вроде как стандарт!
Кто что может сказать по данным карбам. Вроде , как оба чистые "чехи", или я ошибаюсь, и какой из них больше подойдет к 638 двигу?
Еще есть новодельный ремкомплект,
IMG_9336.JPG
скорей всего китайский, но жиклеры там 80, и 75. Разница в клапане поплавковой камеры тоже очевидна!!!!
Востаннє редагувалось 17 грудня 2015, 09:22 користувачем suprem, всього редагувалось 1 раз.
suprem
мож че и выростит
Повідомлень: 57
З нами з: 16 січня 2012, 22:02
Мотоцикл: Jawa 350 638,Viper V250, Lifan Torero
Звідки: Киев-Ялта
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення suprem »

IMG_9337.JPG
, верхний родной, нижний новодел,
IMG_9339.JPG
, на родном подпружиненый шарик гораздо больше по размеру! Кстати на родном это выработка, или так и должно быть
IMG_9338.JPG
Аватар користувача
Jataw
Старая гвардия
Повідомлень: 1062
З нами з: 20 серпня 2011, 16:57
Мотоцикл: Jawa638
Звідки: Днепропетровская обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 26 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення Jataw »

это не канал обогатителя,а канал,связывающий попловковую камеру с окружающей средой. Закупоривают что б лучше заводилась в холодное время года.
Гражданская война будет!
suprem
мож че и выростит
Повідомлень: 57
З нами з: 16 січня 2012, 22:02
Мотоцикл: Jawa 350 638,Viper V250, Lifan Torero
Звідки: Киев-Ялта
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення suprem »

Почему тогда заглушен? Походу заглушка свинцовая, может чье то домашнее изобретение! И почему во втором карбе этот канал открыт?
Аватар користувача
Ан.Дрей
рокер
Повідомлень: 152
З нами з: 28 квітня 2014, 21:08
Мотоцикл: JAWA 350/638-103
Звідки: Зареченск
Дякував (ла): 0
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення Ан.Дрей »

Jataw ,же ответил -что б лучше заводилась в холодное время года.
на своем карбе я также этот канал глушу , так как уже ниже чем +10 завести могу только с 6-7 кика , а так если заглушу то с второго раза ,
на лето снимаю заглушку .

так же по ремкоплекту - если он китайский ,
то желательно проверить отверстия в жиклерах на реальный их диаметр , а то может и не отвечать тому что написано
MAXDZ
Старая гвардия
Повідомлень: 2423
З нами з: 01 березня 2012, 22:23
Мотоцикл: ыыы
Звідки: ыыы
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 239 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення MAXDZ »

Нужно наоборот интегрировать ;)
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення USS »

suprem, поданий тобою перший карб той, що з більшими жиклерами та заглушкою, таки фірмений чехословацький тільки з тих які встановлювали на ІЖ Ю5, тому і більші жиклери і заглушка. Для яви просто встановлюєш потрібні жиклери відповідно 92 та72, налаштовуєш і катаєшся, у мене такий стоїть бо у свій час, при пошуках карба, натрапив саме з такою комплектацією- з ІЖа практично був новий.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
suprem
мож че и выростит
Повідомлень: 57
З нами з: 16 січня 2012, 22:02
Мотоцикл: Jawa 350 638,Viper V250, Lifan Torero
Звідки: Киев-Ялта
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення suprem »

Для яви просто встановлюєш потрібні жиклери відповідно 92 та72, налаштовуєш і катаєшся
Дякую за пораду, так і зроблю, склав з двох один, нові прокладки (з ремкомплекту), жиклери 92/72 трошки поїзжені, гвинти для регюліровки нові (з ремкомплекту) трошки попрацював з наждачкою (400, 800, 1200, 1500) над золотником (заслонкою) та кришкою поплавкової камери.
Готовый карб.JPG
Про наслідки експерименту напишу!!!! Але ж, думаю, мае бути краще, ніж зараз на китаянському!
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення USS »

Повинно бути краще, головне, щоб був не розбитий отвір у розпилювачу там де ходить дозуюча голка, бо тоді налашувати карб нормально неможливо.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення Geser »

Jikov 2860. Комплектував по всякому нутрощі, але ніяк не налаштовується холостий. Щось десь забилося, чи дефект якийсь?
livsi
ньюб
Повідомлень: 8
З нами з: 15 грудня 2016, 12:45
Мотоцикл: Jawa 350 634
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення livsi »

Я теж купив карб з жиклерами 95, 74. Мужик писав, що зняв з ІЖа. З холостим також біда - меньше 2000 не тримає, глохне... Правда в мене мотор 634 і заслонка розбита... Шукаю жиклери, щоб погратись...

Як з ХХ, питання вирішилось?
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення USS »

Як з ХХ, питання вирішилось?
Вирішилось звичайно-перестановкою жиклерів від явівської версії карба, встановленням правильного рівня палива у поплавковій камері і доречі, ВИКИНЬТЕ ТУ ПІДУБИТУ ЗАСЛОНКУ ТА ЗНАЙДІТЬ У НОРМАЛЬНОМУ СТАНІ !!!
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення Vvv »

Заслонку на свою яву установил новую Китайскую , работает 2 сезона безупречно.
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення Geser »

Напишіть, у кого ще 2860 нормально працює.

Ще додам, що на моїй з покупки стояв 2928 з розбитим розпилювачем під голкою. Він налаштовувався чітко по книжці без проблем.
Потім мені віддали голий корпус 2838, який стоїть і зараз. Він гірше налаштовується, треба ретельніше ловити регулювання і, я вважаю, що щось із ним не те. Напевно, не просто так він завалявся у людини у вигляді корпуса багато часу.
2860 я купив у Фазера, який теж мав із ним проблеми, і його мені налаштувати не вдалося в принципі, хоча карб виглядає свіжим.

Ніхто толком не знає відмінностей між цими трьома ні тут, ні на олді, тому не ясно в який бік їх колупати. Хоч листа на Їков пиши :D
jura1675
рокер
Повідомлень: 243
З нами з: 08 листопада 2010, 22:26
Мотоцикл: jawa 354 62г 634 75г и много доноров Ява всех годов и моделей
Звідки: черкассы
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 13 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення jura1675 »

карбюратор перестает нормально работать даже при незначительной выработке колодца-новая заслонка полностью не лечит проблему,давно был куплен полностью новый китаец-как я не старался улучшить его до состояния оригинала-не то,а на иже у человека вроде заработал после всех поменяных жиклеров и трубок -после убитого К62 чел рад и такому карбу,
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення USS »

2860 я купив у Фазера, який теж мав із ним проблеми, і його мені налаштувати не вдалося в принципі, хоча карб виглядає свіжим.
А скажи будьласка, що за симптоматика? на яких режимах проблеми?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення Geser »

Не ставиться базовий холостий. Треба підгазовувати. Запах, схожий на запах пороху.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення USS »

Не ставиться базовий холостий. Треба підгазовувати
Тобто, перезбагачення суміші на холостому ходу?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення Geser »

Припустимо... За рахунок чого перезбагачує? Рівень три рази ставив.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення USS »

Припустимо..
Я у тебе питаю.Карб же твій. Коли перелив то який стан свічок? Чорні були?
Перезбагачувати може через те що заткнутий канал зв'язку з атмосферою ( як на фото вище ), не перекривається повністю клапан пускового пристрою, а також треба глянути на канал по якому подається повітря до системи холодного ходу та на емульсійну трубку чи достатній діаметр отворів у ній для приготування нормальної суміші для холостого ходу. Природньо, що жиклер та отвір холостогоходу у дифузорі повинні бути не засміченими.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення Geser »

Іііітак. Поки на моті колупаю Oko pwk 28, дома зайнявся Jikov'ами. Є корпуси 2838 і 2860, а також купа латунного мотлоху нутрощів. Намагаюся зібрати два ідентичні по начинці, щоб переконатися у працездатності 2860. Хоча корпус 2838 мені подарували після того, як уже роздали запаси запчастин 2-3 попереднім явістам. Підозрюю, що він міг бути по якійсь причині вибракований. Хз чому. Той 2928 з розбитим гніздом голки, який був на моті при покупці налаштовувався по книжці без проблем.
До суті: зліва заслонка чех оригінал від Мирона, справа - стояла на 2860 при покупці. Як розмір шайби і отвір можуть вплинути на роботу?
Зображення
Чотири трубки перехідної системи, нижня з явно більшими отворами. Які дві взяти?
Зображення
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення Vvv »

У меня на яве стоит 2860 , стоят жиклеры 72 , и 100 , ставил жиклер , вместо 100 , 92 й , отказалась ехать на максимальных оборотах , чуть ближе к средним притормаживала , на средних нормально , холостой был не устойчив , то завышен , то низковат , вообще вёл себя самостоятельно , положение иглы золотника было в самой верхней защелке , пробывал переставлять по разному , не помогло , короче говоря , нормально он заработал только на 100 жиклере , и установкой иглы в самое нижнее полжение , на прошлой неделе , зделал замер расхода топлива , ехал правда в очень не спешном режиме , скорость во основном была 60-80км.ч , получилось 2,5 литра на 70 км. И по трубке , бери с большими отверстиями , так как забыл написать , что вместе , с жиклерами менял и её , с малыми я так понимаю это для карба 2838 , ну и на карбе 2860 , когда останавливаюсь и глушу мот минут на 10 и более , без обогатителя завести не реально.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення USS »

Трубка з більшим отвором дозуватиме більше повітря, тому може бути збіднення суміші. Треба експерементувати з варіантами жиклерів.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення Vvv »

Согласен , скорее всего из за этого мне пришлось на своём карбе ставить иглу золотника в самое нижнее положение , у кого какие соображения на этот счёт?
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Повідомлення USS »

Треба ставити трубку стокову, одну з трьох з меншими отворами.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Відповісти

Повернутись до “Карбюратор”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів