Чи варто брать 350 634

Ответить
Аватара пользователя
TonyBiker
рокер
Сообщения: 331
Зарегистрирован: 30 янв 2013, 00:59
Мотоцикл: Jawa 350 634
Откуда: Черкаси
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 17 раз
Контактная информация:

Чи варто брать 350 634

Сообщение TonyBiker » 02 фев 2013, 22:33

Доброго вечора/дня 8-)
Підвернулась вдача - запропонували мені Яву 350 634 1978р., здається це 634-8 (поправте, якщо це не так).
Вмене було багато всілякої техніки, окрім Яви... Навіть катався всього 1 раз, пасажиром, але дуже сподобалось тоді. :super:
Продавець просить за неї 3000 грн.
Детальніше, з слів продавця - була куплена за 1500грн в розібраному вигляді, він її склав, поміняв поршневу - чехословацька точена на 2гий ремонт (з його слів - витратив більше тисячі на чехословацькі поршні, кільця та циліндри),поставив всі підшипники КВ нові (з його слів - 140грн/шт) :scout: був інстальований 12 вольтовий генератор, та БСЗ. На мотоциклі оригінальний хром зберігся досить достойно ( та все ж , потрібно все чистить і полірувать). Фарба на мотоциклі - просто жахлива, вся розцарапана, облущилась і різнокольорова з балончика :banghead2: ( доведеться піскоструїть, шпатлювать, грунтувать, фарбувать, лакувать). На рамі теж є кілька значних подряпин які вже покрились ржавчиною( не фатально, та все ж, доведеться все чистить та наново фарбувать). Як і на любому мотоциклі, що їздить весь час по грунтовках, в деяких місцях рами налипло багато бруду, під правою кришкою, де стоїть напівавтомат, теж дуже брудно. Обломана ручка зчеплення, та колхозно зварена назад. Троси гальм, зчеплення ходять якось тугувато і не надто бажають лізти назад в кожух :gazenvagen: . Сідло також в жахливому стані (Доведеться перероблювать та перешивать) :| Задній лівий амортизатор був обломаний, та зварений назад, робить-ходить нормально, та все ж, небезпечно (доведеться мінять). Запустився двигун в +4 за цельсієм та після простоя в кілька тижнів досить гідно - відкрив краник, трошки поклацав кнопку утоплювача поплавка, 3 кіка з вимкненим запаленням, увімкнув і з 2 чи 3го кіка зхопив ( з слів продавця - мало бензину дуже в бензобаці, розряджений аккумулятор). Загалом мотоцикл працює досить тихо, глушники виконують свою робту на 5+, фірмовий звук Ява просто пестить слух :P Та з двигуна лунає не надто гучний і не надокучливий шорох/шелест/постукування (з слів знайомого явіста - каже, що це так і треба, що у всіх Яв так... Я ж ХЗ, раніше мав справу або з 1 котлом 2т, або з скутерами або з 4тактниками). Власник розповідав, що двигун після капіталки пройшов всього в районі 1000км, попередньо пройшовши холодну обкатку. Також є всі документи окрім страхування (Відсутність страхування - в селі це не рідкість :twisted: )
Загалом мої враження двоякі, роботи - непочатий край :shock: , але щось в ній є, принаймні ціна мені здалась досить демократичною...
Вирішив звернутись по допомогу до досвідчених Явістів, що пройшли на них "і Крим і Рим" :berserk: :dedushka: Порадьте, будь ласка, чи варто ставать власникм цеї 634ки. ;) :)
Изображение
Изображение
Изображение
Последний раз редактировалось TonyBiker 03 фев 2013, 02:20, всего редактировалось 1 раз.
За это сообщение автора TonyBiker поблагодарил:
oleksa
Слава Україні!!!

oleksa
Старая гвардия
Сообщения: 2058
Зарегистрирован: 26 окт 2010, 20:06
Мотоцикл: FZ400, Иж-56, Карпаты-2
Откуда: Киевская обл. г.Украинка
Благодарил (а): 47 раз
Поблагодарили: 65 раз
Контактная информация:

Re: Чи варто брать 350 634

Сообщение oleksa » 03 фев 2013, 01:28

Аккуратненький мотоцикл, ухоженный.

Гадаю по фотографии :)

Что бросается в глаза :
1.Передний двухкулачковый тормоз (он заводской ?).
2.Протертое сиденье (нормальный ход событий для подобной техники)
3.Немножко не подходящие резинки передней вилки (наверное они больше по диаметру чем должны быть.)
4.Задний левый амортизатор (какие то приколы на нем)
5.Крепление фары возле левого переднего поворота (там нет краски или варено)
6. А это вообще родная передняя вилка ? :) (по моему все уже поставили чебе или от МЗ или от 638, как родная выглядит и найти не могу)
7. Задний кожух цепи (он тут должен быть ?)
8. Ручки пассажира (я так понял они плохо покрашенные)
9. Прокладка пол левую крышку двиагтеля (какое же там зажигание ? как оно выполнено ? )
10. Левая крышка двигателя окрашена ?
11. Посиневшие трубы.

"+" :
Хром
Трубы
Отсутствие колхоза
БСЗ
Комплектность


У кого какие мнения по поводу аппарата ?
Ценители отзовитесь :)
Последний раз редактировалось oleksa 03 фев 2013, 02:01, всего редактировалось 1 раз.
За это сообщение автора oleksa поблагодарил:
TonyBiker
http://moto56.at.ua
Andrew
В РФ свободнее сейчас чем у вас, хрен ты там запугаешь кого.(с)
Главное там войны нет и истерии военной.(с)
Что Я ох*енен знаю и без твоих подтверждений.(с)
нет ВТОРЖЕНИЯ, нет регулярной армии.(с)

Аватара пользователя
TonyBiker
рокер
Сообщения: 331
Зарегистрирован: 30 янв 2013, 00:59
Мотоцикл: Jawa 350 634
Откуда: Черкаси
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 17 раз
Контактная информация:

Re: Чи варто брать 350 634

Сообщение TonyBiker » 03 фев 2013, 01:38

Запалення - звичайне собі БСЗ.
Ліву кришку фарбував він, ногами фарба в деяких місцях затерлась, і під нею аккуратна, блискуча поверхня кришки :) Здерти ту фарбу - діло 10 хвилин ;) Так, казав, що вилку міняв, на яку - я не уточнив, вилка в гарному стані, ніде нічого не тече, працює теж нормально ніби...
Слава Україні!!!

Аватара пользователя
Avior
Гаджет-мэн
Сообщения: 2502
Зарегистрирован: 25 май 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c + Yamaha WR250X
Откуда: Киев, с. Ясногородка
Благодарил (а): 154 раза
Поблагодарили: 489 раз
Контактная информация:

Re: Чи варто брать 350 634

Сообщение Avior » 03 фев 2013, 01:50

За такую сумму при том что мотор в хорошем состоянии который надо только слушать, хороший экземпляр но руки надо приложить.
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!

oleksa
Старая гвардия
Сообщения: 2058
Зарегистрирован: 26 окт 2010, 20:06
Мотоцикл: FZ400, Иж-56, Карпаты-2
Откуда: Киевская обл. г.Украинка
Благодарил (а): 47 раз
Поблагодарили: 65 раз
Контактная информация:

Re: Чи варто брать 350 634

Сообщение oleksa » 03 фев 2013, 01:56

http://youtu.be/7OcZNqQo_9w

http://youtu.be/mebPkA4K6TQ
http://moto56.at.ua
Andrew
В РФ свободнее сейчас чем у вас, хрен ты там запугаешь кого.(с)
Главное там войны нет и истерии военной.(с)
Что Я ох*енен знаю и без твоих подтверждений.(с)
нет ВТОРЖЕНИЯ, нет регулярной армии.(с)

Аватара пользователя
XedoX
уважаемый
Сообщения: 502
Зарегистрирован: 28 янв 2012, 22:34
Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
Откуда: Київ
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 27 раз
Контактная информация:

Re: Чи варто брать 350 634

Сообщение XedoX » 03 фев 2013, 01:57

Привіт Антон, радий тебе тут бачити=)
Як на мене досить непогана Явка: майже повністю комплектна і відремонтований двигун, хоча сторонні звуки насторожують - вбитий колінвал це попадалово..
Все решта - можна досить швидко і з невеликим вкладанням грошей довести до пуття :super:
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч

Аватара пользователя
TonyBiker
рокер
Сообщения: 331
Зарегистрирован: 30 янв 2013, 00:59
Мотоцикл: Jawa 350 634
Откуда: Черкаси
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 17 раз
Контактная информация:

Re: Чи варто брать 350 634

Сообщение TonyBiker » 03 фев 2013, 02:05

http://youtu.be/7OcZNqQo_9w

http://youtu.be/mebPkA4K6TQ
Ось є ще невеличкі відео, одразу перепрошую за їхню кривизну :sotona: :sorry:
Двигун зовсім холодний був, не було бензину гріть а від власника до найближчої заправки кілометрів з 10 :niasilil:
Прислухайтесь, будь ласка, є все ж якийсь посторонній звук... Мене це насторожує. :gangsta:
Звук вихлопа дуже і дуже тихий, я був цим дуже здивований :shock: :)

П.С. Привіт Ігор, я теж радий тебе зустріти :super: ;)
Слава Україні!!!

Віталя
Старая гвардия
Сообщения: 2374
Зарегистрирован: 21 май 2011, 12:06
Мотоцикл: Honda
Откуда: Украина
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 6 раз
Контактная информация:

Re: Чи варто брать 350 634

Сообщение Віталя » 03 фев 2013, 09:00

Хороша ява
Теж як раз на даний момент підвернулася така ж(труби завужені,з такою ж приборкою) без документів звичайно,але це не проблема :smoke:
за звичайні гроші :sotona:
Не знаю що там по мотору,але вигляду їй треба надавати гарного
якщо дуже добре знаєш власника яви,то запитай,можливо він скаже,які в неї косяки там по двигуну(якщо вони є)

Аватара пользователя
lelik
Старая гвардия
Сообщения: 1254
Зарегистрирован: 16 фев 2012, 15:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Откуда: г. Переяслав-Хмельницкий
Благодарил (а): 22 раза
Поблагодарили: 43 раза
Контактная информация:

Re: Чи варто брать 350 634

Сообщение lelik » 03 фев 2013, 12:06

Якщо моторчик в порядку (особливо колінчастий вал), а це залежить від того як проводили ремонт - ( з молотком в руках, чи спец. приспособами), та чи проводили дефектування складових та регулювання КПП - чи не були прослаблені цапфи КВ, чи замінявся центральний підшипник колінвалу - все розпитай у власника. Та якщо з документами все гуд - то думаю можна брать. Але от я б на декілька сотень вцінив. :sotona:
- Вилка 634-та стандартна - те що воне не тече на значить, що там все гуд - скоріш за все там просто мастила нема :niasilil: - у мене після ремонту - пів сезону по наших направленнях і сальники здалися, їхоч перед тим заполіровував робочу поверхню. І ще хром стакани пофарбовані. Я б порадив замінити на 638-му або модернізувати під 2 сальника (перший варіант краще, бо ця вилка слабка на скручування)
- Задні амортизатори ніби в порядку (ззовні). І скоріш за все вони рідні. можливо доварені
- стан обшивки сідла - самі бачите - під заміну.
- передня гума під заміну.
Також слід уважно оглянути ходову частину на наявність деформацій та люфтів - маятник, передня вилка, колеса (можуть бути криві - особливо заднє, також пошатати - якщо шат є - то підшипники на заміну), також зняти бак, та оглянути раму в області рульової кононки (чи нема тріщин, або варених місць). Перекаонатися в працездатності всих огранів керування - троси, проводка і т.д. - все це може зменшити вартість мотоцикла :100:
За это сообщение автора lelik поблагодарил:
TonyBiker
жизнь хороша, когда едешь не спеша...

Аватара пользователя
РЕпа
Фанат
Сообщения: 2991
Зарегистрирован: 31 авг 2011, 20:48
Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
Откуда: Восток-непокорный!
Благодарил (а): 59 раз
Поблагодарили: 229 раз
Контактная информация:

Re: Чи варто брать 350 634

Сообщение РЕпа » 03 фев 2013, 13:15

TonyBiker писал(а):

чи варто ставать власникм цеї 634ки. ;) :)
Варто чи не варто?,решать только тебе!Мнений по этому поводу может быть много!Мотоцикл в хорошем состоянии.А перекраски,шлефовки,полировки,бояться не стоит,не так это трудно, как может показаться...
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg

Аватара пользователя
TonyBiker
рокер
Сообщения: 331
Зарегистрирован: 30 янв 2013, 00:59
Мотоцикл: Jawa 350 634
Откуда: Черкаси
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 17 раз
Контактная информация:

Re: Чи варто брать 350 634

Сообщение TonyBiker » 03 фев 2013, 13:18

Так, це може :100:
Але власник стоїть на своєму, каже що вклав багато, і так втрачає купу грошей, робив для себе каже :D
Каже, що міняв підшипники КВ.
Вилку теж ставив іншу, БУ але каже, що у відмінному стані.
Слава Україні!!!

Yura1986
мелко рокер
Сообщения: 32
Зарегистрирован: 01 мар 2012, 15:26
Мотоцикл: JaWa634
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 2 раза
Контактная информация:

Re: Чи варто брать 350 634

Сообщение Yura1986 » 31 мар 2013, 19:19

TonyBiker писал(а):Так, це може :100:
Але власник стоїть на своєму, каже що вклав багато, і так втрачає купу грошей, робив для себе каже :D
Каже, що міняв підшипники КВ.
Вилку теж ставив іншу, БУ але каже, що у відмінному стані.
Якщо власник так каже "робив для себе " то хай мабуть на ній і їздить, тобі з цим брухтом потрібно буде ще 2000грн і 2 місяці роботи, ми коли куму таку яву брали пішли від зворотнього взяли мотоцикл з убитим кленвалом и поршевою, але двигун не розбирався и коробка працювала(що дуже порадувало).
Це не ява а свято СТОшніка, дуже багато що потрібно буде робити. Хоча б взяти фару вона не рідна.....генератор перероблений сто відсотків порізаний картер, а це вода і бруд в генераторі...

Аватара пользователя
assistant
Старая гвардия
Сообщения: 1226
Зарегистрирован: 10 дек 2011, 10:09
Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Shadow 0.75
Откуда: Jelenia Góra Polska
Благодарил (а): 14 раз
Поблагодарили: 38 раз
Контактная информация:

Re: Чи варто брать 350 634

Сообщение assistant » 31 мар 2013, 19:23

Yura1986 писал(а):
TonyBiker писал(а):Так, це може :100:
Але власник стоїть на своєму, каже що вклав багато, і так втрачає купу грошей, робив для себе каже :D
Каже, що міняв підшипники КВ.
Вилку теж ставив іншу, БУ але каже, що у відмінному стані.
Якщо власник так каже "робив для себе " то хай мабуть на ній і їздить, тобі з цим брухтом потрібно буде ще 2000грн і 2 місяці роботи, ми коли куму таку яву брали пішли від зворотнього взяли мотоцикл з убитим кленвалом и поршевою, але двигун не розбирався и коробка працювала(що дуже порадувало).
Це не ява а свято СТОшніка, дуже багато що потрібно буде робити. Хоча б взяти фару вона не рідна.....генератор перероблений сто відсотків порізаний картер, а це вода і бруд в генераторі...
Он купил ее, расслабся
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход

Yura1986
мелко рокер
Сообщения: 32
Зарегистрирован: 01 мар 2012, 15:26
Мотоцикл: JaWa634
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 2 раза
Контактная информация:

Re: Чи варто брать 350 634

Сообщение Yura1986 » 31 мар 2013, 20:44

assistant писал(а):
Yura1986 писал(а):
Он купил ее, расслабся
АААААААААААААААААААААААААААААААААААА :banghead: :banghead2: :shothead:

Аватара пользователя
TonyBiker
рокер
Сообщения: 331
Зарегистрирован: 30 янв 2013, 00:59
Мотоцикл: Jawa 350 634
Откуда: Черкаси
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 17 раз
Контактная информация:

Re: Чи варто брать 350 634

Сообщение TonyBiker » 31 мар 2013, 20:57

Ява дуже навіть непогано себе показала, довезла без єдиної зупинки, в холодну пору на холодну запустилась з 3го кіка. Тим більше за ті гроші, які я за неї віддав. Мені подобається. Косяків звісно вистачає, але аби я їх боявся - яву б 100% не брав би!
Слава Україні!!!

Аватара пользователя
зовсім
рокер
Сообщения: 278
Зарегистрирован: 18 мар 2013, 23:02
Мотоцикл: jawa 634
Откуда: ІФ
Благодарил (а): 43 раза
Поблагодарили: 10 раз
Контактная информация:

Re: Чи варто брать 350 634

Сообщение зовсім » 31 мар 2013, 21:40

Так це халява , мотор перебраний і стоїть бзс . Суто косметичний ромент тобі треба і все)
Доречі який у тебе колір в документах?

свою купив за 2900 правда довіз у іф 3100 . І стан у мене гірший
вот
Изображение
Изображение
Изображение

Ответить

Вернуться в «Общие Вопросы»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей