Шум двигателя
- Artemon
- рокер
- Повідомлень: 193
- З нами з: 13 вересня 2011, 18:42
- Мотоцикл: Jawa 634-01
- Звідки: Броварський р-н
- Дякував (ла): 20 разів
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Шум двигателя
Доброго времени суток,столкнулся с проблемой двигателя ява-634,когда двигатель работает как обычно,то он издает посторонние звуки,металические но не постоянные,то звенит то нет,но когда завести в обратную сторону мотор-перестает.Грешу на цепь моторную но на ней стоит что-то вроде успокоителя и она до картера не достает,цепь немного в натяг но вращается спокойно и без усилия,возможно на оборотах с ней что-то происходит,но при осмотре ничего не увидел.Или на кольцо возле центрального подшипника что в цо стает,оно также может шуметь,но тогда если в обратку двигатель завести звук не должен меняться? Двигатель работает отлично,все в норме кроме этого звука.Может кто-то сталкивался?
1 видео норм работа двигателя
2 видео работа назад
1 видео норм работа двигателя
2 видео работа назад
Востаннє редагувалось 17 квітня 2017, 09:19 користувачем Artemon, всього редагувалось 4 разів.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Шум двигателя
"К сожалению, страница недоступна.
Попробуйте выполнить поиск по другому запросу."
Попробуйте выполнить поиск по другому запросу."
Jedem das Seine!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Шум двигателя
Двигун давно ремонтували? Може просто треба зняти нагар з днища поршня та з камери згоряння у головці? Уважно прислухайся у якому циліндрі цокотить,з якого боку дужче чути звук, той розбери і поглянь що там.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Artemon
- рокер
- Повідомлень: 193
- З нами з: 13 вересня 2011, 18:42
- Мотоцикл: Jawa 634-01
- Звідки: Броварський р-н
- Дякував (ла): 20 разів
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: Шум двигателя
Двигатель после ремонта прошел 908 км,конкретно определить не получилось где звенит.Звенит давно,после сборки почти,все время думал что это шайба лабиринтного уплотнения и успокаевал себя этим,так как в книге написано что вреда от такого нет,да и двигатель норм работает.Но после того как пару дней назад случайно в обратку завелась,я засомневался в том что это она.
-
- тюнингрокер
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 21 серпня 2012, 18:27
- Мотоцикл: иж-ю3 стрит
- Звідки: киев.обл
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 38 разів
- Контактна інформація:
Re: Шум двигателя
проблема в поршневой тепловой зазор большой,если снять голову при шатании поршня пальцем есть люфт также может поршневой палец но мало вероятно
- Вова4ка
- рокер
- Повідомлень: 405
- З нами з: 19 листопада 2011, 22:30
- Мотоцикл: Jawa 638
- Звідки: Белозерск Донецкой обл.
- Дякував (ла): 36 разів
- Подякували: 11 разів
- Контактна інформація:
Re: Шум двигателя
Похоже на стук поршня по стенке цилиндра,возможно поршневой палец сильно зажат в иголках . Во втором видео слышно заслонку карбюратора.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Шум двигателя
Звук знайомий до болю)))
Лабіринт в центр. опорі тараторить, я через цю хєрню колись мусив повторно після ремонту мотор половинити...
Лабіринт в центр. опорі тараторить, я через цю хєрню колись мусив повторно після ремонту мотор половинити...
Jedem das Seine!
- Artemon
- рокер
- Повідомлень: 193
- З нами з: 13 вересня 2011, 18:42
- Мотоцикл: Jawa 634-01
- Звідки: Броварський р-н
- Дякував (ла): 20 разів
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: Шум двигателя
О заслонке знаю,спасибо)я думал на нее,но почему не звенит когда в обратку двиг крутится?
- Artemon
- рокер
- Повідомлень: 193
- З нами з: 13 вересня 2011, 18:42
- Мотоцикл: Jawa 634-01
- Звідки: Броварський р-н
- Дякував (ла): 20 разів
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: Шум двигателя
Зазоры вродь в норме,звенит как на горячем так и на холодном двигателе.половинить неохота...
- Artemon
- рокер
- Повідомлень: 193
- З нами з: 13 вересня 2011, 18:42
- Мотоцикл: Jawa 634-01
- Звідки: Броварський р-н
- Дякував (ла): 20 разів
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: Шум двигателя
Спасибо за ответы,двиг 633 с масленкой,зашприцевал и шум исчез но ненадолго,2 мин пока как я понимаю не выдуло смазку.Вывод-лабиринтное уплотнение...знает кто как ее закрепить?в книге пишут вродь еще один штифт делать с противоположной стороны?
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Шум двигателя
Поршнева тут ні до чого, звук лабіринта "трудно найті і нєльзя забить")))
На 638 моторі наносив тонку смужку герметика, а на наступних зразу проточував канавку на лабіринті і ставив гумове кільце, але то коли вал розбирається.
На 634 теоретично тоже можна гермет нанести акуратно, але так акуратно, щоб не перекрити проточку біля уступа на лабіринті, бо по ній масло протікає до підшипника (це того часто дивуються чого не співпадає виборка на торці лабіринта з отвором для смазки підшипника в ЦО).
На 638 моторі наносив тонку смужку герметика, а на наступних зразу проточував канавку на лабіринті і ставив гумове кільце, але то коли вал розбирається.
На 634 теоретично тоже можна гермет нанести акуратно, але так акуратно, щоб не перекрити проточку біля уступа на лабіринті, бо по ній масло протікає до підшипника (це того часто дивуються чого не співпадає виборка на торці лабіринта з отвором для смазки підшипника в ЦО).
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Шум двигателя
Але надійніше буде поставити ще один штифт напроти існуючого, просто розмітити і засверлитись треба чотко.
Jedem das Seine!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Шум двигателя
Трохи шкода тебе, бо прийдеться двигун таки розбирати. Цікаво, як відбувався ремонт коли не звернули увагу,що шайба лабіринта не стискається опорою, виходить вибита шайба, а може і посадочне на опорі? Вал шо не ремонтувався? Сам лабірин на валу може дуже люфтити.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Шум двигателя
Та, як? На валу шайба під лабіринтом може бути підтерта і сам лабіринт, він відчутно бовтається у вертикальній площині. При монтажі ЦО треба звертати увагу на місце посадки лабіринтної шайби та на постіль під підшипник, зазвичай видно коли підбитий алюміній, якщо пошкоджена то опору треба замінити, також при попаданні одної половини опори на штифт досаджуєм її на підшипник та руцями мацаємо ту злощасну шайбу лабіринта, коли вона слабо сидить то помітиш, буде без зусиль прокручуватися у межах прорізі під штифт.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Artemon
- рокер
- Повідомлень: 193
- З нами з: 13 вересня 2011, 18:42
- Мотоцикл: Jawa 634-01
- Звідки: Броварський р-н
- Дякував (ла): 20 разів
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: Шум двигателя
Мда,я так розумію не лабіринт,зняв голови і побачив що поршня таки мають люфт в циліндрі.Так як заплановано було розбирати двигун то на знятті голов я не зупинився,лабіринт вільно ходив в ЦО,поставив другу опору і стало норм,але після збору все залишилось як і було,шуму немає коли двигун працює в іншу сторону...Вирішив їздити так доки не розточу іншу пару циліндрів під інші поршні,точити буду в другому місці так як думаю що це гріхи розточника бо зашуміло майже відразу...
- Artemon
- рокер
- Повідомлень: 193
- З нами з: 13 вересня 2011, 18:42
- Мотоцикл: Jawa 634-01
- Звідки: Броварський р-н
- Дякував (ла): 20 разів
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: Шум двигателя
І ще одне запитання.Є в 633 двигуні "маслёнка"по мануалу кожних 10000 пробігу потрібно шприцювати,але я замітив коли розбирав двигун що смазкою забиває канал для змазки топливною сумішшю,тобто все наглухо закупорює.Змазки в підшипнику майже небуло хоча шприцював за декілька днів до розбору.Питання:чи потрібно взагалі шприцювати його?чи не буде підшипник голодувати?
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Шум двигателя
А поршні які ставиш?
Від шприцування підшипника ЦО недаремно так швидко позбавились)
Від шприцування підшипника ЦО недаремно так швидко позбавились)
Jedem das Seine!
- Artemon
- рокер
- Повідомлень: 193
- З нами з: 13 вересня 2011, 18:42
- Мотоцикл: Jawa 634-01
- Звідки: Броварський р-н
- Дякував (ла): 20 разів
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: Шум двигателя
Та точно і не скажу,продавець кричав що "чех" але я розумію що це не так,звідки вони я й незнаю,були різні в нього,взяв найдорожчі та "найсіріші",щоб не просто шматки алюмінію а хоч схожі були на справжні,а брехати не буду,не пам'ятаю що на поршню вибито.Через це і не хочу точити циліндри під ці поршні.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів