Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення KWAKA »

І я можу відправити розібраного зі старушки))) З трьох точно складе.
За це повідомлення автора KWAKA подякував:
Dr_Hammer
Аватар користувача
assistant
Старая гвардия
Повідомлень: 1480
З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
Звідки: Leszno Polska
Дякував (ла): 37 разів
Подякували: 99 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення assistant »

Dr_Hammer писав: 05 липня 2018, 02:00
Geser писав: 05 липня 2018, 00:48Я просив мінімум. Хз. Чим грозить?
Ну якшо дофіга зняв, то "полоса прилягання" до гільзи стає занадто широкою і поршень може стати "більшим" за ширину уклона, (забув як він називається, ніби сквіш-камера чи хз) і може діставати до головки.
Полюбому він десь десятки чотири зтесав, то вже міг би і уклон повторити, заодно підправилась та покоцана головка. Але він тут не винен - ти ж йому не сказав))
Дві прокладки питання вирішать аж бігом
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Dr_Hammer »

assistant писав: 05 липня 2018, 12:42Дві прокладки питання вирішать аж бігом
Там походу і того не треба буде.
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Vvv »

Да как знать? Не попробуешь , не узнаешь :)
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Можемо помірятися шириною проточок :)
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Vvv »

Моя практика , говорит о том , что можно , неделями , выяснять этот вопрос на форумах , а можно , за 30 минут , выяснить это , путем практики , за пол часа . :lol:
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Dr_Hammer »

Vvv писав: 05 липня 2018, 16:36Да как знать? Не попробуешь , не узнаешь :)
Знать як нєхуй дєлать!))) Токар не більше 0,5 мм зняв - поршень не дістане до голови, бо в 638-их навіть палєвні поршні сидять досить "глибоко" відносно верхньої кромки гільзи.
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Треба запатентувати
Зображення

Зображення
Востаннє редагувалось 29 липня 2018, 15:42 користувачем Geser, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Dr_Hammer »

Прикольно)))
Доречі коробас не виє?
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Не можу сказати, поки все в статиці.
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Сьогодні трохи катнув. Думав, що буде погано обкатувати в спеку, але нічого. Жодного натяку на підклинювання.
Датчик температури під першим ребром циліндра ззаду - нагрівається більше 125 градусів і виходить за ліміт показів. Куди б його переставити?
Третя починає вити ближче до 3000 обертів.

Зображення

Зображення

Зображення
Востаннє редагувалось 29 липня 2018, 15:39 користувачем Geser, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
валико
Старая гвардия
Повідомлень: 1110
З нами з: 13 липня 2012, 21:49
Мотоцикл: MZ ETZ250
Звідки: Мерефа Харьковской обл.
Дякував (ла): 247 разів
Подякували: 128 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення валико »

Коли в мене була 638-5( купував з пробігом 4300 ) то також на третій з'являвся такий приємний звук, я б його не назвав воем, ближче до турбонаддуву. При чому такий звук був, якщо заливав АИ-93, на нижчому октановому числі такого не помічав.
Ich fahre eine,ich repariert eine
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення USS »

Третя починає вити ближче до 3000 обертів.
То особливості конструкції кпп яви, не переймайся.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

То я більше для Романа відзвітував.

Куди краще датчмк температури втулити щоб за перегрівом стежити і не більше 125 щоб було?
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Dr_Hammer »

Geser писав: 12 липня 2018, 12:24Думав, що буде погано обкатувати в спеку, але нічого. Жодного натяку на підклинювання.
Правильні поршні грають! Вітаю!
В мене перша почала вити, але з кожною поїздкою все легше і легше (коробка з трьох зібрана - нічого дивного), такшо всьо пєрємєліцца тара-ра-ра, всьо пєрємєліцца павєрь :lol:
Jedem das Seine!
Аватар користувача
валико
Старая гвардия
Повідомлень: 1110
З нами з: 13 липня 2012, 21:49
Мотоцикл: MZ ETZ250
Звідки: Мерефа Харьковской обл.
Дякував (ла): 247 разів
Подякували: 128 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення валико »

Geser писав: 12 липня 2018, 16:33
Куди краще датчмк температури втулити щоб за перегрівом стежити і не більше 125 щоб було?
Там де ти його прилаштував, мабуть найкраще місто, якщо перенесеш, то можуть показання з затримкою приходити.
Мабуть краще знайти другий датчик з більшим діапазоном вимірювання.

P. S. Не петендую на " істіну в послєднєй інстанціі " :D
Ich fahre eine,ich repariert eine
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Я так надіявся, що 125 град вистачить :)
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Датчик температури.
Зображення

Зображення

Як вам таке?

Зображення
Востаннє редагувалось 29 липня 2018, 15:33 користувачем Geser, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
assistant
Старая гвардия
Повідомлень: 1480
З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
Звідки: Leszno Polska
Дякував (ла): 37 разів
Подякували: 99 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення assistant »

Нормально, до того карнизу не вистачає тільки тюлі щоб при їзді тіліпалась як фата у нареченої
За це повідомлення автора assistant подякували (всього 2):
Geserroute 66
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Буде. Все буде.
Я зараз думаю, чи знімати дуги і робити паралельно пеналу, чи і так піде.
Аватар користувача
Chezara
Старая гвардия
Повідомлень: 1039
З нами з: 15 серпня 2012, 07:42
Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
Звідки: Бровары
Дякував (ла): 164 рази
Подякували: 156 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Chezara »

Звичайно знімати і робити паралельно. А тож нафіга тоді паралелограм придумали.
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Ну що, прикрутив антикрило. Без тюлі, проте з алюмінію.

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Востаннє редагувалось 05 серпня 2018, 09:28 користувачем Geser, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
archerix
Старая гвардия
Повідомлень: 4663
З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
Мотоцикл: Ява 638
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 153 рази
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення archerix »

Долго думал, чо за шланг над кожухом, потом понял - велозамок? :)
Пусто :)
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Ну, товщина троса дозволяє називати його "мото".
Аватар користувача
archerix
Старая гвардия
Повідомлень: 4663
З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
Мотоцикл: Ява 638
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 153 рази
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення archerix »

Там хорошо бы заглянуть внутрь - бывает, оболочка толстая, а сам тросик внутри хлипенький :? Ну, на мото у меня основной расчет на громко орущую сигналку на сотрясение, спрятаную под облицовкой, так что в принципе не так важно. Тоже примерно такой на багажнике ездит.

А для велика, часто оставляемого на несколько часов под работой, сам сделал комбинированную шнягу - лодочная цепь и довольно толстый тросик с заклепанными на концах петлями в одной гофре с двумя раздельными замками :)
Пусто :)
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів